UUsi äitiyspakkaus netissä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en kyllä ikinä laittais tota harmaata villapukua, noita vihreitä vaatteita ja sinistä makuupussia TYTÖLLE!! Aina kela tekeekin noista niin poikamaisia!!! 2008 oli ihanan neutraali ja 2009 menetteli myös mutta taas on näköjään palattu tolle vanhalle linjalle. miks ne ei oikeesti voi käyttää jotain suunnitelijaa jolla on ees vähän tyylitajua ton pakkauksen kokamiseen. Ja hei kaikki ei tykkää noista järkyistä Retro oransseista potkareista. En kyllä tunne ketään joka käyttäis potkupukuja vauvalla muuta kuin EHKÄ yöpukuina. Meillä menis räteiks kaikka noi vaatteet!!

Tuossa ei ole mitään muuta poikamaista kuin tuo makuupussi. Kyllä mä ainakin tykkäisin käyttää tytöllä harmaata, ruskeeta ja vihreetä. Mua on alkanut ällöttää vaaleanpunainen ja varsinkin vaaleansininen.

minustakin oli tuo pakkaus ihan ok ;) mutta eikö ne ihan oikeesti vois olla vähän värikkäimpiä nuo vaatteet. valkoista ,beigeä harmaata suurin osa ollu mutta onhan siellä joukossa myös vähän väriä. mutta kyllä kelpais minulle tuo pakkaus ;) Ja makuupussi on aivan ihana!! Kyllä sitä voi käyttää tytöllä siinä missä pojallakin! Toista se olis jos makuupussi olis vaaleanpunainen ;)

siis tuossa ei kertakaikkiaan ole tytölle muuta kuin tuo raitapotkari, oranssipotkari ja muutama body?!?! Miks sukatkin/tumput pitää olla sinikuvioiset?!?! Kiva juttu joo, vaihtoon menee tai otan rahana. Tyttö tulos.

Alkuperäinen kirjoittaja vp:
Alkuperäinen kirjoittaja 2009 Pakkaus:
Minua miellyttää tuo 2010 pakkaus paljon enemmän kuin meidän saamamme 2009.

Jos joku haluaa vaihtaa uuden pakkauksen avaamattomaan 2009 pakettiin, niin tekisin sen mielelläni!

joo vaihtaisin, mutta kun vauva tulee vasta joulukuussa. siihen mennessä kun me saadaan pakkaus se on sulle liian myöhäistä!!

Nuo koothan ovat niin isoja, että tulisi meillä käyttöön vasta joskus lokakuussa. Sillon tekin olette jo varmaan pakkauksen ehtineet saamaan.

Eli jos edelleen kiinnostaa, niin 2009 paketti sijaitsee Helsingin keskustassa. Mies kyllä työn takia matkustaa paljon ympäri Suomea, joten vaihto voisi onnistuakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta... :whistle:
Ei miellyttänyt kovinkaan moni juttu, mm. ruokalappu ja noi nallekuosit...

kannattaako sitten ottaakaan...?

no huh, jotenki alkaa myymään pakkauksen vaatteita, *noloa*.. ite laittasin ihan kierrätykseen, ilmaseksi saatu, ilmaseksi annetaan!!!

Mä otan ehdottomasti rahana, äp:n pukuja ei ole ikinä tullut käytettyä ja kyllä sillä rahalla saa ihan varmasti vaikka mitä ihanuuksia :heart:
Mun mielestä noi vaatteet oli rumia, harmaita värittömiä, en tykkää.

Kommentoin nyt kans vaikkei vauvaa olekkaan tulossa. Tuosta uudesta haluaisin vain haalarin ja makuupussin. Puolipotkareita paljon. Hyvä juttu. Ovat sentäs vaihtaneet sen toppalakin toisenlaiseen. Sekin hyvä. Harmaasta? väristä en vauvalla niin välitä mut onhan se silleen neutraali, mut aika synkkä väri. Kevyttoppikselle oli kyllä käyttöä, mut miksei tossa oon niitä käännettäviä lahkeensuita ja hiansuita.

Varmasti ihan hyvä paketti eskoisen saajalle. Todellakin kaikkia ei voi miellyttää kaikki.

No kannattaa, se raha-vaihtoehto kun on naurettavan pieni.
Ja tykkään esim. tosta toppa-asusta mikä on mulle tärkein osa pakkausta.

Mutta moni vaate oli aika yök. Esim. noi oranssit vaatteet, ruokalappu on kammottava ja ne nallekuosit jotain ihme ysäriteemaa. Ja kuka vielä käyttää vauvalla noita potkuhousuja?? :o

Saako noista sitten irrallisina myymällä niin hyvin hintaa että kattaa vaivankin?

Alkuperäinen kirjoittaja voi itku!:
siis tuossa ei kertakaikkiaan ole tytölle muuta kuin tuo raitapotkari, oranssipotkari ja muutama body?!?! Miks sukatkin/tumput pitää olla sinikuvioiset?!?! Kiva juttu joo, vaihtoon menee tai otan rahana. Tyttö tulos.

Vielä pari vastaavaa valituskommenttia, ja minä alan ihan oikeasti uskoa, että tämä "suomalainen menestystarina" nimeltä äitiyspakkaus on käynyt elinkaarensa loppuun. Turha etuus, joka joutaisi poistaa ja suunnata nekin rahat mieluummin vaikka kehitysapuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja voi itku!:

Vielä pari vastaavaa valituskommenttia, ja minä alan ihan oikeasti uskoa, että tämä "suomalainen menestystarina" nimeltä äitiyspakkaus on käynyt elinkaarensa loppuun. Turha etuus, joka joutaisi poistaa ja suunnata nekin rahat mieluummin vaikka kehitysapuun.

:laugh: :laugh: :laugh:
Mä joka en siitä tykkää,otan rahana.
Joten suu suppuun.

Alkuperäinen kirjoittaja miettikää mitä myytte.:

no huh, jotenki alkaa myymään pakkauksen vaatteita, *noloa*.. ite laittasin ihan kierrätykseen, ilmaseksi saatu, ilmaseksi annetaan!!!

Annatko sä ilmaiseksi kierrätykseen sitten sen rahankin minkä otat pakkauksen sijaan? Tai ainakin sillä rahalla ostetut vauvanvaatteet ja tavarat?

Yhteistyössä