"mie"
Minusta nykyajan miehet on paljon uusavuttomampia kuin naiset. Ennen miehet oli miehiä nyt jotain marjanpoimijoita.
Maaseudulla 99% osaa sytyttää tulipesän.Ei sillä ole välttämättä mitään tekemistä kaupunkilaisuuden kanssa. Olen kaupunkilainen ja sytytän sujuvasti tulen takkaan, hellaan... lämmitän puusaunan jne.
Riippuu varmaan ihan maaseudun määritelmästä. Itse olen asunut pienen ikäni maaseudulla (alle 5000 asukkaan kunta) enkä osaa sytyttää tulipesää, ei varmasti myöskään iso osa kavereistani. En tiedä missä asennossa se takan juttu kuuluisi olla, ettei tule savut sisään.Maaseudulla 99% osaa sytyttää tulipesän.
Tosi järkevää pestä pelkästään yhdet housut -_-Teinillä ei ollut puhtaita housuja, ja tarvitsi niitä about 5 tunnin päästä. Sanoin että no mä pesen ja laitan kuivausrumpuun, niin ehdit saamaan päälles juhliin puhtaat housut.
Tyttö ihmetteli, että kuivaaks toi kuivausrumpu vaatteet :O Olin todella ällistynyt. Olen kuivannut vain liinavaatteita sillä, mutta luulis 12-vuotiaan tajuavan, että kyllä se kuivaa vaatteetkin.
Uusavuttomuutta tai ei mutta en osta enään yhtään juustokönttiä meille kun saarnoista ja kehoituksista huolimatta lapset jättää juustopussin aukiUusavuttomia täällä palstalla tuntuu ainakin olevan paljon. Kaikkeen kysytään vastaus täältä ja sitten vielä tehdään sen mukaan.
Myös esimerkiksi valmiiksi viipaloidut juustot tai juustoraaste, valmiiksi paloitellut vihannekset, valmis puuro ym mitä myydään kaupassa on tehty uusavuttomille.
kannattaa leikata siitä litran pahvipurkista pohja pois 10 cm korkeudelta, saa syödä suoraan siitä pienemmästä kupista sitten ne jämät, ei tuu edes tiskiäToinen joka minua raivostuttaa kun ostan litran jugurttia niin tenavat ei purista niitä loppuun vaan avataan uusi putelli, sitten nämä joihin vielä jää mutta ei puristeta kerkeää kuivahtaa jo pahaksi
Joten meille vain pikku purkkeja jugurttia ja suklaavanukkaat tekasenkin itse noihin tupperin pikku kippoihin
Onkohan sun kaveri mun serkku. Sama tyyppi ei vie pulloja kauppaan, vaan käskee äitinsä viedä. Ei kuulemma viitsi. Muitakin esimerkkejä olisi satamäärin, mutta en ehkä viitsi kertoilla..Mun kaveri oli lähdössä imuriostoksille kun edellinen oli rikki. Kummastus oli sillä melkoinen kun "vian" sai korjattua ihan vaan sillä että siihen vanhaan imuriin vahtoi uuden pölypussin.
Jotkut lapset on varsin allergisia niille,joten voi olla että niitä ei ole kotona ollenkaan. Mutta tietty vois jos niitä olis...Eikös voisi käyttää niitä valmiita pesulappuja?