Uusavuton kyselee; mihin taapero vessareissun ajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
:ashamed: siis poika nousee salamana sohvalle ja tuoleille ja tulee päälleen alas. Syöttötuolissakin nousee seisomaan. Köyttäisin vaunuihin kiinni, mutta asutaan hissittömässä kerrostalossa ja vaunut ovat alhaalla. Meillä on kaksio eikä ole sellaista "turvallista" huonetta, johon jättää se kun makkarissa on sänky jne. Niin mitäs? Kun ei oikein ois kiva päästää vessanlattiallekaan möyrimään :/

Voi kuule, kyllä ne kaikki muutkin käy vessassa. MEillä on 3 lasta ja silti hoidan vessakäynnit normaalisti. Jos sattuu jotain ni sit sattuu, ei voi mitään. Tee kodista lapselle turvallinen. Ei meillä ole sattunut mitään vajaan viiden vuoden aikana, vaikka vessaan välillä menen lukkojenkin taakse. :)

MInä olen kääntänyt tuolit nurin, laittanut sohvan edustalle pehmikkeitä yms. vaaralliset paikat tehnyt vähemmän vaarallisiksi.
Minä en tosiaankaan saa kakkaa tulemaan jos joku on edes vessan oven lähellä.

No minä otin vessaan mukaan kun ei muutakaan vauhtoehtoa ollut :) Siellähän se meni mukavasti. Mikä siinä vessan lattialla möyrimisessä niin kamalaa on? Meillä siellä on ainakin yhtä puhdasta kuin muuallakin kämpässä kun sen säännöllisesti siivoan :D

meillä poika tulee aina pyytämättäkin vessaan mukaan ja tutkii tohkeissaan milloin mitäkin vekotinta, kuten lattialastaa tai pesukonetta. Suihkuun mennessä laitan pinnikseen siksi aikaa kun en voi katsoa perään. Ja opettamalla olen opettanut tulemaan jalat edellä sängystä ja sohvalta alas.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Anna temmeltää kotona. Taaperoikäisen kuuluukin vähän kiipeillä sängylle yms...

Tietyssä vaiheessa minä en ainakaan uskaltanu jättää taaperoa yksin temmeltämään vessakäynnin ajaksi. Sitten kun oppi tulemaan itse alas sieltä minne kiipesi niin sen jälkeen sai jäädä touhuamaan siksi aikaa omiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

komppaan

Ja minä myös. Miksei taapero saa kiivetä? Ja kuinka kauan se vessareissu kestää? Jos siellä puolisen tuntia menee niin sitten tietysti on hankalaa, mutta ei meillä ainakaan koskaan mitään kamalaa ole sattunut mun pyttyilyni aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja hp:

Tietyssä vaiheessa minä en ainakaan uskaltanu jättää taaperoa yksin temmeltämään vessakäynnin ajaksi. Sitten kun oppi tulemaan itse alas sieltä minne kiipesi niin sen jälkeen sai jäädä touhuamaan siksi aikaa omiaan.

No, minä oon jättänyt (aika usein taaperot myös konttasivat/tallustivat seurakseni vessaan, etenkin pahimmassa "äiti älä poistu silmistäni"- vaiheissaan). Lapset terveitä ja vahingoittumattomia, ja minäkin oon päässyt vessaan ja jopa suihkuun aina halutessani =)

Kiitos vastauksista! Vessaan kait se sit on pakko ottaa. Pitääkin laittaa potalle samalla. Tahtoo vaan koko ajan nousta ylös siitä niin yhtä ähellystä siitä tulee :) Mutta nou kän duu. Syöttis ei mahdu vessaan.

Yhteistyössä