Uusavuton kyselee; mihin taapero vessareissun ajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta tässä puhuttiin taaperosta.. mitä se muuten sitten tarkoittaa? Itse ajattele 9kk:n ikäistä vielä vauvana.. :ashamed: No, olen minä törkimys vauvatkin jättänyt yksinään vessareissuni ajaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Taapero tietysti pottailee.

*tyrsk* Miten ajattelet, että se onnistuisi samalla, kun itse hoitaa tarpeensa, kun lapsi on tuollainen ap:n mainitsema ikiliikkuja...? :D Ajattelito että se lapsi istuu siinä ihan suosiolla? :D

Ei se lapsi housut kintussa kauas karkaa ja jos ei uskalla jättää lasta yksin, en keksi muuta vaihtoehtoa.

Karkaa se. Ja sit on pissit pitkin lattioita.

Ajattelin vain meidän vessaa, se on pieni ja ovi pidetään aina kiinni. Pissat on helppo pyyhkäistä paperilla ja siinähän on pottatreenit jo vauhdissa, jos samalla reissulla pissat tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mutta tässä puhuttiin taaperosta.. mitä se muuten sitten tarkoittaa? Itse ajattele 9kk:n ikäistä vielä vauvana.. :ashamed: No, olen minä törkimys vauvatkin jättänyt yksinään vessareissuni ajaksi.

Mä jätin pojan aina yksin kun kävin vessassa.

HAH! Jos mä jätän ton yksin niin on vähintään televisio paskana lattialla! Ja tämä on toinen lapsi ja esikoisen aikaan ja sen jälkeen ihmettelin myös niitä äitejä, jotka eivät voi edes vessassa käydä ilman lasta.

Ja ihan vapaasti jokainen "kyllä sen yksin voi jättää"-äiti saa ottaa ton lainaksi. Kiipeää nimittäin sit KAIKKEA pisin. Esimerkiksi kirjahyllyn hyllyjä, jaksaa siirtää tuoleja päästääkseen ihan mihin vaan ja jollei tuoleja niin lelujensa avulla... Selkäni kun käännän niin joka kerta se kyllä keksii jonkun uuden jutun mitä minä en ole huomannut :(

Joo jossain vaiheessa ne vessareissut oli aika pikaisia :D Tai sitten ne loppu aika vauhdikkaasti :D Mä jätin aina oven auki ja vessasta näen olkkariin missä jätkä oleskeli aina. Joskus tuli mun mukaan vessaan tai mä heitteilin sille vessanroskiksesta tyhjiä vessapaperirullia millä leikkiä :whistle: (Niitä oli aina hyvä olla siinä vieressä roskissa ;) ) Mutta ei tota jätkää alettu telkeen mihinkään vessareissun ajaks. Nykyään laitan oven jo kiinni (poika on 1v4kk) mutta tuo pirulainen saa oven auki ja tulee sammuttamaan multa valot ja juoksee karkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
HAH! Jos mä jätän ton yksin niin on vähintään televisio paskana lattialla! Ja tämä on toinen lapsi ja esikoisen aikaan ja sen jälkeen ihmettelin myös niitä äitejä, jotka eivät voi edes vessassa käydä ilman lasta.

Ja ihan vapaasti jokainen "kyllä sen yksin voi jättää"-äiti saa ottaa ton lainaksi. Kiipeää nimittäin sit KAIKKEA pisin. Esimerkiksi kirjahyllyn hyllyjä, jaksaa siirtää tuoleja päästääkseen ihan mihin vaan ja jollei tuoleja niin lelujensa avulla... Selkäni kun käännän niin joka kerta se kyllä keksii jonkun uuden jutun mitä minä en ole huomannut :(

Kuulostaa ihan meidän pojalta :snotty: Ymmärrät siis missä mennään :D Ja muille vastauksia: pinnistä ei ole ja ukon kotiutumista en kyllä voi odottaa. Kun on pjaskahätä niin mentävä on ;)

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Miä en koskaan oo ottanu lasta vessaan mukaan-jotain yksityisyyttä pitää olla
åboriginaalia komppaan

Samoin!
En oo lukenu koko ketjua, joten en tiedä joko tännekin on tietoviisas iskenyt tällaisten viestien jälkeen ja sanoo että sitä on jotenkin sulkeutunut seksuaalisuuden suhteen jos ei vessaan ota lasta mukaan, mutta MINUN mielestäni äidillä (ja kellä hyvänsä ellei epäillä huumeiden suoleen työntämisestä ) on oikeus yksityisyyteen vessassa eikä kenenkään TARVITSE ottaa yleisöä vessaan ellei halua.

Alkuperäinen kirjoittaja piste:
åboriginaalia komppaan

Samoin!
En oo lukenu koko ketjua, joten en tiedä joko tännekin on tietoviisas iskenyt tällaisten viestien jälkeen ja sanoo että sitä on jotenkin sulkeutunut seksuaalisuuden suhteen jos ei vessaan ota lasta mukaan, mutta MINUN mielestäni äidillä (ja kellä hyvänsä ellei epäillä huumeiden suoleen työntämisestä ) on oikeus yksityisyyteen vessassa eikä kenenkään TARVITSE ottaa yleisöä vessaan ellei halua.

Höpö höpö:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piste:
åboriginaalia komppaan

Samoin!

Höpö höpö:)

Ai mitä höpö höpö?

Ota vaan mukaan se, jos tuntuu ettei voi yksin jättää. Mitä sulla on siellä lattialla kun ei voi lapsi siellä olla? Siinähän tulee useammin siivottuaki, ku pitää vessan lattia olla puhtaana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Voi kuule, kyllä ne kaikki muutkin käy vessassa. MEillä on 3 lasta ja silti hoidan vessakäynnit normaalisti. Jos sattuu jotain ni sit sattuu, ei voi mitään. Tee kodista lapselle turvallinen. Ei meillä ole sattunut mitään vajaan viiden vuoden aikana, vaikka vessaan välillä menen lukkojenkin taakse. :)

Peesiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
meillä poika tulee aina pyytämättäkin vessaan mukaan ja tutkii tohkeissaan milloin mitäkin vekotinta, kuten lattialastaa tai pesukonetta. Suihkuun mennessä laitan pinnikseen siksi aikaa kun en voi katsoa perään. Ja opettamalla olen opettanut tulemaan jalat edellä sängystä ja sohvalta alas.

ja tuossa vaiheessa voi harkita jo sängyn vaihtoakin, siis lapselle, itse vaihdoin pinniksen pois pojalta kun oli 10kuinen, tilalle lasten jatkettava sänky jossa pienet laidat. poika kun osasi kiivetä pinniksestä pois ja tulikin välillä yöllä otsalleen sieltä alas, sain rauhallisemmat yöt kun ei tarvinnut pelätä niskojen poikki menemistä joka hetki. ja kaapit ym. komerot meillä on köytetty kiinni pompuloilla ja roskiskaappi laitettu vyöllä kiinni, kaikki särkyvät tavarat nostettu korkeammalle, myrkyllise huonekasvit roskiin ja sohvien edessä olen pitänyt pehmeämpiä mattoja, jos muksahtaa sohvalta alas niin oppiipa varomaan.

Yhteistyössä