Eli uskallatteko jättää uunin päälle mennesänne lapsen kanssa lähipuistoon? En ole uskaltanut, mutta monesti olisi mukava jättää ruoka uuniin ja häipyä itse pihalle..
Kyllä jätän, jos siellä on jokin pata-ruoka tulossa, mikä muhii pienemmällä lämmöllä montakin tuntia.
Niin teki äitinikin aikoinaan ja on kiva tulla ulkoa sisälle ruoan tuoksuun ja alkaa heti syömään eikä kokkaamaan!
Valitettavasti täytyy sanoa, että en uskalla. Koskaan ei tiedä noista oikosuluista yms.
Tiskikoneen olen jättänyt päälle aiemmin useinkin. Sitten kerran sisään tullessa se olikin tulvinut! Koko keittiö lainehti. Onneksi ei kaukana oltu, ettei homevahinkoa saatu alulle
Naapurini (sähkömies) siitä suuttuikin ja sanoi, ettei IKINÄ saa jättää laitteita päälle kotona. Hän oli kuulemma nähnyt pahaa jälkeä mm. tv:n kuumetessa liikaa ja kahvinkeittimen jäätyä päälle. Rivarissa kun asuttiin, niin hän todellakin suuttui meille - olihan hänen asuntonsa heti seuraavana vieressä...
Minä en jätä koskaan mitään konetta päälle, jos en ole itse paikalla. Pyykinpesu- ja astianpesu koneen täytän monesti ennen ulkoilua ja heti kun tulemme sisälle koneet päälle!