uudet meandit ( ME & I ) vuotivat nettiin ;)

"huu"
Joidenkin mielestä lasten pitää pukea minikokoisia aikuisten vaatteita. Mulla on pari kaveria jotka sanoo että eivät halua pukea lapsiaan sirkuspelleiksi. Ja niiden lapset näyttääkin vaatteissa minikokoisilta aikuisilta, poikalapset sellasilta pankissa työskenteleviltä virkamiehiltä v-aukkoisissa neulepuseroissaan ja kauluspaidoissaan. Värit on varsinkin pojilla aina sitä tummansinistä, ruskeeta, harmaata. Mun mielestä lasten vaatteissa kuuluu olla värejä ja ne saa näyttää lasten vaatteilta. Itse inhoan yli kaiken noita minikokoon tehtyjä aikuisten vaatteita, mutta makuasioista ei tietenkään sovi kiistellä.
Mä tykkään molemmista, ehkä enemmän niistä pienistä aikuisten vaatteista jota tarkoitat niillä yksivärisillä hillityillä neuleilla ja villakangastakeilla. :)
Nuo värikkäät ovat söpömpiå ja ne miniaikuiset kauniimpia vaatteita.

Mariannah
Hirveetä kukkahattutätien roskaa nämä kuteet. YÖK. En ikinä pukisi lastani tollaisiin kuteisiin joidenkin nimikin jo viittaa johonkin persoonallisuushäiriöön tai pirun itsekkääseen ihmiseen.

*
Olen käynyt tasan yksillä Meandi kutsuilla joista ostin kokeilumielessä paidan ja kolmet jarrsukat alle vuoden ikäiselle pojalleni, monet kun tuntuvat tätä merkkiä niin ylistävän. Noh, paita purkaantui helmasta heti kun kun otin sen ulos paketista ja kaikista jarrusukista lähtivät jarrut jo ennen kuin poika oppi kävelemään. Eivät siis todellakaan ole sen laadukkaampia kuin H&M:n tai vaikkapa Lindexin vaatteet. Vertailuna esim. Kappahllista ostamani jarrusukat jotka ovat oleet käytössä paljon enemmän kuin Meandin sukat ja ei vielä yksikään jarru ole niistä irti lähtenyt. Tein päätöksen että siihen sai jäädä meikäläisen Meandi tuotteet,niitä ei meille enää osteta kerta ei hinta/laatusuhde ole kohdillaan.
Vastaavanlaisia kirkkaita värejä ja yksinkertaisia kuoseja löytyy kyllä myös muiltakin firmoilta joten siirrytään sitten testaamaan myös ne.

"vieras"
Hih... Mä kyllä en todellakaan ajatellut, että noi ois aasin paskaa vaan oletin, että se on pölyä mitä juostessa tulee. :D Noh... ihan sama. Hauska paita, mutta meillä ei ole käyttäjää sille. 3,5v tyttö tykkäs siitä kuitenkin. :)

Ja lapsille lapsellisia vaatteita nimenomaan. Niinhän sen pitäis mennä. Meidän pian 9v poika ei noita halua enkä siis osta. Paitsi siitä viime syksyn sukulaku-takista tykkää tosi paljon. Se hänellä on.

Ja näitä kommentteja en tajua, että kalliit vaatteet jää hetkessä pieneksi. Noihan on tosi pitkäikäisiä. Meillä ainakin sopii edelleen hienosti nyt 6,5v tytölle ja 3,5v tytölle edellissyksyn mallistosta ostetut mekot. Vaatteet on suunniteltu niin, että niistä on hyvä ostaa vähän reilu eikä haittaa yhtään käytössä joten käyttöikä pitenee. Ja meillä ei vaatteet ole kuluneet tms. vaan pysyneet tosi hyvinä. Ilmeisesti ne paidat, joissa nurjapuoli on valkoinen niin kulahtaa värit pesussa.

sh-äiti
[QUOTE="vieras";25451148]Mun mielestä meandit on pöljille. Sellaisille jotka kantavat niitä kuin jotain statusmerkkiä.[/QUOTE]

Niin, no makuasiahan se on mistä tykkää. Samaa voisin itse ajatella reimatecista, marimekosta jne. Raitapaidat jotka niin suosittuja, tuovat itselleni mieleen lähinnä työpaidan jota pidän vain töissä. Vapaa-aikana en suostu sellaista päälleni laittamaan.

"vieras"
Ei noi me&i:n vaatteet mustakaan mitään superlaadukkaita ja supertyylikkäitä ole, mutta ihan kivan näköisiä peruslaatuisia peruslastenvaatteita kuitenkin joita meillä käytetään ihan tavallisina kerhopäivinä. Se miksi minä olen kuitenkin valmis maksamaan noista on ihan se, että ovat euroopassa valmistettuja. HM:n laatu on kyllä aika lailla vastaavaa, mutta en halua ostaa kiinassa tai bangladeshissa valmistettuja myrkkyvaatteita. Tuota jälleenmyyntijuttua minäkään en ymmärrä. Miksi ihmeessä joku maksaa käytetystä enemmän kuin uudesta, tai ylipäätään edes puolia, mutta tokikaan tämä ei ole vain me&i:n kohdalla, vaan monen muunkin,

Hirveetä kukkahattutätien roskaa nämä kuteet. YÖK. En ikinä pukisi lastani tollaisiin kuteisiin joidenkin nimikin jo viittaa johonkin persoonallisuushäiriöön tai pirun itsekkääseen ihmiseen.
siihen nähden miten paljon palstalla kerrotaan, että lapset vaatetetaan siististi, puhtaaseen ja ehjään eikä niihin erityisesti panosteta, aikuisten into lukea vaatemerkkien nimiä ja analysoida niitä on hirvittävän iso. Välillä miettii, löytyykö sieltä yhtään sopivaa vaatetta mihin lopulta voi pistää rahansa, kun mikään nimi ei kelpaa syystä tai toisesta. Pinnallisuuden huipentumana pidän kyllä sitä, että firman nimi rajoittaa ostoa (tai parhaimmillaan pelkkää käyttöä lahjavaatteessa).

Luetteko te aikuistenkin kuteissa näin tarkkaan merkkien nimet ja raakaatte vaatteet sen perusteella?

[QUOTE="vieras";25451148]Mun mielestä meandit on pöljille. Sellaisille jotka kantavat niitä kuin jotain statusmerkkiä.[/QUOTE]
Miten lapsista voi sanoa, että on pöljä? Jos vaikka lapsi itse pitää niitä miellään?

Tunnistaako lapsesi etukäteen kuosista, minkä olet arvottanut pöljäksi ja minkä suotavaksi? Jos kerran vaatteen valinta heti laskee arvon pöljäksi?

pistin myyjälle haalareista viestiä, että jos ke heti tilaisi sellaset mulle :)
eipä oikein muu sytyttänyt. oon käynyt kerran vuodessa tms kutsuilla, ja meillä on 2008 haalarit, 2011 3+pipo ja 2x mekkoa. ja nyt jos saadaan haalarit, riittää taas.
en tykkää noista väriyhdistelmistä oikein, jotenkin liian kirjavia. mutta kuviot on kyllä kivoja :)
ja ps. noin 3xpipot oli noin 15e -70%, ja mekot 30e -70%. joten tuli ihan markettikamaakin halvemmaksi :D joten en jaksa napista jos venähtää/haalistuu tms, koska halvalla on alesta tullut.

Meille on tullut jonkin verran käytettynä noita vaatteita ja paljon on meilläkin pidetty.
Ekoilla kutsuilla, syksyllä -09 ajattelin että ei meille koskaan... Tytöltä löytyy tällä hetkellä kymmenkunta me&i vaatetta, multa itseltäni pari ja postissa pitäisi olla parit lisää siitä -70% alesta hankittuja.

Vauvalle haluaisin jotkut froteiset haalarimalliset pöksyt joissa on persiissä joku kuvio...onks siellä sellaisia nyt?

8 v ja 6 v eivät iki-iki-ikimaailmassa pukisi päälleen mitään riemunkirjavaa retroa.

mää siis koetin ostaa sellasen junakuvioisen paidan (ei onneksi kallis me&i), pohjaväri tummansininen ja valkoista, tummaa ruskeaa, vihreää ja punaista. 5v piti sitä paristi, ja sitten ilmoitti ei kiitos. eilen puki farkut, harmaavalkoraidallinen kaulus t-paidan ja siihen puseron päälle. ja ihan itte :D että ei ne kaikki lapset tykkää kirjavista..

en tilaa enää
koska syksyn mallisto oli huonolaatuista, vaikka kivan näköisiä olivatkin! Meille ehkä vaan sattui jotkut maanantaikappaleet, mutta selkeästi huonompi hinta-laatusuhde kun aikasempina vuosina. En viitsi enää tilata, jos laatu on pysyvästi huonontunut...

kuvia oli mulla blogissa ja parissa muussa yöllä; mutta sieltä oli tullut mailia että poistatko ne koska ne on vahingossa vuotaneet. noh, parit tallensin itselleni koneelle niin voi tuijotella niitä että onko ne meille tulossa vai ei :D

"jaahas"
Alkuperäinen kirjoittaja en tilaa enää;25453906:
koska syksyn mallisto oli huonolaatuista, vaikka kivan näköisiä olivatkin! Meille ehkä vaan sattui jotkut maanantaikappaleet, mutta selkeästi huonompi hinta-laatusuhde kun aikasempina vuosina. En viitsi enää tilata, jos laatu on pysyvästi huonontunut...
Kummallista. Mulla useampi vaate syksyltä ja tosi hyviä ovat olleet. Esim se monien morkkaama pyllynsilmäpaita on kuin uusi, vaikka lähes aina päällä:) Mä itse suosin niitä läpivärjättyjä. Ne kestää lähes loputtomasti vaikka kuivaan rummussa.

meillä
[QUOTE="jaahas";25453974]Kummallista. Mulla useampi vaate syksyltä ja tosi hyviä ovat olleet. Esim se monien morkkaama pyllynsilmäpaita on kuin uusi, vaikka lähes aina päällä:) Mä itse suosin niitä läpivärjättyjä. Ne kestää lähes loputtomasti vaikka kuivaan rummussa.[/QUOTE]

Ehkä meille siis vain sattui tulemaan huonot yksilöt noista vaatteista. Pupu-tunikasta lähti pupun nenä irti kahden käytön jälkeen, sain kyllä itse korjattua. Seeprabody on mennyt tosi nukkaiseksi, vaikka muut vaatteet eivät ja saman verran on pesty. kolmessakympissä pesen nurinpäin enkä käytä kuivausrumpua. Pöllöbodyn hihan sauma lähti rispaantumaan ja syysmetsäbody lähti heti palautukseen, kun kauluksen nepparit olivat ihan missä sattuu, eivät osuneet kohdakkain ollenkaan.... Useina vuosina olen tilannut vaatteita Me&I:lta ja olen kovasti tykännyt, samoin lapset, mutta nyt oli selvästi huonompilaatuista kun ennen. Harmittaa! Ehkä nyt keväällä tilaan, kun olen kuullut muiden kokemuksia laadusta :)

Yhteistyössä