Älä nyt pilaa mun mielikuvaa paidasta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25450899:Jospa se ei olekkaan aasin paskaa, vaan tomua jaloista, kun liikkuu??
Ei sillä ei mun mieleisiä kuoseja.
Älä nyt pilaa mun mielikuvaa paidasta. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25450899:Jospa se ei olekkaan aasin paskaa, vaan tomua jaloista, kun liikkuu??
Ei sillä ei mun mieleisiä kuoseja.
Mä tykkään molemmista, ehkä enemmän niistä pienistä aikuisten vaatteista jota tarkoitat niillä yksivärisillä hillityillä neuleilla ja villakangastakeilla.Joidenkin mielestä lasten pitää pukea minikokoisia aikuisten vaatteita. Mulla on pari kaveria jotka sanoo että eivät halua pukea lapsiaan sirkuspelleiksi. Ja niiden lapset näyttääkin vaatteissa minikokoisilta aikuisilta, poikalapset sellasilta pankissa työskenteleviltä virkamiehiltä v-aukkoisissa neulepuseroissaan ja kauluspaidoissaan. Värit on varsinkin pojilla aina sitä tummansinistä, ruskeeta, harmaata. Mun mielestä lasten vaatteissa kuuluu olla värejä ja ne saa näyttää lasten vaatteilta. Itse inhoan yli kaiken noita minikokoon tehtyjä aikuisten vaatteita, mutta makuasioista ei tietenkään sovi kiistellä.
Ai, anteeksi, paskakikkareitahan nuo tarkemmin silmäiltyäni näittivätkin olevanAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25450910:Älä nyt pilaa mun mielikuvaa paidasta. :kieh:
siihen nähden miten paljon palstalla kerrotaan, että lapset vaatetetaan siististi, puhtaaseen ja ehjään eikä niihin erityisesti panosteta, aikuisten into lukea vaatemerkkien nimiä ja analysoida niitä on hirvittävän iso. Välillä miettii, löytyykö sieltä yhtään sopivaa vaatetta mihin lopulta voi pistää rahansa, kun mikään nimi ei kelpaa syystä tai toisesta. Pinnallisuuden huipentumana pidän kyllä sitä, että firman nimi rajoittaa ostoa (tai parhaimmillaan pelkkää käyttöä lahjavaatteessa).Hirveetä kukkahattutätien roskaa nämä kuteet. YÖK. En ikinä pukisi lastani tollaisiin kuteisiin joidenkin nimikin jo viittaa johonkin persoonallisuushäiriöön tai pirun itsekkääseen ihmiseen.
Kummallista. Mulla useampi vaate syksyltä ja tosi hyviä ovat olleet. Esim se monien morkkaama pyllynsilmäpaita on kuin uusi, vaikka lähes aina päällä Mä itse suosin niitä läpivärjättyjä. Ne kestää lähes loputtomasti vaikka kuivaan rummussa.Alkuperäinen kirjoittaja en tilaa enää;25453906:koska syksyn mallisto oli huonolaatuista, vaikka kivan näköisiä olivatkin! Meille ehkä vaan sattui jotkut maanantaikappaleet, mutta selkeästi huonompi hinta-laatusuhde kun aikasempina vuosina. En viitsi enää tilata, jos laatu on pysyvästi huonontunut...