uudet meandit ( ME & I ) vuotivat nettiin ;)

"Tanjuska"
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;25450290:
Ihan kivojahan nuo silleen on mutten kyllä ostas meidän lapselle nuin kalliita vaatteita kun kasvaa niin vauhdilla kummiskin =)
Kuin myös, en mäkään nää järkeä ostaa noin kalliita vaatteita lapselle kun ne on hetkessä liian pieniä, mutta ihan kivoja kuoseja ois 3v vanhalle, ja noi väljät pöksyt on kivoja pitkine resoreineen.

"vieras"
ensimmäisen kerran pariin vuoteen ois kivojakin vaatteita. Mä oon ollu pakotettu käymään kutsuilla jo useamman vuoden peräkkäin kun kaveri myy noita ja toinen pitää aina kutsut (luojan kiitos ei ole itse tarvinut pitää kutsuja) ja nyt ois ekan kerran jotain tilattavaakin.

--
Miksihän meille sattui sellaisia Me&I vaatteita, että ne venähti muodottomiksi pesussa - lyhyt ja leveä - Tosi kaunista :x Ja kyse ei ole vaan yhdestä paidasta, vaan ihan kolmesta kappaleesta. Ja pesin kyllä ihan ohjeitten mukaan, eikä meillä siihen aikaan vielä ollut edes kuivausrumpua, että sen syyksi tuon pistäisi.

En jaksa ymmärtää kun kaverit tuota merkkiä hehkuttaa ja maksavat kovaa hintaa myös kirpparilla noista vaatteista...??

Corel
Pari nättiä mut ilman kin pärjään. :) Mua ärsyttää koko merkki ku on pari kaveria jotka ostaa käytettyä meandia ja on sit nii että juu tää on S E. :D Mä kun en ole mikään merkkivaate ihminen ni mun silmään ne on ihan vaan ajonkun kulahtanut paita josta tyhmä maksoi 15e. Mut ku ei tajuu ni ei tajuu. :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";25450645]Miten niin vuotivat nettiin? Tähän aikaanhan kevätmallistot tulevat, mitä tässä muka on outoa?
Kummallinen aloitus...[/QUOTE]

piti muka tulla nettiinkin vasta 25. päivä ;)

Miksihän meille sattui sellaisia Me&I vaatteita, että ne venähti muodottomiksi pesussa - lyhyt ja leveä - Tosi kaunista :x Ja kyse ei ole vaan yhdestä paidasta, vaan ihan kolmesta kappaleesta. Ja pesin kyllä ihan ohjeitten mukaan, eikä meillä siihen aikaan vielä ollut edes kuivausrumpua, että sen syyksi tuon pistäisi.

En jaksa ymmärtää kun kaverit tuota merkkiä hehkuttaa ja maksavat kovaa hintaa myös kirpparilla noista vaatteista...??
Meillä on ollu yhteensä noin 60 meandin vaatetta, kaksi on ollu niistä huonolaatuisia, muut kyllä hintansa arvoisia varsinkin kun huomioi miten hyvin niistä saa käytettynä takaisin.

• Tykkää
Reactions: emmiina
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25450687:
Paskova aasi? *mäoonainahalunnutlapsellenitällaisen*

Oikeasti: Kuka tuollaisen ostaa :O
TÄytyy sanoa että meandifanina tuo paita on kyllä ihan järkyttävä. samoin kuin jossain edeltävässä mallistossa oli tipu joka selkäpuolella kurkkaa jalkovälistään ja kuvaan on piirretty sen persreikä. MUTTA tuo persreikäpaita on meidän 7vuotiaan ehdoton lempparipaita!!! :D

Keltainen traktori oli ehkä paras, mutta ei se kuva ihan kymppi ollut. Keltaoranssit terrknickersit olivat ihanat ja vissiin se sopisi jalkkispaidan kanssa.

Itselle ostaisin jogapantsit, jotka ovat ihan hyvät - kyllä ne ovat kivemmat kuin henkkamaukat :D ja magic knickers+terry knickers kanssa. Meandilla on hyviä housuja, mitkä ovat aina kiven alla muissa kaupoissa. Pitäisi kokeilla istuuko chic wallpaper dress mulle, voisi ehkä sopiakin.

Mä en löytäny tosta mallistosta mitään ihmeellisen ihanaa. Mutta ehkä tilaan joitakin kesäksi. Koululaiselle vaan monet on mun mielestä on vähä lapsellisia, pari ehkä oli sellasta että vois tilata.

"Heh"
[QUOTE="vieras";25450288]Siis minkä ikäisille noi on? :eek: Kauhean lapsellisia kuoseja vaikka mallit oli isoja poikia ja tyttöjä, max 2-3.v päälle noita pukisin.[/QUOTE]

Lapsellisia? ÖÖÖ, no tota, kysymyshän on lastenvaatemallistosta! Eihän lapsia tarvitse pukea kuin pikku-aikuisia, eihän??

[QUOTE="Heh";25450749]Lapsellisia? ÖÖÖ, no tota, kysymyshän on lastenvaatemallistosta! Eihän lapsia tarvitse pukea kuin pikku-aikuisia, eihän??[/QUOTE]

Joidenkin mielestä lasten pitää pukea minikokoisia aikuisten vaatteita. Mulla on pari kaveria jotka sanoo että eivät halua pukea lapsiaan sirkuspelleiksi. Ja niiden lapset näyttääkin vaatteissa minikokoisilta aikuisilta, poikalapset sellasilta pankissa työskenteleviltä virkamiehiltä v-aukkoisissa neulepuseroissaan ja kauluspaidoissaan. Värit on varsinkin pojilla aina sitä tummansinistä, ruskeeta, harmaata. Mun mielestä lasten vaatteissa kuuluu olla värejä ja ne saa näyttää lasten vaatteilta. Itse inhoan yli kaiken noita minikokoon tehtyjä aikuisten vaatteita, mutta makuasioista ei tietenkään sovi kiistellä.

Yhteistyössä