Uuden vuodenvastaanoton menyy!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarjoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarjoilija

Vieras
Eli kertokaas kivoja ja makoisia ruokaohjeita uuden vuoden aattoon!?!Meille olis tulossa kolme vierasta(tuttujahan ne=))joista yks on kasvissyöjä,kala kylläkin menee...ja lisäks odottaa vauvaa eli alkoholipitoset tarjoilut unohdettava=)!!Jotain siis hyvää alkujuomaa, helpohkoa ruokaa jne.???Mitä ite pistätte tarjolle???Ei jaksa sellasta"vappumenyytä":nakkeja ja lihapullia......

Kertokaa pliissss!!!!

Meillä on alkotonta kuohuviiniä, nakkeja ja perunasalaattia, ja yleensä on tehty siili, eli puolikas kaali täyteen cocktail tikuissa olevia juustopaloja ja viinirypäleitä yms mitä keksii ja dippiä, ehkä sipsiä, leivätkin voi olla ihan jees, leivälle salaattia tomaatii paprikaa.

Mulla on ajatuksena laittaa juustotarjotin, jonka kyljessä tietty sit hedelmiä ja suolakeksejä sekä patonkia.Tulee helposti.
Joku suolanen piirakkahan on myös näppärä vaihtoehto.Eräs hyväksi ja helpoksi todettu versio: pakastepinaatti ja tuore sipuli freesataan pannulla ja maustetaan, levitä valmiille tai itse tehdylle pohjalle, murustele päälle fetajuustoa ja juustoraaste, perään vielä parin kananmunan ja 2 dl kerman seos ja uuniin noin 200 astetta ja sellaset rontti puolituntia.

Hyvä alkoholiton booli: sitruunakivennäisvettä, omenamehua,sprite sekä sitruunan siivuja.
Sain kyseistä juomaa vartavasten minulle tehtynä työkaverin 30-vuotis pirskeissä ja oli oikein hyvää!Kannatta kokeilla.

Yhteistyössä