Siis ne isovanhemmat saa käydä täällä millon vaan kun ilmottavat etukäteen. Se ukki on käyny kerran ja mummo muutaman kerran. ja meillä on sopimuksessa että tapaamiset pojan luona. Enkä mä ole sitä kieltäny missään vaiheessa heiltä. Joskus ei vaan ole aikataulut sopineet. useimmiten kuitenki on, siis kun isä on käynyt meillä. tai siis ollu tulossa käymään. Ja en mä sit tiiä, kun se ei sanonu enkä sit kysyny, että ketä se tarkotti meillä, kun puhu monikossa. Tai tekstarilla se sitä kysy mut kummiski. En siis tiiä onko sillä joku eukko. Vissiin on ku kerran kävi täällä kaula syötynä. Mut mulle ei ole puhunu mitään mistään eukosta. Enkä ole kyselly. Mua kun tosiaan ei kiinnosta.
Ja jos aatellaan että poika lähtisi heidän mukaansa niin sehän vois vaan huonontaa tilannetta, kun poika itkisi ja ikävöisi. Sit ei varmaan tahtois ihan äkkiä uudelleen lähteä. Mut tosiaan en hetkeäkään edes harkitse. Sitten jos tuo tuomarin pääöksen mun eteen niin pakko kai sit on. Mut en ihan äkkiä usko sellasta lappua näkeväni.
muoks tarkennus että isovanhemmillahan ei ole mitään tapaamisoikeutta, mut isän tapaamissopparissa on että tapaamiset pojan luona, vähintään kerran kuussa.