mies alistaa ja puhuu kuolemasta jopa lapselle. mitä ihmettä teen sen kanssa? auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilja"

Vieras
mies meni kauppaa, niin saan olla rauhassa ainakin tunnin ajan. mies alistaa minua lapsen nähden. lapsi on miehen entisestä suhteesta mutta poika pitää minua äitinään. muutaman kerran mies on ojentanut minua fyysisesti ja kerran läpsäisi poskelle kun en totellut häntä. lapsi näki kaiken ja tuli puolustamaan minua itku silmissä. en tiedä onko mies masentunut mutta sen mielialat vaihtelee iloisesta vihaiseen useita kertoja päivässä. lisäksi mies sanoi minulle että jos jätän ja lähden niin mies tappaa itsensä ja se on minun syy. useamman kerran on sanonut että haluaisi kuristaa minut hengiltä kun kaikki vika on minussa.

kiitos kun jaksoit lukea tämän ja tämä kaikki on totta. :(

Ei tuo mies itseään tapa vaan manipuloi sua! Munkin exällä oli noita piirteitä ,kerran kävi käsiksi ja muutoin huoritteli koko ajan vaikka uskollisena olin pysynyt! Tuollaiset tyypit kärsivät sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kontrollinhalusta! Joo varmasti sanoo että nyt oli viimeinen kerta mutta tiedät itsekin ettei ole. Nyt niskasta kiinni josko pääsisit pois miehen lapsen kanssa. Onko lapsen biologisesta äidistä tietoa?

Miehelle pitäisi saada hoitoa, on selvästi mielenterveysongelmia. Sun pitää nyt muuttaa pois lapsen kanssa ja pysyä jämäkkänä, sanoa miehelle että sen pitää hankkia apua itselleen. Ottakaa vaikka yhdessä yhteyttä mielenterveystoimistoon jos mies ei itse saa aikaiseksi soittaa. Joka tapauksessa sun on omat rajat laitettava ja huolehdittava että sinuun ei saa kajota, olet arvokas, ja tärkeä myös lapselle jonka ei pitäisi nähdä tuollaista myöskään. Nyt ei saa jäädä tuohon tilanteeseen vaikka pelottaa!

lapsia ojennetaan, jos eivät tottele. Aikuisten suhteen on syytä perustua johonkin muuhun kuin tottelemiseen. Jos et tätä ymmärrä, niin olet avun tarpeessa itsekin. Mutta jos jäät tuollaiseen suhteeseen, niin saatat kuvitella olevasi lasta pelastamassa, mutta hän kasvaa pahasti vinoon jos isä kohtelee noin naista, jota hän pitää äitinään.

Lähde heti kun saat tilaisuuden! Heti kun teille tulee esim vieraita joiden aikana mies ei voi sinua estää lähtemästä, niin pakkaat laukun ja lähdet ja otat viranomaisiin/lastensuojeluun heti yhteyttä! Vielä kun voit, älä anna sen mennä niin pitkälle kun minä annoin, minun tilanteessa ei ollut onneksi lasta siinä kärsimässä.

Mutta miten teetkin sen, niin LÄHDE JA PIAN!

Yhteistyössä