Uteliaisuuttani kysyn mielipidettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

JuiceFani

Aktiivinen jäsen
01.01.2005
3 909
3
38
Ite oon päätökseni tosiaankin jo tehny ja kannassani pysyn, mut uteliaana kysyn miten muut toimisi. Elikkä mun nuorin lapsi on poika 1v8kk. Syntyi lyhyestä suhteesta, enkä ole koskaan asunu lapsen isän kanssa yhdessä. Isähenkilö häipy kuvioista melko pian mun raskaaks tulon jälkeen. Lapsi ei ollu vahinko, mut tää heppu ei sit ollu valmis isäks eikä siihen etten mä tee niinku hän tahtoo enkä tanssi hänen pillinsä mukaan. No raskausajan se arpo tahtooko isyystestin vai ei jne. Ekan kerran näki pojan kun poika oli n. 2kk. Ja pelkän naaman näkemisen perusteella olikin sitten varma että poika on hänen. Näki siis vaan naaman ku lapsella oli toppavaatteet päällä. No alkuun kävi ehkä noin joka toinen kuukausi enintään tunnin katsomassa poikaa. Nyt on käyny jonkun aikaa kerran kuussa enintään tunnin katsomassa. Kolmesti koko aikana pitäny poikaa hetken sylissä, mitään muuta ei ole tehny. Muutaman sanan puhunu pojalle ja muutaman kerran jotain vähä yrittäny leikkiä. Enimmäkseen siis tapaamiset on sitä että äijä hiljaa seisoo ja katselee. Tässä taustaa.

Nyt sit kyselee josko poika vois lähtee heidän, vissiin tarkottaa vanhempiaan ja häntä en tiiä, kans kesälomareissulle.

Mitäpä vastaisitte?? Antaisitteko lapsenne reissuun mukaan???

Poika siis ei ole ollu yhtään yötä erossa minusta. Ja kotona häntä hoidan.

Jään mielenkiinnolla odottamaan kommentteja. Ja harmaiden vittuilua kirjotusvirheistä yms...

Mulla ei taitaisi olla sydäntä erota noin pienestä kun isä kuitenkin taitaa olla melko etäinen hänelle. Suotta ikävöi äitiä, enkä usko että nauttisi matkasta. Isompana sitten JOS itse haluaa ja JOS isä vielä kuvioissa. :hug:

Joo en antais,se ns isähän on melkeen outo koko lapselle ja sinäkään et taida ees tuntea kunnolla sen miehen porukoita?Eli ei tulis kuuloonkaan että antaisin lasta heille.Voin vaan arvata kuinka lasta ahdistaa ja pelottaa vieraat ihmiset.

No enpä minäkään edes miettiny kun vastasin että ei käy. Mut hänelle piti oikein perustella miksi ei käy. Se on ite ainut lapsi ja ei oo hänellä tietääkseni muita lapsia. Äitinsä ja isänsä kans asuu. Äitinsä tekee kaiken valmiiksi. Ja luulen että äitinsä sitä hoputtaa että pitäs kysellä poikaa niitten mukaan. Poika nähny ukkinsa kerran ja mummon 3 tai 4 kertaa en tarkkaan nyt muista mut kuitenki tosi vähän. Ja asuvat n. 400km:n päässä. Kysy se jo kerran aikasemminki ja vastasin jo sillon että ei käy. Katotaan sit kun poika asioista jotain ite tajuaa ja tahtoo lähteä. Ja ymmärtää että lähtee äidistä kauas useammaksi yöksi. Ja sanoin sillonki että kun poika ei oo edes ollu missään vielä yötä ilman mua, että alottelee rauhassa sit esim mun äidin luona tai muualla tutussa paikassa. Mun mielestä lapsen parasta ajattelen kun en anna heidän mukaansa. Ja tod näk tuo itkisi ikäväänsä hyvinki pian. Ja tosiaan se äijän äiti on jo 75, ollu yli 40 ku sai ainoan poikansa.

Että tällasta tällä kertaa. Aattelin vaan että moniko olis antanu lapsen tossa tilanteessa. Mä en sitä tee.

Yhteistyössä