Uskovat odottajat <3 loka-joulukuu <3

hei siskot tässä uutta pinoa:)
täällä huomenna vaihtuu taas uusi viikko 18+0, liikkeitä en vielä kauheasti tunne, mahtaisiko johtua taaksepäin kallistuneesta kohdusta ja jos istukka on tossa edessä niin mulla ainakin viime raskaudessa oli, tiedä sitten mutta onneksi sydän äänet kuuluu =)

siunattua odotusta kaikille<3
 
30.9.09 toukka2
07.10.09 hemari ( tyttö s. 10.10 :heart: )

6.1.10 tann
22.1.10 zizu
28.01.10 kiaralA
31.1.10 vihreäsateenvarjo

4.3.10 krokodiili

9.3.10 myli
18.3.10 ilo81
26.3.10 Tiitu87

4.4.2010 wilhelmiina1979
8.4.10 pingviini100
9.4.10 rebecca80
10.4.10 feles
12.4-24.4.10 Donu
torakka
marie1981
 
Ilo81 kiitos uudesta pinosta!

Täällä suunnalla ei juuri mitään uutta. Ensi viikolla ultraan, joten sitten on enemmän kerrottavaa.

Siunattua loppuviikkoa kaikille!

Donu ja Pikkuinen 13+4
 
ja tervetuloa feles :flower: lisäsin sinut tuonne listaan =)
samoilla linjoilla donun kanssa että ei mitään uusia tuulia ja meillä ultra vasta 29pv, mutta siunattua odotusta kaikille:)

itsellä mieli ollut viime aikoina tosi herkkä ja itkeä tuherran tosi pienestä :'(
jospa se tästä :LOL:
ilo ja masuvaavi 18+2
 
Huomasin just että täällä on tälläinen pino, kiva juttu :)
Mahtuisko mukaan? LA 4.4.
Nyt vasta mulla alkaa pahoinvointi hellittämään ja olo tuntuu pitkästä aikaa pirteältä.
Liikkeitä olen jo tuntenut parin viikon ajan.

Siunausta kaikille!

Wilhelmiina + onni-lahja rv 16+2
 
Hei , olen unohtanut ihan käydä täällä.. :) Nyt olis menossa rv17+5 ja rakenneultraa odottelen innolla.. pikkuhiljaa pelko km väistyy kuhan tuo ultra on ohi niin sit hengähdän..

Mitäs tänne kuuluu?:)
 
Hei kaikille!

Tänään rv 20+4 ja rakenneultrassa olin.Mut voi poistaa odottajista.Pikkuinen kuollut kohtuun rv 15.Huomenna naistentautien osastolle synnyttämään.Osastolla pitää olla aamulla klo 8.Yksityishuoneen saan.Kotiin pääsen viimeistään lauantaina.Saatan päästä jo huomennakin, jos syntyy kuten olettavat.

Toivottavasti kukaan ei enää mun jälkeeni joudu tästä odotusketjusta poistumaan.

Onnellista odotusta kaikille :hug:Nauttikaa raskaudestanne.

terkuin Maine Coon
 
Torstai päivä meni surressa ja kyyneleistä olisi voinut melkein muodostua puro.Eilen tosiaan aamulla menin kahdeksaksi osastolle.
Ekat tabletit kohdunsuulle klo 8, seuraavat klo 11 ja sitten klo 14 ja sitten alkoi kivuliaat supistelut.Pikkuinen poika ( hoitajalla oli todella kova työ selvitellä istukan + kaiken muun keskeltä, että onko jo syntynyt. ) syntyi klo 15, oli siköpussin sisällä ) Yhteistuhkaukseen meni.Ainoastaan se selvitetään, että onko mulle jossain vaiheessa kohtuun tullut virus tai bakteeri, mikä aiheutti kuoleman.Jos syy ei ole siinä, niin sitten jää arvoitukseksi, koska ei minun pyynnöstäni avata, kun en enää aio / halua raskautua.En tee kuolinsyyllä mitään.Jos haluaisin vielä lapsia, niin sitten tutkittaisiin tarkemmin.
Kaikesta huolimatta elämä jatkuu.

Kaikille oikein hyvää jatkoa :hug:
 
mainecoon :'( :hug: :heart: voimia ja osan otot suruunne, todella surullista :'(

tervetuloa Wilhelmiina =)

nyt meni niin sanattomaksi tuon mainecoonin suru uutisen jäljiltä että enpä nyt enempää kirjoittele..

voimia ja siunausta mainecoonin perheelle :heart:
 
Hei!
Meille syntyi pieni tyttönen 10.10 klo 21.44 :) 50cm ja 2995g, siro tyttönen. Päästiin kotiin 3 päivän päästä, mutta siitä parin päivän päästä jouduttiin uusiks sairaalaan kun tytöllä oli bakteeri-infektio. Se saatiin onneksi heti hoitoon ja nyt päästiin viime ke oikeasti kotiin. Tänään oli eka neuvola, tyttö painoi jo 3242 ja oli 52,5cm pitkä, siis iso tyttö jo :)

hemari ja tyttönen 2vk 2vrk
 
tannn
Paljon onnea ja siunausta pikkuprinsessan johdosta hemari! :) Me muut saadaan vielä kärvistellä ja odotella sitä ihmettä. :flower:
Maine coon otan osaa teidän perheen suruun. :'( :hug:
 
oltiinpas me tiputtu :wave: meillä odotellaan pientä poikaa:) kävimme siellä ultrassa ja kaikki oli hienosti<3 nyt liikkeet jo tuntuu joka pv ja tänään jopa ihan näky potkut ulospäin, mieskin eilen tokaisi että alkaa tuo maha olemaan jo tiellä kun tottuttu aina nukkumaan vierivieressä =) tää keskiraskaus on ihanaa aikaa :heart:

siunauksin ilo ja pojanpullero rv 21+5
 
Tänään tein sitten sen, siis plussatestin.

Olo on outo. Ekan raskauden plussatestin jälkeen tuli paniikki, toisen jälkeen olin kaksi päivää onnesta sekaisin ja nyt vain olen ja odottelen kuinka pitkälle tämän kanssa päästään. Tää on siis kolmas raskaus tän vuoden aikana.

Ilo81 ja Tiitu on päässyt jo melkein puoleen väliin raskaudessa. Aika näköjään menee eteenpäin, vaikka ite on taas tässä samassa tilanteessa.

Onneks kaikki on Isän käsissä ja hallinnassa.

Marie
 
tannn
voi marie1981, siunausta teille odotukseen. :heart: toivotaan että kaikki menee hyvin! :flower:

Meillä kaikki on mennyt hyvin, tosin pikkunen on varmaan pienikokonen, ku neuvolassa sano että lapsvettä tuntu olevan aika paljon ja ehkä päästään kokoarvioon. mutta en siitä huolestunut yhtään.Kaikki yläkerran haltuun. enää hiukan vajaa kaks kuukautta laskettuun aikaan. Rupee jo synnytyskin hiukan mietityttään. :)

Ollaan hommattu vauvalle vaunut ja koppa, ja hoitopöytä ja sänkykin on hakemista vailla valmiina. Rupee jo tuntuun että on pienokainen tulossa. =)

Kaikille hyviä vointeja! :hug:

Tannn ja pikkunen rv32
 
Wilhelmiina tervetuloa!

Marie ihanaa saada sinut takaisin tänne! :hug: Onneksi saamme kantaa kaikki asiat Herran eteen ja Hän pitää meistä huolta.

hemarille onnittelut tytöstä! :heart:

Täällä menossa rv 17+1 ja vähitellen alkaa maha näkyä. Liikkeitä tuntuu mukavasti ja onneksi ne lähiviikkoina alkavat voimistua niin että mies ja tytöt pääsevät paremmin osallisiksi tulokkaan touhuista.

Siunattua loppuviikkoa kaikille!

Donu
 
voi kun ihana uutinen marie että olet taas täällä <3 toivotaan että tällä kertaa kaikki sujuisi hyvin, oikein paljon siunausta odotukseen :flower:

tannilla ei ole sitten enään odotuksessa pitkä aika jäljellä , itse olen ruvennut jo kanssa malttamattomana haikailemaan kevääseen, ei millään malttaisi odottaa että saisi jo vauvan syliinsä =) niinhän se on että aina odottaa vaan sitä tulevaa vaikka pitäisi osata nauttia tästäkin hetkestä :ashamed: mä olen vaan niin malttamaton luonne :headwall:

donu: meillä on nyt liikkeet jo niin vahvistunut että näkyy jo ulospäin kun vauva myllää ja nyt vkoja 22+0 oikeastaan jo 21+ rupesivat näkymään ja nyt on kiva kun odotus tulee konkreettisemmaksi myös miehelle ja lapsille vaikka eituo nuorimmainen vielä ymmärrä kun täytti vasta vuoden, mutta kumminkin, itsellä meni tässä odotuksessa aika myöhään ennenkuin liikkeet olivat selviä ja jokapäiväisiä tuntemuksia vasta 20+ eteenpäin, mutta mulla olikin istukka tuossa edessä ja taaksepäin kallistunut kohtu että ne yhdessä vaikuttivat asiaan..mukavaa odotusta myös teidänperheelle
=)

siunattua odotusta kaikille ja mukavaa viikon jatkoa<3
ilo ja pojanpullero rv22+0
 
:attn: nostelen :heart:

unista: täällä on ruvettu näkeen kaikenlaisia painajaisia liittyen vauvaan ja syntymään ja lapsiin yleensä tosi kurjaa :'( jospa ne tästä rupeis ohi menemään :whistle:

ilo ja poju rv 22+3
 
Minä olen unohtanut tämän ketjun kokonaan :ashamed:

29+0 on viikkoja täällä ja raskausdiabetes tuomion sain tuossa joku aika sitten. Tiukalla ruokavaliolla mennään nyt sitten loppuaika, toistaiseksi kuitenkin onneksi pysyy ruokavaliolla arvot kurissa.
 
vihreäsateenvarjo: mulla oli kans nuorimmasta rd ja ruokavaliolla sitäkin hoidettiin, nyt tästä raskaudesta sitä mulla ei ainakaan ekassa testissä viä mulla ollut, mutta jännittää kun raskausvkolla 26 on uusitesti ja on tää keskiraskaus mennyt vähän penkinalle syömisten suhteen, pitäis kyllä nyt ruveta tsemppaan ja jättää herkut pois :p
tsemppiä myös sinulle kurinalaisuuteen :heart: ja siunausta odotukseen =)
 
tannn
Täällä käytiin tänään neuvolassa ja perjantaina sitten lääkärille. Ma-ti välisenä yönä tuli monen tunnin ajan supistuksia ja osa oli kipeitä ja osa ei. siinä sitte mietin että onkohan lähtö nyt jo edessä. mut sitten 4 aikaan sain nukahdettua ja nukuttua aamukuuteen kun miehen kello soitti. :kieh: no puhuin siitä neuvolassa ja sehän laitto mut heti ylim.lääkäri käynnille, tosi kiva et pidetään huolta. Ja ku mullaki on niit supistuksii jo tullu aika kauan. muuten oli kaikki hyvin, vauva on ollu raivotarjonnassa ties kuinka kauan ja visssiin on jo hiukan laskeutunutki.

Mua on nyt parinpäivän ajan ressannu noi kela-asiat... huoh, ne on aina niin epäselviä ja inhottavia. tosin nyt mä vaan mietin sitä että kumpa mun työpaikalta ne olis lähettäny ajoissa ne paperit sinne kelaan että saisin hiukan parempaa äitiysrahaa. tässä on nyt menty kaks kuukautta niin ettei rahaa oo tullu mistään. mut kummasti ollaan selvitty, kaikki järjestyy kun niin jaksaa luottaa.

Mitähän toukka2.lle kuuluu? onkohan siellä kumpainen tullu? :)
Tässä oli nyt hiukan omaa napaa, kuinka muilla on mennyt?
voimia kaikille loppuviikkoon! :flower: :heart:

Tannn ja pikkunen rv33+0
 

Yhteistyössä