Uskovat odottajat <3 loka-joulukuu <3

tannn toivottavasti supistukset eivät saa sinulla liikoja tuloksia vielä aikaan. Hyvä kun pääset tarkastuttamaan tilanteen!

Tosiaan mitä muille kuuluu?
Oma vointi on ihan hyvä, viikkoja nyt 18+4 ja vasta muutama harjoitussupistus tullut. Esikoisesta alkoivat aikaisemmin ja olivat melkoinen vaiva muistaakseni johonkin viikoille 36 asti. Katosivat sitten joksikin aikaa kun niitä alkoi jo oikein toivoa.
Liikkeet tuntuvat kivasti ja vauvavatsa on tullut esiin. :heart:

Siunausta!

Donu
 
tannn
Täälä käytiin perjantaina siel lääkärillä ja se lähetti sitte äippäpolille viel tarkistukseen. kaikki oli kuitenkin kunnossa eikä ollu paikat mitenkä pehmentyny tms. että eiköhän tässä kasassa pysy ku ottaa rauhassa. :p Viime yönä heräsin 4 aikaan menkkamaisiin kipuihin ja sitte tuli puolen tunnin välein kipeitä supistuksia. mut ne kesti vaan 6 asti. En sittie mistä johtuu, mut olis kiva sinnitellä ens vuoden alkuun yhtenä elefanttina :D
Meillä pikkusen painoarvio oli 2460g että aikas lailla normi kuulemma.. :)
Voimia kaikille! :flower: :heart:

tannn ja pikkkunen
 
Aikas aikaisin sulla Tannn on alkanut supistelemaan, yritä nyt ottaa rauhallisesti. Sanovat, että synnytyksestä tulee helpompi, jos supistelee aiemmin. Mulla ekassa raskaudessa ekasta supistuksesta 12h ja neiti oli ulkona ja sille se kyllä tuntuikin.

Eilen kävin varhaisultrassa 6+0, näin sydämen pumppaavan, hurjaa. Olisi tullut itku, mutta pelästyin kun lääkäri ei vahvistanutkaan sitä että sydän lyö. Papereissa kyllä luki et syke löytyi. :) Sain myös verta ohentavat lääkkeet, joten tämä piikkikammoinen opettelee täällä piikittämään mahaansa...

Donu on päässyt pitkälle mahansa kanssa, ennen kun se alkoi näkymään. Musta tuntuu, että mun maha on jo nyt turvoksissa (piikitkin alkaa turvottamaan jatkossa).

Mä oon tosi kiitollinen siitä, että olen taas raskaana!
 
Heippa pitkästä aikaa ja kiitos tervetulotoivotuksista!

Hyvä kun kaikki oli kuitenkin hyvin eivätkä supparit olleet vielä vaikuttaneet mitenkään, Tann. Hyvä kun pääsit tarkistamaan tilanteen.

Vointi täällä hyvä, pikkuinen potkii nytkin masussa kovasti. Muutamia harjoitussuppareita ollut viime päivinä, lähinnä rasituksen yhteydessä esim. kävelylenkillä. Esikoista odottaessa eivät kyllä näin aikaisin alkaneet. Nyt siis rv 21+3. Pari viikkoa sitten oltiin rakenneultrassa, kaikki oli vauvalla kunnossa. Nähtiin 4D-kuvaakin ja saatiin suloinen kuva mukaan.

siunausta kaikille!

 
tannn
moikka!
Täällä menty loppu viikko ilman kivuliaita supistuksia. Vauva on kyllä niin vilkas että lääkäri siel sairaalas merkkas vauvan liikkeet oikein kolmella plussalla kahden sijaan. :D osaa odottaa jo siis vilkasta vauvaa.. tai sit se on iha yli rauhallinen. :)

Ihana marie että oot nyt nähnyt sen pikkusen, tulee aina paljon todelllisempi olo. :) :heart:
Just lueskelin vieraskirjaaa ja kaveri oli kirjottanu että kyllä toi talon emännän maha on ihanan kaunis ja nätti tms.. ja hedelmöittymisest oli kulunu vaan 2 kk. et mullakin alko näkyy se tosi nopee.

täällä olis hirvee pesän perustamis vimma menossa, on vaihdettu vähän verhoja ja puunattu koko talo. Pitäis viel saada vauvan sänky ja hoitopöytä niin sais niitäki ruveta "sisustaan" :D on tää niin ihanaa aikaa, enään ei oo kun 6 vk laskettuun päivään. hui.
voimia ja siunausta kaikille
toivoopi tannn ja pikkunen :flower:
 
tannn
jeeps.. pääsin sitten sanomasta että ei oo supistellu, niin heti tänään sitten kuietnkin iltaa kohti on supistellu. kohtu vaan kovettunu ettei kuitenkaan kivuliaita oo ollu. onneks taas alku viikosta neuvolaan. :)
 
tannille voimia ja jaksamisia supistusten kanssa :heart: onneksi teillä jo laskettu aika häämöttää ja ihan hyvä painoarvio teidän vauvalla oli että varmasti kaikki menisi hyvin vaikka aikaisemmin päättäisi maailmaan tupsahtaa :hug:

marielle ja wilhelmiinalle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :heart:
olen niin kovin onnellinen marie teidän puolesta =) siunausta odotukseenne :heart:

supisteluista: mullakin on supistellut joka päivä mutta tulevat silloin tällöin ja ovat mitä ilmeisemmin harmittomia, kumminkin jo kolmasraskaus niin osasin odottaakin että alkaa aikaisemmassa vaiheessa nuo supistelut, suonenvedoista saa kärsiä öisin ja nivelet on löystynyt muuten on odotus sujunut ihan hyvin :)

siunausta jokaiselle ja mukavaa vkonlopun jatkoa :heart:

ilo ja poju rv24+2
 
Hei vaan tännekin pitkästä aikaa. :)

Oon ollu huolissani koko päivän kun ei oo pikkunen ilmoitellu itsestään, mut äsken tuntu pari potkua, niin eiköhän se sielä tyytyväisenä kölli. :) Joku nukkupäivä ollu sillä varmaa tai jotain, kun yleensä liikkuu päivittäin tosi kovasti. :p

Meillä on rakenneultra vasta 28.12 (rv 25+2), eli ihan viimetipassa. Oltais haluttu jouluks tietää kumpi tulee, mut ei nyt iha kerkeekään. Toivottavasti pikkuinen paljastaa sukupuolensa! :)

Väsymys pitää edelleen otteessaan, mitään ei meinaa saada aikaiseks ja nukuttua tulee vapaapäivinä n. 12h. :ashamed:

Mutta ei muuta tähän.. Illan jatkoja! :heart:

Feles 21+0 <3
 
:wave:

kiva kuulla myös sinun kuulumisia feles :heart:

masu vauva on selvästi täällä aktivoitunut ja ilmoittelee itsestään jo kipakoin potkuin ja tuntuu olevan paljon vilkkaampi tapaus kuin sisarensa :LOL: :heart:

onnellinen ilo ja poju rv24+4
 
tannn
voi että, toi väsymys on jotain niin kamalaa, muistan ku sitä oli alku aikoina niin miehellä meni ihan hermo aina kun en jaksanu kyläskää olla pitkään, vaan aina piti päästä nukkuu.. :) no, toivotaan että se rupeis sulla Feles meneen ohitte. :heart:

näin viime yönä että synnytin tytön mein porukoitten piha tien päässä ja se oli niinku tämä päivä, et merkattiin oikein neuvola korttiin sit kun siihen oli kätilöt saatu niinn 1.12.2009. :D ihan sekavaa. Sit oon nähny toisenki unen et oon jo synnyttäny, silloi synnytin vaan omas vessas. tuli hirvee ponnistamisen tar ve ja mä katoin pönttöön niin sielt sen pikkusen pää vaan näky ja mä sit sen koppasin sieltä kiinni ja nostin rinnan päälle ja se vauva rupes heti jokeltelee hirveesti. :LOL: ihan sekavia, tollee vaan kun näkee jo unii niin rupee ihan hirveesti jo odottaan että se syntyis. Mieskin on joka ilta sanonu että tulis nyt jo se vauva, en mä enää jaksais odotaa.. Eilen just puhuin sille ku musta tuntuu niin hirveen kivalta että se odottaa yhtä innokkaasti tätä aarretta kun minä ja se sen näyttää niin avoimesti. :) kerto sitte eilen et "jos olisin vähä herkemmällä tuulella niin kyllä mulla tulis kyyneleit ku mietin sitä et istutaan koko perhe yhdes sit siel synnytyssalis ja ku meillä on se kapalo siin mein välis.." ja sitten mä tietty olin just herkällä tuulella ja rupesin itkeen. :p oi voi.

No, hyvää ja rauhallista joulukuuta kaikille, kovaa kyytiä mennään kohti joulua. hui.

täällä kans pidetty pari rauhallisempaa päivää, mut kyllä pikkunen silti liikkuu, että en vielä oo hätäääntyny. :)
Voimia kaikille loppu viikkoon. Tannn ja pikkunen 34+6 :heart: :flower:
 
:wave:

heippa, oltiinpas me taas tiputtu :ashamed: on tää joulun odotus niin kiireistä aikaa ettei paljoa ole täällä netissä ehtinyt käymään :saint:

kävin tänään toisessa sokerirasituksessa ja torstaina kuulen sitten neuvolassa tulokset :whistle:
toivottavasti olis parhainpäin, saa muistaa tässä asiassa mua rukouksin :)

vaavilla kaikki hyvin mutta kauhea väsymys on taas palannut..ei sais kyl valittaa :x

siukkuja kaikille<3
ilo ja poju rv 25+4
 
tannn
:wave:

Nostellaaan joikan pinoo jos sais muittenkin kuulumisii kuultua. :)

Täällä on kämppä nyt vauvaa vailla valmis, eilen just muutin makuuhuoneen järjestyksen yksinäni ja illalla viel porukoilla siivosin ku se kämppä oliku ruottiin lähdös, ja.. supistuksia ei tullu olleskaan. Ne on jonnekin kadonnu ihan kokonaan! kuka ne on vieny? :D
Pikkunen on lasketunu jo tosi alas, huomaa ku kävelee niin ei enää niin kepeesti voikkaan kävellä. :p huomenn neuvolalääkäri, saas nähdä miten on painon kans, on tullu ihan hurjasti turvorusta. :( ei enää mee edes sormukset sormeen.. :|

Joulu valmisteluja opn jonkin verran tehty, ja kaikki lahjat on jo saanu hommattua. ei niistäkään tartte ressata. :)

huomenna pitäis lähtee illaks käymään lahdessa. Tampereelta sinne on jonkin verran matkaa että saa nähdä kuinka paikat kestää.. :D viel kun pääsee niin käydään kavereita moikkaan.

Kaikille voimia ja iloista joulun alusaikaa kaikille!
Tannn ja pikkunen 36+1 :heart: :flower:
 
Krokodiili
:wave:

Terrrve.

Olin tänään neuvolassa ja myöskin keskiraskauden lääkärintarkastuksessa. Kaikki kunnossa. Kuulin myös sokerirasituksen arvot (huippuhyvät) ja sen semmoista. Vauva on tosi ylhäällä vielä ja lääkärin mukaan mahdollisesti poikittain.

Voikaa paksusti! (Niin teen minäkin.)
terv. Krokodiili 28+0
 
krokodiili: ihana juttu että teillä neuvolassa kaikki hyvin :)
meillä kanssa<3 rukoukset oli taas kerran kuultu ja mulla ei ollut raskausdiabetesta :heart: arvot olivat hyvät, vaikkakin herkut on tässä talvella vähän maistuneetkin alkuraskautta paremmin :p
tann: turvotuksesta: mulla on sitä jo nyt :| saas nähdä mimmonen valas olo sitä sitten alkuvuodesta onkaan, muistan kyllä hyvin kun mulla oli esikoisestakin ihan valtavasti turvotusta, mutta lohdutuksena voin kertoa että synnytyksen jälkeen se onneksi katoaa ja sulla ei enään onneksi ole sinne pitkä aika =)


siunausta jokaiselle ja mukavaa pakkasvkoa :heart:

terkuin ilo ja vilkas poju rv 26+4
 
tannn
Hrrr... Kylläpä siellä ulkona näyttää kylmältä! :D

Kovasti tekis mieli mennä hiukan käveleen mutta kun ei oo vaatteita niin en viitti mennä. :p
Täällä kaikki kunnossa, ei oo tapahtunu oikein mitään mihinkä suuntaan. verenpaineita pitäis mmittailla kun oli 122/87 kun normaalisti on ollu alle 110/75.

kai sitä vois yrittää leipoo pakkaseen jotain tarjottavaa vieraita varten etttei niist tarttis ressata sitten kun on jo vauva.
Joo, kaikille hyviä vointekja ja pukekaa lämpimästi päälle kun meette ulos!! :xmas: :heart:
Tannn ja pikkunen rv 36+6 (hui kamala kun rupee päivät oleen loppumaisillaan:D)
 
Tosiaan, joulukiireitä taitaa olla ilmassa, täällä ainakin on.

tann kylläpä sinulla on jo viikkoja paljon! Enää ei ole pitkä aika siihen kun saat oman pikkuisen syliin! Toivottavasti paineet pysyvät kurissa.

Nyt täytyy ryhtyä joulutorttujen paistoon tytön kanssa. Jospa joulun jälkeen olisi enemmän aikaa kirjoittamiseen. :)

Oikein ihanaa ja siunattua joulua kaikille!

Donu ja Pikkuinen 22+6
 
Erikoinen joulu on takana. Pitkästä aikaa oltiin joulu vain miehen ja mun vanhempien kanssa nelistään. Hyvä näin, sillä väsymys on ollut aikasmoista, eikä tässä ole jaksanut oikein muuta kuin syödä ja nukkua. Toivottavasti tämä menee pian ohi.

Alkuviikosta käyttiin lääkärillä ja kun sydänääniä ei kuulunut katsottiin ultralla, siellä sydän löi. Ensi viikolla sitten se 11-12 viikon ultra.

Toivottavasti kaikkien joulu sujui rauhallisissa ja mukavissa merkeissä!

Marie rv 10+5
 
melkein viimeistä päivää tätävuotta:) kohta alkaa taas uusivuosi ja uudet haasteet;) :heart:

marielle siunausta tulevaan ultraan ja kaikille muillekin oikein siunattua ja iloista uuttavuotta :heart:
tannille siunausta pian koittavaan synnytykseen :heart:
 

Yhteistyössä