¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Taalta toiselta puolelta maapalloa :)
Taalla menkkojen pitais alkaa huomenna...Katsotaan mita kay; ei kylla oo yhtaan raskaanaoleva olo - tai siis mista ma tiian, ku en oo koskaan ollut raskaana :) Mutta siis joo aika varma, et kyl ne menkat sielta tulee...
Ensi vkolla Suomeen kuukaudeksi. Mies jaa tanne :( Tallaista se on, kun oma perhe asuu niin kaukana.
Ainiin me otettiin ihana uusi kisuvauva, joka tuhoaa kaiken :) Hanen lempipaikkansa nukkua on joulukuusen alimmat oksat :) Han pitaa meidat hereilla yolla ja yllattaa useamman kerran paivassa hassuilla kepposillaan :)
Oikein lamminta ja kaunista joulunodotusta kaikille! Muistetaan kaikki, miksi joulua oikeasti juhlitaan ja, mita Jeesus on puolestamme tehnyt :)
Siunausta!! Meilla on ihmeiden Jumala!!!
 
Hei ystävät rakkaat!!

Pakko oli nyt tänne tulla kertomaan, että minä sitten sain ne joulupyhät vapaaksi! Kiitos Taivaan Isälle! On se vaan ihanaa, miten Jumala pitää huolen ihan meidän pienimmistäkin arkipäivän asioista!

Katie onnittelut kisuvauvasta!!

Siunattua viikonloppua kaikille!
 
Ihanaa kuulla kuinka Jeesus vastaa rukouksiin :) Me ollaan niin etuoikeutettuja, kun saadaan tuntea Hanet :)Wow!!
Mun ihana kissa just varasti aamupalat mun lautaselta :) Ja hanella on kirppuja - mutta muuten elama on ihanaa :)
Hyvaa itsenaisyyspaivaa kaikille !!
 
menkat piti alkaa perjantaina. On mulla kylla useamminkin mennyt kierto hieman pitemmaksi, mutta ei vahaan aikaan...Lauantaina alkoivat oireet: nipistely munasarjojen kohdalla, polttoa vatsassa. Ja naita oireita on koko ajan - ajoittain voimakkaampina ajoittain lievempina. Viikko sitten oli maha niin kipea tunnin ajan, et mietin jo ensiapuun menemista. Asken tein testin, joka selvasti neg. Ei tassa auta siis kuin odotella... Ma vaan lennan huomenna Suomeen kuukaudeksi, ja mies jaa tanne ... No ei tassa mikaan muu auta kuin tehda testi viela huomenaamulla ja sitten jos se on neg., niin tehda testi myohemmin Suomessa :) Ruksatkaan pliis, et saisin plussan huomenna, niin voitais miehen kanssa yhdessa iloita siita :)
Siunausta kaikille !!! :)
 
Moikka

Oon perustanu tonne kerhopuolelle uuden kerhon sellaisille uskoville joilla on lapsi/lapsia haaveissa 2-2,5 vuoden sisään,mutta joilla on jonkinlaisia mielenterveydellisiä ongelmia!

Jos jotakuta kiinnostaa niin laittakaa yksityisviestiä mulle!! :flower:

:attn: :wave:
 
Vatsakivut yltyivat niin pahaksi, etta menin laakariin, jossa nahtiin virtsatestissa VTI. Mulla ei oo kylla ollut tavall. VTI:n oireita, joten olin todella yllattynyt. Tekivat myos raskaustestin virtsasta, ja se oli neg. Talla hetkella siis menkat 4 paivaa myohassa. Saas nahda mita kay..Ainiin, ja lento peruuntui huonon ilman vuoksi, joten olen vielakin himassa, vasta to uusi yritys lentaa Suomeen :)
Siunausta kaikille siskoille :)
 
En vielakaan ole Suomessa hahaha tanaan pitas koittaa uusi yritys lenta sinne :) Elikas huomenna siis saavun suunnitelmien mukaan sinne Pohjolaan :)
Ma en oo ollut mun perheen kanssa jouluna hmmm ootas...5 vuoteen, joten olen nyt tosi mielellani heidan kanssa, vaikka mies onkin toisella puolella maapalloa :)
Menkat alko eilen illalla..:( Surettaa...mut minkas teet!! Nyt mulla on sitten virtsis ja menkat ku lennan hahaha kivaa tulee!! :)
 
Mulla on täällä kp 57, ei menkkoja.. Testin tein viimeksi maanantaina, nega oli. Toivon tietenkin että raskaana olisin, mutta jos en ole niin alkaisi nyt sitten edes ne menkat. Jotain selvyyttä kaipaisin. Jos menkat ei viikonloppuna ala niin maanantaina kai sitten testailen. Toivon kovasti että se plussa sieltä tulisi.
 
sellasen ryhmän :)

Uskoville kuumeilijoille! Ensin se piti olla sellasille joilla on mielenterveydellisiä ongelmia,mut muutin niin et voi tulla vaikkei ole noit ongelmii kuhan muuten täyttää noi aiheet.

Säkin voit tulla jos haluut,yksityisvietis saa salasanan!
 
Täällä ollaan oltu jo about 2 viikkoa :) Kivaa on!! Äiti pääsi kotilomille, joten hommaa on riittänyt..Hän ei vieläkään liiku, joten asentohoitoja tehdään muutaman tunnin välein yms. Hän on piristynyt huomattavasti!! Voispa ollakin aina täällä kotona ... Rukouspyyntönä olisi siis, että Herran tahto tapahtuis äidin hoitopaikan ja hoitajien/lääkärien suhteen! :)
Mitäs muille kuuluu? Siunausta !!!
 
Joulu meni, ja ihan liikaa suklaata tuli syötyä :ashamed:
Saatiin paras joululahja minkä voi, aattoaamuna testasin plussan. Täällä siis rukoillaan että kaikki menisi hyvin ja elo-syyskuun vaihteessa saisimme pikkuisen syliin.

Taivaan Isän runsasta siunausta teille ihan jokaiselle, ja onnekasta sekä plussarikasta ensi vuotta :hug:
 
ONNEA Faith!! Tosi upeeta!!
Tuli vahva olo, etten tule ainakaan ennen helmikuuta raskaaksi...niin luulen Jumalan mulle puhuneen :)
Äiti on nyt kotilomalla ja se jatkuu vielä ainakin 2 viikkoa. Pyydän rukouksia meidän plesta, että jaksettais.. Ollaan väsyneitä, mutta sitäkin onnellisempia, kun saadaan pitää äiti himassa :)
Oikein siunattua uutta vuotta kaikille!! :)
 

Yhteistyössä