¤~Uskovat kuumeilijat~¤

  • Viestiketjun aloittaja Bianca72
  • Ensimmäinen viesti
Bianca72

Taivaan Isän kämmenellä.. pienokaista toivovat:


Katie80
Matsalu
Päärynärouva
Sannulii
Ikiemo
Maaruska
Valma
Heksu76
Lumikeiju
Sipsukka87
Bianca72
Tyttö onnellinen
Siskonen
MyPoodles
Lammiska

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Tervetuloa kaikki mukaan?
Siunattua alkavaa päivää!
Mulla työpäivä ja muuta hommaa.

 
Mulla on yöt tän viikon päivystystä ja päivät vapaata...mukavaa päivää kaikille! Kiva kun saatiin tällainen pino!!! =)
Mä taidan lähteä tallille, niin tulee oltua ulkonakin...kaunis ilma täällä!
 
Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! Toivottavasti teile kuuluu hyvää.
Pikasesti tässä kirjottelen, kun tyttö heräs juuri päiväunilta, eli hedelmäsose ja leikki kutsuu.

Heksu76: Voi kun pääsis tallille myös.. Onko sulla oma hevonen?

=)
 
mie poistun listalta eli meillä menee vauvaprojekti nyt unholaan. mulla loppu vaan usko koko projektiin koska tiedän et täs kuussa tulee menkat eli teille kaikille kovasti siunausta teidän vauvaprojektiin ja kaikkea hyvää teille, käyn välillä tsekkaamassa mitä teille kuuluu.
 
Hei kaikille!
Tähän pinoon tulisin mielelläni mukaan. Olen 30-vuotias neljän lapsen äiti, työssä hoitoalalla ja viides villahousu saisi tulla jos Luoja niin suo.
Täällä oli muitakin heppaihmisiä? Meillä kans hevosia, niiden kanssa touhutessa kuluukin kaikki vapaa-aika mikä työltä, kotitöiltä ja lapsilta jää..yleensä touhutaankin tallilla koko perhe isommasta pienimpään =)
 
Bianca72
Tervetuloa minunkin puolesta!!
***
Siis mua ottaa nyt niin, niin paljon päähän, että ei oo todellista :'( !! Miks mä oon tämmönen kummajainen :'( !! Miks tämä kateuden henki iskee minuun niin kovaa?! Oi Herra auta, nosta ja armahda :'( ..
Eilen olin rukouskokouksessa ja koin hyvää, mutta en kuitenkaan niin 100sella, kuin olisin itse halunnut..Onkohan se oma liha liikaa taas pinnalla. Mä haluisin nokiamission kokoukseen joskus päästä, mutta asutaan täällä korvessa, voi argg..Miks mä en OSAA jättää tätä vauva asiaa 100% Jumalan käteen?? Miks ihmeessä mun pitää saada häslätä ihan joka paikkaaan itte :headwall: . Tästä tulikin mieleen, että ootteko saanu sanaa keltään liittyen vauvan saantiin? Tai onko teillä kellään armolahjoja? Mulla on kielet omiks tarpeiks.
että mä tarvisin niin paljon nyt taivaan isän apua, mä hajoon...
 
Bianca72
Taivaan Isän kämmenellä.. pienokaista toivovat:


Katie80
Matsalu
Päärynärouva
Sannulii
Ikiemo
Maaruska
Valma
Heksu76
Lumikeiju
Sipsukka87
Bianca72
Tyttö onnellinen
Siskonen
MyPoodles
Lammiska
tuuba
Faith
Riikkaliisa
:heart: :heart:
 
Bianca72, muistan sinua rukouksin. Me ollaan vaan ihmisiä, vajavaisia ja heikkoja. Onneksi Isän kämmenellä saadaan olla juuri sellaisina, heikkoina ja keskeneräisinä. Saadaan kilvoitella uskon tiellä, armon varassa roikkuen :hug:
 
BIANCA: kiitos sulle, mä tajusin sun sanoista et kaikki pitää jättää Taivaan Isän käsiin. ja se sai mut tajuamaan et mä todella haluan sen vauvan eli pakko tässä on yrittää, vaik se raskaus nyt ei onnistu ennenku Herramme niin haluaa.

ja niist armonlahjoista mulla oli aikoinaan kielillä puhumisen lahja, mut ei ole nykyään enää niin vahvana.
 
Niin joo ei omaa heppaa...mutta auttelen välillä tallilla missä käyn ratsastaan...joka viikko ratsastan ainakin kerran. Olen harrastanut noin 15 vuotta...Huomenna on estetunti.
Tänään olin tallilla monta tuntia...
Niin niistä armolahjoista...kielillä puhun joka päivä monta kertaa... ja joitain muitakin armolahjoja Herra on antanut...muutama sairas on parantunut...ja profetia ja tiedon sanat ovat toimineet...oon vaan niin arka käyttämään...mulla on muutama aika hauskakin tarina, kun Herra on halunnut rohkaista lahjoja käyttämään. Sit mulla on aika tarkkka hengellinen erottelukyky...
Mä oon aika rohkee todistaan uskostani ja olenkin mukana mm. teetupatyössä ollut jo 8 vuotta...kun vaan noita armolahjoja uskaltaisi käyttää...harmittaa aina jälkeenpäin kun tilanne menee ohi...ja on vaiennut vaikka Herra on puhunut...
Mulla on nyt tilanne että en stressaa vauva-asiaa...ja oon jättänyt tosiaan Herralle...elellään vaan elämää ja nautitaan armon päivistä ja Jumala antaa kun on aika...HUom...mä stressasin ennen siitä tosi paljon!!!! Jotain kasvua mussakin tapahtunut =)
Ootteko muut mukana hengellisessä työssä...mulla on lähetyskutsu ja niin on miehelläkin ja toivottavsti joku päivä pääsee lähetyskentille!!! Mutta sitä enneb haluan Suomessa hengelliseen työhön! Nuorten pariin...
Siunausta kaikille!!!
Päärynärouva: älä luovuta!!! Tai luovuta vaan asiasi Jumalalle!!! :heart:
Bianca: voimia ja jaksuja rukoilen sulle!!!!
Tervetuloa Faith ja Tuuba!!!
Meitähän on jo mukava joukko!!! Jumalanlapsia...hienoa!!!
 
Huomenta kaikki!

Riikkaliisalle tervetulotoivotukset!!

Bianca muistan sua rukouksissa...Oltiin viime viikonloppuna yhellä leirillä ja siellä yks nainen todisti, miten ovat halunneet vauvaa jo jonkin aikaa, ja olivat asian puolesta rukoilleet. Nyt olivat saaneet sitten tietää, että ovat raskaana.

Mä jotenkin hajosin tosta ihan täysin, vaikka olin kuullut jo asian häneltä henkilökohtasestikin, mutta jotenkin se todistus muistutti siitä, mitä me ollaan koettu ja myös antoi samalla toivoa. Aloin vaan itkemään ihan hysteerisesti...tiiän, että Jumala varmaan halus hoitaa mun haavoja ja muutenkin antaa voimaa ja uskoa tulevaan, koska sain muutenkin ton leirin aikana kokee tosi paljon Jumalan hoivaa ja huolenpitoa ja uuudistumista uskossa.

No niin, mutta siis mun pointti oli Bianca että on ihan inhimillistä, että välillä tulee tunne, että mä hajoan tähän, mutta onneks meillä on rakastava Jumala, joka on luvannut pitää meistä aina huolta...et oo yksin!!

Niin ja päärynärouva hienoa että palasit seuraamme =) ...tunteet menee välillä laidasta laitaan tässä yrittämisjutussa...ei sille mitään voi, mutta onneksi on Jumala, joka kantaa ja auttaa ja tietää kaikki asiat niin paljon paremmin ja tietää, mikä meille on hyväksi.

Mitäs vielä....minä tässä nautiskelen vapaapäivän aamusta...ihanaa nukkua pitkään, kun tietää ettei tarvi tänään töihin mennä lainkaan...

Siunattua päivänjatkoa kaikille!!!
 
Minä myös rivipenkkiläinen =) . Olisi kyllä aivan ihana tulevaisuudesta saada työpaikka uskovien ihmisten parista. Toisaalta, kolmisen vuotta olen ollut tän hetkisessä työpaikassa jossa ei ole uskovia, ja välillä on ollut todella vaikeaa, varsinkin kun olen kertonut että itse olen uskossa. Mutta uskon, että sillä on tarkoituksensa, että kyseisessä paikassa olen. Monelle olen ainakin todistanut =) .

Bianca72: älä ole liian ankara itsellesi, me uskovat saamme olla heikkoja. Ja valitettavasti ihmisiä kun olemme, lähdemme usein itse säätäämään. Mulla oli pitkään lappu, joka oli tarkoitus laittaa kylppärin peiliin kiinni, että joka aamu kun vessaan meet, sai muistutuksen. Se meni jotenkin näin: Hyvää huomenta, jätä huolesi tänään minulle, vaikutan elämässäsi ja usko, Minä en tarvitse apuasi :).

Päärynärouva: Älä nyt kokonaan katoa. Minä tein myös pari päivää sitten päätöksen, että nyt en enää mieti koko vauvansaantia, koska huomasin että se alkoi vaikuttaa minuun niin inhottavasti, kun koko ajan kuulostelin että tuleeko oireita, ja sorruin jo lukemaan raskaaksitulovinkkejä. Olin ihan että MINÄ TAHDON RASKAAKSI JA HETI!! Eli ei hyvä.. Jumalakin on kärsivällinen, tahdon että Jumala vaikuttaisi minussakin niin, että saisin kärsivällisyyttä.

Voi te onnelliset, jolla oma heppa tai pääsette ratsastamaan. Itsellä ollut taukoa noin kymmenen vuotta - ainakin. Jokusen kerran tullut hepan selässä käytyä. Tipuin hepan selästä vuosia sitten tosi pahasti. Löin pään kiveen, kypärää EI päässä, koska oltiin just tultu kärrylenkiltä, ja ajattelin, että ratsastan muutaman ringin pellolla, vähän loppuverryttelyjä. Nii-i, alas tultiin,ku heppa säikähti, ja aivotärähdyshän siitä seuras. Pahempia on kyllä nuo henkiset traumat. Parisen vuotta sitten kävin kyllä issikkavaelluksella, ja ihanaa oli. Lempiheppa onkin, pikkasen pyöreä, rauhallinen ja turvallinen. Ei tartte päästä lujaa =) .

Armolahjoista: kielillä puhuminen, jota en ole tosiaan pitkään aikaan käyttänyt :ashamed:
Ylistäminenkin on jäänyt vähille vauvan syntymän jälkeen.. ja muutenkin kokouksissa käynti. Toivottavasti muutos tapahtuu tälläkin saralla, tahdon opettaa lapselleni kuitenkin Jeesuksesta ja totuttaa seurakunnassa käymiseen.

Mut nyt tytteli hermoo, ulos siis =)
 
Kiitos tyttö onnellinen! Tämä ketju on tosi hyvä. Viestienne lukeminen jotenkin konkretisoi sitä, että tosiaan kaikki on Jumalan kädessä ja saa sinne jättääkin. Herra tietää pidemmällä tähtäimellä, mikä on parasta, vaikka sillä hetkellä tuntuisikin päinvastaiselta.

Sitten toinen juttu tuli mieleen, että kun joillakin on tämä terveeksi tekemisen armolahja tai se että kun he rukoilevat sairasten puolesta, niin ihmisiä paranee. Niin samalla tavalla on joillakin armolahjana se, että kun rukoilevat lapsettomien puolesta, niin nämä tulevat raskaaksi. Tiedän ainakin yhden sellaisen, jolla on paljon kokemuksia siitä,e ttä on rukoillut lapsettoman puolesta ja tämä on tullut kertomaan myöhemmin, että oli tullut raskaaksi. Eihän se tietenkään mikään automaatio ole, mutta usein näin.

Itselleni iski kuume, kun yksi vahinkoplussa tuli tässä pari kuukautta sitten, mutta ei sitten onnistunutkaan. Sen jälkeen olen kuumeillut kovasti, vaikka mies ei ole vielä lämmennyt asialle. Mutta jotenkin olen saanut rauhaa siihen rukouksessa. Kaikki on suuremmissa käsissä.
 
Bianca72
Kiitos Tyttö Onnellinen ja Lammiska!Mä muuten teenkin tuon lapun seinään, ihan mahtavaa :'( :heart: . Eilen sain pitkästä pitkästä aikaa virran auki ylöspäin, kun rukoilin kielillä :heart: ..En meinannut malttaa tulla pois suihkusta ja meni jopa ajantaju hetkeksi :heart: . Jos vähän omaa napaa, niin närästää, mutta saattaa johtua noista Parlodel lääkkeistäkin..Ens viikolla olen viisaampi tässäkin asiassa.
 
Taas on päivä iltaan vierähtänyt...
Mulla oli aika hevospainotteinen päivä. Ensin oli ratsastuskoulun hevosella estetunti ja kaveri houkutteli mut liikuttaan vielä oman pollensa, joten tuli kyllä ratsastettua aivan tälle päivälle tarpeeksi.
Lauantaina lähden yhdelle 5-luokkalaiselle "isoksi siskoksi" mukaan estekisoihin hoitamaan heppaa ja kannustamaan. Kiva reissu varmastikin.
Mies kotiutuu reissusta ja viikonloppuna saa vauva-asioita taas ajatella...en edes tiiä monesko kiertopäivä on...mutta about puoliväli viikonloppuna...
Miehelläkin on vauvakuume ja kova....se on ihana asia...
Mutta mitään paineita enää en aio ottaa...nautin vaan jokaisesta päivästä ja sitten kun Herra antaa vauvan kiitän siitä.
Mä olin kyllä stressaakista suurin ennen, mutta onneksi täysi rauha asiasta nyt!
Meen pitämään sunnuntaina pyhäkoulua.
Mukavaa ja siunattua viikonloppua kaikille!!!!

:heart:

Kiva kuulla Bianca että kielet ovat auenneet!!!
 

Yhteistyössä