V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pettymys:Alkuperäinen kirjoittaja vierasa:Alkuperäinen kirjoittaja uskovainen:No pelotelkaa nyt vielä tuollakin! Kaikki muut puskaradion keinot jo onkin varmaan käytetty.Jumala on antanut minulle järjen,ei taikauskoa! Käytän järkeäni ja otan rokotteen!
Jos hän olisi antanut sinulle järjen, niin .... ööh ...
Eli uskovaisetkin on nykyään tyhmiä eksytettyjä lampaita? Minä kun luulin muuta..
On ihmisiä, joille on annettu järki, ja ihmisiä, joille on annettu usko.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja uskis:Ottakaa te vain pedon merkki! Minä en ainakaan uskalla. Mieluummin kuolen sitten vaikka siihen possunuhaan jos niikseen tulee.
Oletko tutkinut raamatusta tätä pedonmerkki-asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja uskis:Ottakaa te vain pedon merkki! Minä en ainakaan uskalla. Mieluummin kuolen sitten vaikka siihen possunuhaan jos niikseen tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Muuten hyyvä:Muuten hyvä, mutta toi on Prepandrixin koodi, H5N1-virusta (lintuinfluenssa) vastaan, ei sikaflunssaa (H1N1).
http://www.prisonplanet.com/eu666-biodefense-stockpile-and-us666-biodefense-stockpile.html#
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Miksi tuo ikivanha käännös, jota nykysuomalainen ei enää ymmärrä, etenkään jos termit eivät ole tuttuja? Alkuperäisessä ilmestyskirjassa numerot eivät ole arabialaisia, joten 666 ei ole ylösalaisin 999.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Miksi tuo ikivanha käännös, jota nykysuomalainen ei enää ymmärrä, etenkään jos termit eivät ole tuttuja? Alkuperäisessä ilmestyskirjassa numerot eivät ole arabialaisia, joten 666 ei ole ylösalaisin 999.
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Onneksi tuli sairastettua tuo jo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja löytyi !:Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Onneksi tuli sairastettua tuo jo :xmas:
Sut on sit merkattu:-D
http://www.thebricktestament.com/revelation/remaining_humans_doomed_to_torture/rv13_17.html
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:![]()
![]()
pakko lähtee palstalta nyt pois, tää hajooo ihan käsiin tää hysteria![]()
![]()
![]()