Uskovaiset, mitä ajatuksia teissä herättää possurokotteen koodi EU666 (Usassa US666)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja possunauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

possunauta

Vieras
Kysynpä huvikseni. Onko pelkkää sattumaa vai onko oikeasti paholainen asialla? Tuo koodi nostaa sen verran kylmät väreet uskovaisena etten uskalla rokotetta itseeni pistättää vaikka raskaana olenkin. Alkoi puistattaa.

No pelotelkaa nyt vielä tuollakin! Kaikki muut puskaradion keinot jo onkin varmaan käytetty.Jumala on antanut minulle järjen,ei taikauskoa! Käytän järkeäni ja otan rokotteen!

Alkuperäinen kirjoittaja uskovainen:
No pelotelkaa nyt vielä tuollakin! Kaikki muut puskaradion keinot jo onkin varmaan käytetty.Jumala on antanut minulle järjen,ei taikauskoa! Käytän järkeäni ja otan rokotteen!

Jos hän olisi antanut sinulle järjen, niin .... ööh ...

Alkuperäinen kirjoittaja vierasa:

Eli uskovaisetkin on nykyään tyhmiä eksytettyjä lampaita? Minä kun luulin muuta..

Alkuperäinen kirjoittaja pettymys:

Eli uskovaisetkin on nykyään tyhmiä eksytettyjä lampaita? Minä kun luulin muuta..

On ihmisiä, joille on annettu järki, ja ihmisiä, joille on annettu usko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pettymys:

On ihmisiä, joille on annettu järki, ja ihmisiä, joille on annettu usko.

Järki ei aina ohjaa oikeille teille. Uskoa tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja uskis:
Ottakaa te vain pedon merkki! Minä en ainakaan uskalla. Mieluummin kuolen sitten vaikka siihen possunuhaan jos niikseen tulee.

Oletko tutkinut raamatusta tätä pedonmerkki-asiaa?

ap kuunnellu muutama iron maiden levyy ja on nyt ihan hysse. :D

Luota Jumalaan! :) Pelkkä luku ei pidä pelottaa tai estää rokotuksen laittaminen jos tarve vaatii tai siltä tuntuu... Ei meidän uskovaisten tarvi tuollaisia pelätä pelkän luvun takia. Come on! ;) Ryhdistäytykää!!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Laitetaankohan siinä se mikrosiru samalla ihon alle? :xmas:

Toivottavasti! Koska mikrosiruhan se on, totta kai! Muistakaa pyytää se otsaan tai kämmenselkään ja varmistakaa, että myös mikrosirun koodi sisältää numerosarjan 666. :headwall:

Varokaa myös automaattikortteja, niissäkin kun nykyään on se siru. Pedon merkistähän sanotaan, ettei ilman sitä voi ostaa ja myydä. Otto-automaatista hyökkää demoni sirukortilla asioitaessa.

USAssa eräässä (epäilemättä ollut monessakin ) osavaltiossa oli ennen paikallistie nro 666, mutta se piti kuulema muuttaa, kun jotkut eivät saattaneet sitä ajaa. Muutama vanha numerokyltti oli vielä tallella ja yksi matkamuistomyymälä, joka ratsasti tuolla numerolla, ilmeisen mallikkaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
USAssa eräässä (epäilemättä ollut monessakin ) osavaltiossa oli ennen paikallistie nro 666, mutta se piti kuulema muuttaa, kun jotkut eivät saattaneet sitä ajaa. Muutama vanha numerokyltti oli vielä tallella ja yksi matkamuistomyymälä, joka ratsasti tuolla numerolla, ilmeisen mallikkaasti.

onko se sit se nykynen Route 66 :D

Yhteistyössä