joo, ei oo ihan pakkoAlkuperäinen kirjoittaja urpo68:onks pakko jos ei haluu B)
siis henkari-henkariin? vaateripustimeen???Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minä uskon henkariin.
kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja kubia:joo, ei oo ihan pakkoAlkuperäinen kirjoittaja urpo68:onks pakko jos ei haluu B)
Sorry, olen vähän väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja kubia:siis henkari-henkariin? vaateripustimeen???Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minä uskon henkariin.
miksi sä uskot?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Uskon. Uskon myös Allahiin, Budhaan ja kymmeniin muihin jumaliin tai jumalten tapaisiin hahmoihin.
sama täällä, nukkuun kohta...Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Sorry, olen vähän väsynyt.Alkuperäinen kirjoittaja kubia:siis henkari-henkariin? vaateripustimeen???Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minä uskon henkariin.
Uskon Korkeimpaan voimaan, joka pitää sisällään kaikki uskonnot.
ajatella, kuin paljon tämän kertojan varaan on tässäkin maassa rakennettu ja mitä kaikkea sen ympärille kuuluukaan; verot, isot rakennukset (=mm. kirkot) ja jos kaikki vaan on pelkän sadun varaan tehty??!!!Alkuperäinen kirjoittaja +:en oikeen voi periaatteen vuoksi uskoa sellaiseen 100% jonka joku toinen on vaan kertonut olevan olemassa...ihan kun nalle puh tmv..kuka senkin todistaa et on yleensäkkään mitään jumalaa...taivaan isä meillä lapsille on tuttu kun kuolleet sinne menee mut...
jos Jumala on olemassa, niin mä luulisin että se ois sen hommeli antaa noi todisteet...Alkuperäinen kirjoittaja dsfasdf:En usko, antakaa minulle syy uskoa ja todisteet, joita ei ikinä löydy. Ei taida usko johonkin olemattomaan olla minun työni ja leipäni tässä maailmassa. Ei todellakaan.
voitko sitten itse jotenkin todistaa mulle ton??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajatella, kuin paljon tämän kertojan varaan on tässäkin maassa rakennettu ja mitä kaikkea sen ympärille kuuluukaan; verot, isot rakennukset (=mm. kirkot) ja jos kaikki vaan on pelkän sadun varaan tehty??!!!Alkuperäinen kirjoittaja +:en oikeen voi periaatteen vuoksi uskoa sellaiseen 100% jonka joku toinen on vaan kertonut olevan olemassa...ihan kun nalle puh tmv..kuka senkin todistaa et on yleensäkkään mitään jumalaa...taivaan isä meillä lapsille on tuttu kun kuolleet sinne menee mut...
hei ihan oikeeti, miettikääpäs nyt hiukan järjellä. Eihän kukaan ihminen voi toditaa toiselle, onko Jumalaa olemassa, vai voiko????Alkuperäinen kirjoittaja +:voitko sitten itse jotenkin todistaa mulle ton??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajatella, kuin paljon tämän kertojan varaan on tässäkin maassa rakennettu ja mitä kaikkea sen ympärille kuuluukaan; verot, isot rakennukset (=mm. kirkot) ja jos kaikki vaan on pelkän sadun varaan tehty??!!!Alkuperäinen kirjoittaja +:en oikeen voi periaatteen vuoksi uskoa sellaiseen 100% jonka joku toinen on vaan kertonut olevan olemassa...ihan kun nalle puh tmv..kuka senkin todistaa et on yleensäkkään mitään jumalaa...taivaan isä meillä lapsille on tuttu kun kuolleet sinne menee mut...
juu ihan samalla lailla ku muumimaailmat ym..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajatella, kuin paljon tämän kertojan varaan on tässäkin maassa rakennettu ja mitä kaikkea sen ympärille kuuluukaan; verot, isot rakennukset (=mm. kirkot) ja jos kaikki vaan on pelkän sadun varaan tehty??!!!Alkuperäinen kirjoittaja +:en oikeen voi periaatteen vuoksi uskoa sellaiseen 100% jonka joku toinen on vaan kertonut olevan olemassa...ihan kun nalle puh tmv..kuka senkin todistaa et on yleensäkkään mitään jumalaa...taivaan isä meillä lapsille on tuttu kun kuolleet sinne menee mut...
Koska mun on vaikee kuvitella, että kymmenet miljardit ihmiset olisivat väärässä.Alkuperäinen kirjoittaja kubia:miksi sä uskot?
no nii sitäpä juuri kysyn tuolta henkilöltä joka otti kantaa mun juttuunAlkuperäinen kirjoittaja kubia:hei ihan oikeeti, miettikääpäs nyt hiukan järjellä. Eihän kukaan ihminen voi toditaa toiselle, onko Jumalaa olemassa, vai voiko????Alkuperäinen kirjoittaja +:voitko sitten itse jotenkin todistaa mulle ton??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ajatella, kuin paljon tämän kertojan varaan on tässäkin maassa rakennettu ja mitä kaikkea sen ympärille kuuluukaan; verot, isot rakennukset (=mm. kirkot) ja jos kaikki vaan on pelkän sadun varaan tehty??!!!Alkuperäinen kirjoittaja +:en oikeen voi periaatteen vuoksi uskoa sellaiseen 100% jonka joku toinen on vaan kertonut olevan olemassa...ihan kun nalle puh tmv..kuka senkin todistaa et on yleensäkkään mitään jumalaa...taivaan isä meillä lapsille on tuttu kun kuolleet sinne menee mut...