Uskotko yliluonnolliseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Uskotko enkeleihin, energiahoitoihin, vainajien yhteydenottoon (tavalla tai toisella), meedioihin, parantajiin, vaaleisiin/mustiin hahmoihin jne..?

Kaipailisin kokemuksia ja omia tositarinoitanne! (:

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:
Uskotko enkeleihin, energiahoitoihin, vainajien yhteydenottoon (tavalla tai toisella), meedioihin, parantajiin, vaaleisiin/mustiin hahmoihin jne..?

Kaipailisin kokemuksia ja omia tositarinoitanne! (:

Uskon kaikken tuohon ja monesti olen saanutkin tuonpuoleisesta terveisiä...viimeisin oli, kun mummoni kuoli 14. 6 2007 hän kävi seuraavana yönä hyvästelemässä meidät.. jne

Mun miehen isä kuoli viime syksynä ja meidän poika,nyt 3v oli paapan kulta.Poika nukku sen erään yön tosi levottomasti,heräili tunnin välein ja itkeskeli.Sit aamulla sano vaan et -Paappa,heippa.Mä uskon et paappa kävi hyvästelemäs pojan.Koska kuoleman jälkeen n.pari kuukautta oli väsy eikä syöny ja hb laski tosi alas.Poika suri paapan kuolemaa.

Onko tietynlainen "herkkyys" periytyvää, esimerkiksi, jos vanhemmista toinen tai mummo on nähnyt enneunia tai saanut yhteyksiä, onko jälkikasvulla jotenkin suurempi mahdollisuus saada näitä "lahjoja"? -Näitä olen joskus itsekseni pohdiskellut.. Miksi jotkut näkevät, kuulevat, tuntevat yliluonnollisia asioita ja jotkut eivät.

Uskon, ja mun mielestä ne ei ole mitenkään yliluonnollisia vaan ihan luonnollisia juttuja. Nykyihmiset ovat vaan aika vieraantuneita kaikista henkimaailman ilmiöistä ja kaikesta pitäisi olla tieteelliset todisteet. Ja sitten kuitenkin kummasti nämä samat epäilijät uskovat mm. Jeesuksen ihmetekoihin jotka voidaan luokitella yliluonnollisiksi asioiksi.

Yhteistyössä