uskotko enkeleihin/henkimaailmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lorna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lorna

Vieras
Niin, tuossa tuo kysymys, eli uskotko? Entä luotatko intuitioon ja jos luotat niin minkälaisissa tilanteissa teet päätöksiä tuntemustesi perusteella? Itse uskon enkeleihin ja pyydän heiltä jatkuvasti apua. Ja aina olen avun saanut, ihan pienissäkin asioissa.

juu, kyllä mulla on kokemuksia enkeleistä ja henkimaailmasta :)

siitä tosin en ole varma onko kokemukset todellisia vai vippaako mulla välillä päässä, koska ihan niinkuin kaikissa "uskonasioissa", näissä ei ole koskaan kyse puhtaasta uskosta, vaan siitä millaisia subjektiivisia kokemuksia ihmisellä on että hän "uskoo tietävänsä" jonkun ulkopuolisen voiman olemassa olosta, koska tuota kokemusta/kokemuksia ei voi "järjellä" selittää. sillä onko tuo kokemus vain oman sisäisen maailman tuotantoa vai "todellinen" ei ole merkitystä.

itse uskon henkimaailmaan.. mulla on oma henkioppaani joka antaa joskus neuvoja mitä tehdä ja joskus.. noh..hän konstailee kustannuksellani eikä aina anna vinkkejä vaan antaa likka paran hakata päätä seinään rankastikin.. :D mut se ei haittaa.. koska isommissa asioissa saan häneltä avun kun sitä pyydän.. ja joskus vaikken sitä pyytäisikään.. :)
mutta enkeleihin en usko.. en tiiä miks.. mut mun mielestä niitä ei oo.. mä kun uskon vain siihen mitä näen.. :) en siis sano etteikö heitäkin oikeasti olisi.. itse vain en ole koskaan nähnyt joten en osaa sanoa suoraan.. :)

Yhteistyössä