P
pelokas
Vieras
Mulle on siis varattu käynnistykseen aika maanantaiksi Kättärille ja eilen oli ya-kontrolli. En sitten saanut siellä sanottua kaikkea mitä piti ja hiljaa hyväksyin käynnistyspäiväksi tuon maanantain (Kättärillä taitaa olla yleinen perjaate tuo 42+1). Kuitenkin nyt viikoilla 41+6 alkaa olla olo jo aivan kamala; koko ajan on pää, selkä tai maha kipeänä eikä nukkumisesta tule mitään (varmasti monille tuttua). Eilen itkin koko päivän kontrollin jälkeen, ettei tästä tule mitään ja kaikki menee pieleen. Päivä päivältä pelkään synnytystä enemmän ja varsinkin "yliajalla" pienikokoisena. Olen aivan hysteerinen, en pysty enää tekemään mitään ajattelematta, mikä menee pieleen tms. En ehkä muuten niin pelkäisi, mutta meillä on perheen kaikki naiset joutuneet käynnistelemään parikin päivää joten en usko olevani ainoa poikkeus. Eli synnyttäisin "vasta" 42+"paljon yli".
Varsinainen kysymys onkin se, että jos soitan sinne Kättärille ja kerron tilanteestani niin, olisiko mahdollista käynnistää jo tänään tai huomenna. Tietääkö joku, kuinka tarkkoja ovat tuossa 42+1, jos kaikki on hyvin paitsi äiti (henkisesti)? Ja vaikka se on vain päivä, niin mulle se toisi suuren avun.
Varsinainen kysymys onkin se, että jos soitan sinne Kättärille ja kerron tilanteestani niin, olisiko mahdollista käynnistää jo tänään tai huomenna. Tietääkö joku, kuinka tarkkoja ovat tuossa 42+1, jos kaikki on hyvin paitsi äiti (henkisesti)? Ja vaikka se on vain päivä, niin mulle se toisi suuren avun.