Uskotko henkimaailmaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vain"

Vieras
Uskotko, että toiset ihmiset näkevät ja kokevat henkimaailman asioita, sekä pystyvät kommunikoimaan tuonpuoleisessa olevien kanssa?
Onko sinulla tai läheisilläsi omakohtaisia kokemuksia?

Uskon. Henkimaailma on tässä ympärillä koko ajan. Odotan innolla olevani henki. Odotan ihan hullun innolla pääseväni kummittelemaan. Se ois niin hienoa. Uskon olevani henki kuolemani jälkeen.

Lapseni näkee henkiä. Ei pelkää, ei ihmettele. Näkee valkoisia ihmisiä, joiden läpi näkee ja ne on kuulemma kilttejä ja ihania. Ne pyytää leikkimään tai katselee Aku Ankkoja kaverina.

Kyllä uskon, sillä moni sukulainen on käynyt luonani. Olen keskustellut heidän kanssa monista asioista. Mutta edesmenneen isäni kanssa olen käynyt parhaimmat keskustelut. Hän on käynyt myös mieheni luona kertomassa asioita joista ei minulle kerrota.
Joskus saatan vain tuntea kuinka joku istuu vierelläni sängyllä ja koskettaa minua esim. otsaan. He käyvät silloin vain tarkistamassa että olen kunnossa ja olen turvassa. Enkä koskaan ole tuntenut pelkoa vaan tunnen itseni rauhalliseksi.

Ovathan nuo joskus sanoneet käyneensä meidän lapsiakin katsomassa, mutta lapset eivät ole niitä vierailuita huomanneet. He ovat vain halunneet tutustua lapsiimme joita eivät saaneet eläessään tavata.

Nämä henkimaailman asiat ovat toisinaan mutkikkaita. Mutta minä uskon niihin ja haluan joskus lapsienikin uskovan. Esikoiseni 16v on kertonut joskus yöllä tunteneensa jonkun vierellään ja tiennyt heti että kyseessä on joku ystävällinen henkilö menneisyydestä.

Ja niin oudolta kuin se saattaa kuulostaa..minulle he ovat henkilöitä ja jotkut menneisyydestä. Sillä on luonani käynyt myös äitini ja isäni sukulaisia ajalta ennen minun syntymääni.

No..tuli aika pitkä juttu tästäkin. Mutta näistä asioista keskustellaan hyvin harvoin ja usein niistä vaietaan. Ettei vaan tule hullun leimaa otsaan tavalla tai toisella.

Yhteistyössä