Uskotko, että Madeleine MCcann vielä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Hortensia
Toivon että löytyy.

Mutta miten sieppauksesta ei voi olla yhtään johtolankaa? Jostain luin, että sieppaaja oli tullut sisään ikkunasta ja poistunut ovesta. Haloo, jos poistuu ovesta niin kai joku huomaa??
 
emma
Uskon että löytyy, mutta takuuta ei ole onko hengissä. Tottakai toivon että hengissä löytyy, mutta hyvin epätodennäköistä se on. Ja mistähän tuollaisen Madeleine-paidan voisi ostaa/tilata??
 
mami-03
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Uskon, että kaikki ei ole sitä, mitä on suurelle yleisölle annettu ymmärtää ja vielä selviää jotain mitä kukaan ei olisi uskonut...Muuta en spekuloi... :|
Samaa olaan täälläkin ajateltu..edelleen olen seurannut päivittäin uusia uutisia sky newsin sivuilta..(löytyy kun googlettaa sky news).

Tuntuu vain niin kovin kummalliselta koko tytön katoaminen ja miten paljon julkkikset ja kaikki ovat rahaa laittaneet tämän tapauksen eteen..!? Kumpa vain selviäisi mitä tässä tapauksessa todellisuudessa on takana..=/ tuntuu vain niin oudolta kaikki.. Itse en kestäisi jos omille lapsille kävisi noin!!
 
Ootteko ajatellu, että jos noi vihjeet mitä noi jostain aina saa, että "sen oli pakko olla madeleine siellä ja siellä"... Niin jos ne on niin varmoja, niin miksei ne paikan päällä alkanu jo täysiä huutamaan, että soittakaa poliisit, tuo on maddy"? Mitä se hyödyttää mennä kotiin, keittää kahvit ja vasta sitten ilmottaa asiasta. Eikös siitä pitäs tehdä numero jo paikan päällä, jotta sieppaaja vois vaikka siitä livistää mieluummin yksin, jotta jäisi edes tyttö siihen. Joten epäilyttää kovasti.
 
Minhea
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja hengissä?
Ei löydy hengissä, niin surulista kuin se onkin. Pieni Maddie on luultavasti sairaan/sairaiden pedifiilien uhri. Kenellekään ei soisi tuollaista kohtaloa ja en voi kahden lapsen äitinä olla ihmettelemättä sitä välinpitämättömyyttä, jota Maddien vanhemmat osoitti mennessään ilta toisensa perään kahdestaan syömään. Pedofiilille tämä oli kuin tilaustyö. Voimia ja viisautta Maddien vanhemmille, välttykööt koskaan tekemästä samaa virhettä uudestaan. Olen todella pahoillani heidän puolestaan, mutta eniten pienen viattoman lapsen, joka menetti henkensä sen takia, että vanhemmat jaksoivat uskoa maailman hyvyyteen.
 
iidasaar
Kauhea sanoa mutta ei löydy... :'-(
Kaikkiahan arveluttaa, että ovatko Maddyn äiti ja isä osasyyllisiä kidnappaukseen. Ovatko he kenties julkisuuden janossa palkanneet jonkun sieppaamaan hänet. JOS ON niin @*3#*!!! >:-(
Säälin tuota pientä viatonta lasta jolla oli koko elämä edessään!!
Aiheella on kyllä mielestäni liian paljon julkisuutta... Sieppaajalla on liian suuri riski pitää tyttö hengissä. Itku!!
Kamalaa..
 
13 v

Onko joku teistä lukenut uusimman 7 päivää lehden?

Jutussa luki että Madeleine sisaruksineen olisi joutunut olemaan hotellihuoneessa yli 2 h ilman vanhempia!
Se 30min aika oli vain hätävalhe.
Myös Madden verta oltiin hajukoirien kanssa etsitty, ja löydetty!
Nyt kuitenkin oletetaan että varsinaista kidnappausta ei olisi koskaan ollutkaan, vaan Madde olisi kuollut jo hotellihuoneessa!

Toivotaan kuitenkin, että Madeleinen tapaus selviäisi, vaikka mikä tahansa olisi lopputulos. Mikään ei ole kauheampaa kuin elää epätietoisuudesssa. Melkeinpä toivon että Madde löydettäisiin vaikka sitten kuolleeena, kunhan vaan löytyy! Toivottvasti näin ei kuitenkaan ole!
Epäilen vaan vanhempien syllistymistä juttuun, mutta valitettavasti ei ole mitään todisteita tapauksesta! Paitsi veri, joka taas vuorostaan ei viittaa vanhempiin mitenkään....

Kohta 100 päivää täynnä katoamisesta!
Mutta voihan Madeleine löytyä esim. 8 vuoden päästä jostain, kuten Natascha toisaalta parempi aikasemmin!

Toivotaan vain että Madde löytyy!
 
vieras
Mä en kyllä usko, että vanhemmat mitenkään mukana Madden katoamisessa. Tyttö on niissä kuvissa niin onnellisen ja veikeän näköinen. Tarkoitan, että varmasti oli hällä ihanat kotioltavat ja rakastavat vanhemmat. Ovat vaan vanhemmat nyt ymmärrettävästi tolaltaan,siksi nuo välillä oudotkin tempaukset.
 
Lilli Lemmikki
muakin epäilyttää ne vanhemmat. niin rauhallisena antavat lehdistötiedotteita ja perustavat nettisivuja. hei kamoon! oma lapsi jos ois kyseessä olisin huutanut ja itkenyt koko tämän ajan enkä tod antanut mitään turhanpäiväsiä haastattelua!! joo joo ei ois märinät auttanu mut mulla ei ois pää kestäny tota julkisuudessa pällistelyä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli Lemmikki:
muakin epäilyttää ne vanhemmat. niin rauhallisena antavat lehdistötiedotteita ja perustavat nettisivuja. hei kamoon! oma lapsi jos ois kyseessä olisin huutanut ja itkenyt koko tämän ajan enkä tod antanut mitään turhanpäiväsiä haastattelua!! joo joo ei ois märinät auttanu mut mulla ei ois pää kestäny tota julkisuudessa pällistelyä.
On ne vähän puolustuskannalla. Sumuttavat tuolla kouhkaamisella. Ja todella kylmäpäistä toimintaa ja harkittua julkisuuskikkailua. Itse sekoaisin. TOKI meitä on moneksi, mutta kieltämättä tuo ihmetyttää. Olen sitä mieltä, että vanhemmat ei kerro kaikkea.
 
Ellunen
En oikein enää usko, että Madeleine löytyy, koska hän on ollut kadoksissa jo yli 100 päivää. Uskon, että vanhemmilla ei ole osaa Maddien katoamiseen tai sitten on. Toivottavasti hän löytyy elossa ja kunnossa, voidaanhan hänet löytää kuolleenakin. Olisi hyvä, jos kidnappaaja tunnustaisi tekonsa ja kertoisi mitä Maddielle on tapahtunut ja onko hän elossa vai ei. Mielestäni on väärin, kun vanhemmat jättivät lapsensa kolmestaan ja ilman valvontaa. Juttu on vanhempienkin syy siinä mielessä, että he jättivät lapset yksin ja lähtivät kahdestaan ravintolaan. Olen miettinyt asiaa paljon ja miettinyt kaikenlaista, sitä, että Maddie löytyy ja sitä, että ei hän ehkä löydy. On myös typerää, että ihmiset jotka väittävät nähneensä Madeleinen eivät ole esimerkiksi lähteneet seuraamaan esimerkiksi joukkoa jossa Maddie on nähty. Vanhemmat ovat etsineet tytärtään ja uskon sen vuoksi, että he ovat syyttömiä lapsensa katoamiseen, mutta he eivät olisi saaneet jättää Madeleinea ja kahta muuta lasta yksin. Heidän olisi pitäny pyytää lapsille hoitaja. Madeleine löytyy tai sitten ei. Voidaan Maddie löytää kuolleenakin, koska kidnappaaja tai -nappaajat ovat voineet tappaa hänet, koska he haluavat peitellä mukana oloaan. En ymmärrä sitä ihmstä tai ihmisiä jotka ovat vieneet pikku Maddien. Maddie nukkui ja oli hotellihuoneessa yhdessä sisarustensa kanssa ja hän ei voisi puolustautua esimerkiksi aikuista ihmistä vastaan joka hänet vei mukanaan. On kauheaa, kun hänet kidnapattiin tai murhattiin, se on väärin ja kamalaa. Maddie on jossakin paikassa jonka vain kidnappaukseen osallistuneet tietävät ja olisi hyvä jos he tunnustaisivat ja palauttaisivat tytön vanhemmilleen kunnossa ja hyvin voivana. Toivottavasti hän löytyy...
 
Kananlento
En valitettavasti usko, että Madeleine löytyy enää hengissä :(, vaikka toivonkin sitä valtavasti.
Olen myös samaa mieltä monen kanssa siitä, että tytön vanhemmat eivät kerro tästä tapauksesta kaikkea.
Enpä usko, että juuri kukaan on oikeasti nähnyt tyttöä katoamisen jälkeen, ihmiset jotka väittävät niin, ovat vain rahanhimoisia. Eikä ihmekkäään kun löytöpalkkio on noussut jo niin valtavaksi.

Madeleinen puolesta
 

Yhteistyössä