Uskotko, että Madeleine MCcann vielä löytyy?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä epäilen että jommallakummalla vanhemmalla tai moilemmilla näppinsä siinä koko hommassa, valitettavasti :/

Toivottavasti tyttö löytyy kuitenkin, tai jos ei löydy/löytyy kuolleena niin ei olisi kovin kärsinyt ennen kuolemaansa.

Nämä on ainoita asioita joista mun niskavillat nousee pystyyn :(

Jotenkin tuntuu ettei maailmassa puhuta kuin tästä Maddyn tapauksesta. Päivittäin, tunneittain katoaa lapsia maailmalla. Lukumäärä Maddyn tapauksen jälkeen on varmasti valtava.

Toivon että Maddyn etsiminen ei ole muilta kadonneilta pois. Enkä kirjoita tätä pahalla, vaan tosiaan otettaisin faktat huomioon, että lasta ei kenties enää hengissä löydetä.

kismet
tyttö löytyy.ihmettelen vanhempien syyllistämistä.kenelläkään ei ole oikeutta siepata ketään lasta.annatteko sieppaajalle tukenne.en voi kuin ihmetellä.tietääkö joku mistä saisi täällä suomes madde t-paidan ostettua?

Alkuperäinen kirjoittaja kismet:
tyttö löytyy.ihmettelen vanhempien syyllistämistä.kenelläkään ei ole oikeutta siepata ketään lasta.annatteko sieppaajalle tukenne.en voi kuin ihmetellä.tietääkö joku mistä saisi täällä suomes madde t-paidan ostettua?
Miten kukaan on sieppaajille antanut tukeaan? Se on kyllä hyvin epätodennäköistä,et tyttö vielä löytyis hengissä. Niin se vaan on tässä maailmassa. Siihen en ota kantaa onko vanhemmilla osallisuutta (muuta ko jo se,et ovat jättäneet lapset YKSIN). Tietenkään kenelläkään ei oo oikeutta siepata lapsia, sehän on itsestään selvää,mut niin on moni muuki asia kielletty ja silti niitä tapahtuu.

mutta en usko että löytyy :( tuo on joka isän ja äidin pahin painajainen joka vainoaa koko loppuelämän :|
mutta toivoa on silti aina, siitä nämäkin vanhemmat varmasti pitävät kiinni kynsin hampain!

kamala ajatus, että maailmassa on noin sairaita ihmisiä jotka ryöstävät lapsia :eek: :(

lisse
olen sitä mieltä ollut alunalkaen että vanhemmat ovat tehneet jotain.näitä tapauksia ollut ennenkin.jopa se usa.n lapsimissi joka 6v jouluna tapettiin kotinsa kellariin.
eikös silloinkin ollut äiti joka tappoi ,joka nyt jo kuollut syöpään,voi olla että isäkin oli mukana.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
anteeksi maalaisuuteni, mutta en yhtään tiedä, kenestä kyse. eikä kyllä kiinnostakaan.
Kukaan tuntemani maalainen ei ole vielä osoittautunut empatiakyvyttömäksi joten epäilen sinun olevan muunlainen tollo.

Vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Uskon, että kaikki ei ole sitä, mitä on suurelle yleisölle annettu ymmärtää ja vielä selviää jotain mitä kukaan ei olisi uskonut...Muuta en spekuloi... :|
Me ollaan oltu tälläsen kannalla jo alusta asti.
Mitä te sitten epäilette tapahtuneen? Itselläkin alusta ollut vähän "epäilevät" fiilikset tän jutun kanssa...:/

Huvikummun Iltavuoro
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mä epäilen että jommallakummalla vanhemmalla tai moilemmilla näppinsä siinä koko hommassa, valitettavasti :/

Toivottavasti tyttö löytyy kuitenkin, tai jos ei löydy/löytyy kuolleena niin ei olisi kovin kärsinyt ennen kuolemaansa.

Nämä on ainoita asioita joista mun niskavillat nousee pystyyn :(

**
Miten mullakin on jotenkin outo olo kun katson näitä vanhempia. Vai onko mulla liian vilkas mielikuvitus. Minusta he käyttäytyvät kummallisesti, kuten se julkinen matka paavin luo. Joku poliisi sanoikin jossain vaiheessa että on ehkä lapsen turvallisuudelle pahentava tekijä tuo valtava julkisuus jota asia saa. Siis turha julkisuus, etsintäkuulutukset ja kaappauksesta tiedottaminen ovat eri juttu kuin paavin tapaaminen...
Kauhea tilanne ja ihmiskohtalo joka tapauksessa, tekee pahaa ajatella koko juttua. Ja eihän sitä tiedä miten tyhmästi itse käyttäytyisi jos joutuisi tilanteeseen, toivottavasti ikinä ei tarvitse kokeakaan sellaista.
Mutta on mielenkiintoista miksi monet ajattelevat vanhempien tietävän asiasta enemmän kuin mitä ovat kertoneet....

Alkuperäinen kirjoittaja Vierass:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Uskon, että kaikki ei ole sitä, mitä on suurelle yleisölle annettu ymmärtää ja vielä selviää jotain mitä kukaan ei olisi uskonut...Muuta en spekuloi... :|
Me ollaan oltu tälläsen kannalla jo alusta asti.
Mitä te sitten epäilette tapahtuneen? Itselläkin alusta ollut vähän "epäilevät" fiilikset tän jutun kanssa...:/

No jotenkin vaan niin outoa, että jättävät lapset yksin nukkumaan ja sitten joku kaappaa vain yhden heistä, kaikki ne reissut mm paavin luo ja muutkin, jotka saattavat oikeasti vahingoittaa etsintöjä. Nyt ovat sitten unohtaneet nää kaksoset kokonaan... yms. jotenkin vaan tuntuu, että jotai täs ois muutakin.

jos kysymyksessä olisi liiga, niin eiköhän sieltä joku vasikka aina löydy...
en tiedä ihan hirveä juttu ja toivon että tyttö vielä jonain päivänä löytyisi ja tapaus selviäisi. Nää ahdistaa - on ahdistanut siitä päivästä lähtien kun tulin äidiksi. Ennen sitäkin ahdisti mutta ei läheskään niin paljon kuin viimeiset 13 vuotta.

vieras
Valitettavasti luulen että Madeleine on kuollut jo niihin aikoihin kun katosi. Varmaan löytyy ruumis jostain, joskus. En usko että vanhemmilla oli mitään tekemistä asian kanssa.
Noinkin suuren palkkoin vuoksi hänet olisi jo löydetty jos olisi elossa.

Yhteistyössä