Uskotko, että kaikella on tarkoituksensa?

"Vieras."
En usko tuohon mutta yritän silti nähdä asiat sen kautta. Siis kun tulee vastoinkäymisiä yritän oppia niistä, löytää niiden kautta uusia mahdollisuuksia ja vahvistua. Tehdä epämiellyttävistäkin asioista tarkoituksellisia ja merkityksellisiä.

Oikeasti uskon vain sattumaan. Asioita tapahtuu vaan, jollain käy huonompi säkä kuin toisella sen suhteen mitä elämä eteen heittää.
 
Kyllä jollain tasolla taidan oikeasti uskoa.
Mulle on tapahtunut muutama tosi paha asia ja ensin olen miettinyt et miksi näin kävi mulle. Sit oon miettiny et kaikella on varmastikin syynsä ja tarkoituksensa vaikken sitä itse ymmärrä tai välttämättä koskaan saakaan tietääkään.
Paremmin en osaa selittää.
 
en usko. Olen nähnyt niin monen lapsen kuolevan, ettei siin ole mitään mieltä. Tai ensin sairastuvan, käyvän julmetun hirveät hoidot, voittavan tautinsa ja sitten kuolevan mitättömään virukseen. Ja toisilla taas ei ole mitään toivia tai mahdollisuuksia.
En myöskään ole löytänyt mitään tarkoitust perheenjsenteni kuolemille, tai sille miksi minä jäin henkiin
 
Erinäiset sattumukset ohjaavat kulkusuuntaa aina jotenkin, ja kun tiukan tilanteen jälkeen taas kaikki suorassa, niin helppoa ajatella että kaikella on tarkoitus. Eli en usko kohtaloon, mutta muutokset elämässä pakottavat tekemään valintoja joita et välttämättä muuten tekisi. Ehkä itseäni kuvastaa parhaiten se että yhtä sulkeutuvaa ovea kohti aukenee kolme uutta, joten ns. myrskyn jälkeen tulee jossain kohtaa autere.
 

Yhteistyössä