T
tinza
Vieras
mahtaiskohan löytyä ketään uskovaista (kristittyä siis), joka olis kokenu avioeron? meiltä lähti mies / isä viikonloppuna "käveleen" ja ilmoitti eron olevan lopullinen. meillä on 10kk ikäinen tyttö ja odotan toista syntyväks helmikuulla. naimisissa oltiin oltu 4v ja yhdessä yhteensä 5,5v. ikää mulla on kohta 22 ja miehellä samoin. minä oon uskossa, mies ei.
olis tosi kullanarvoista löytää tavalla tai toisella kohtalotoveri, eikä nyt tietty oo mikään pakko olla uskossa mailaillakseen, mut aattelin vaan ,et se nyt ehkä kertoo kuitenkin aika paljon siitä, mitä mun oma arvomaailma on ja mitä näistä asioista ajattelen /pohdin.
tällä hetkellä on sellanen olo, et kaikki kaatuu päälle ja elämä ei voi jatkua ikinä, mut pakkohan sen kai on.....vai?
mailiosoitteeni on muumimamma_83@hotmail.com
olis tosi kullanarvoista löytää tavalla tai toisella kohtalotoveri, eikä nyt tietty oo mikään pakko olla uskossa mailaillakseen, mut aattelin vaan ,et se nyt ehkä kertoo kuitenkin aika paljon siitä, mitä mun oma arvomaailma on ja mitä näistä asioista ajattelen /pohdin.
tällä hetkellä on sellanen olo, et kaikki kaatuu päälle ja elämä ei voi jatkua ikinä, mut pakkohan sen kai on.....vai?
mailiosoitteeni on muumimamma_83@hotmail.com