Onnistuuko koskaan paluu yhteen jos on jo kerran eronnut? ja on lapsiakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
meillä molemmilla taitaa vanha suola janottaa. Miehellä on ollut eron aikana (pari vuotta) ainakin kaksi naista, minulla ei ketään. En edes ole hakenut mitään vaan olen ihan tyytyväinen lasten kanssa. Ja nyt huomasin et on mulla tunteita vieläkin, eroon johti monta asiaa kun ei mistään voitu puhua. Ja noi lapsetkin, ei jaksaisi mitään uusprhevirityksiä vaan olis niin simppeliä kun olis yhteiset lapset. Mä tajuan nyt kyllä tehneeni itsekin paljon virheitä ennen eroa, mutta en tiedä sitten voisinko itsekään antaa anteeksi miehelle niitä juttuja. Ja voisko hän minulle. Tai sit tää on vain nostalgiaa ja alan unohtaa sen todellisuuden mistä silloin lähdettiin eri teille.
Jos joku on joskus eronnut mut palannut myöhemmin yhteen niin kuulisin mielleäni kokemuksia.

Parisuhdeterapiaan kannattaa ainakin hakeutua ja korjata asiat jotka johtivat eroon. Kyllä se VOI onnistua tai voi tulla samat ongelmat. Riippuu TAHDOSTA. Jos oikeasti haluaa sen toimivan, se kyllä yleensä toimii.

Olen kuullut tuollaisesta tapauksesta joka on ratkennut onnellisesti, tai siis, pariskunta on jaksanut eronsa jälkeen olla yli kymmenen vuotta jo taas yhdessä. Mutta olen kuullut myös kovin epäonnistuneista uudelleenyrityksistä. Jos päätätte palata yhteen, olisi tärkeää käydä ja puhua lasten kanssa tilanteesta, sillä se voi olla lapsille todella hämmentävää, kun pitää yrittää sopeutua eroon ja sitten taas yhdessä elämiseen.

Ei onnistunut. Parikin kertaa yritettiin, mutta varsinkin mies eli ihan omaa elämäänsä, joten sai jatkaakin sitä ihan ilman minua. Mies ei oikeasti tahtonut, vaikka kuinka niin väitti. Helppoa elämää meidän kanssa taisi vain kaivata.

Yhteistyössä