T
taivaansika tappaa
Vieras
Ei jumala vihaa vauvoja eikä tapa niistä yhtäkään . Ihmiset ne abortit tekee ei jumala. Onhan jumalalla sentään semmonen kielto että älä tapa. Vai onko se pelkkä vitsi siellä kymnenessä käskyssä. Siitäkin huolimatta ihmiset tappaa. Mutta onneksi kaikki vauvat pääsevät taivaaseen koska ovat viattomia jumalan silmien edessä.
oot vaan ihan pikkaisen pihalla
lue tomppeli, lue
- 1. Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."
- Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."
- Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."
- Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään jasurmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."
- Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
psst.. muista tämä: eroakirkosta.fi
saatat pelastua vielä uskonsaastalta