Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Jos on valmis tekemään mitä vaan millä palkalla vaan niin varmaan jotain löytyy. Mutta ei se aina kannata.

Eikä työnantaja halua palkata ylikoulutettuja.
Että mielummin sossun luukulle vai?
Olen varmaan 10 ihmistä viimeisen vuoden aikana palkannut (iso yritys) - riippuen työtehtävästä - niin ylikoulutettua työhön en koskaan palkkaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Jos on valmis tekemään mitä vaan millä palkalla vaan niin varmaan jotain löytyy. Mutta ei se aina kannata.

Eikä työnantaja halua palkata ylikoulutettuja.
Että mielummin sossun luukulle vai?
Olen varmaan 10 ihmistä viimeisen vuoden aikana palkannut (iso yritys) - riippuen työtehtävästä - niin ylikoulutettua työhön en koskaan palkkaa!!
Mikäköhän yritys on kyseessä?
Mutta jos ei ole hakijoina kuin niitä ylikoulutettuja,niin mitä silloin teet?
 
Älkää olko lapsellisia..
Työttömän ei pidä syyllistää itseään, jos ei yksinkertaisesti tule valituksi hakemaansa työhön. Paikkoja on usein saatavana vain se yksi ja ainoa, jota hakee pahimmassa tapauksessa sata työtöntä, joista suurinosa pystyisi työhön. Työnhaku muistuttaa pikemminkin lottoamista, jossa hyvin harvoin tulee seitsemän oikein!

Kun ymmärtää liiketalouden perusteet, niin ymmärtää myös sen miten tarve työvoiman palkkaamiseen syntyy ja se ei todellakaan ole mitään hyväntekeväisyyttä.

Työlliset saisivat olla onnellisia omasta asemastaan ja lopettaa näsäviisastelun. Se pikkuelämä voi musertua ja työpaikka olla mennyttä jo huomenna.
 
jos on valmis muuttamaan mihin tahansa ja tekemään mitä tahansa töitä, millä tahansa palkalla niin kyllä. asia vaan ei ole niin yksinkertainen monesti järjestää. oman paikkakunnan tilanne on tass ettei töitä ole. (siis sellaisia mihin minun koulutuksellani edes pääsisi)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Älkää olko lapsellisia..:
Työlliset saisivat olla onnellisia omasta asemastaan ja lopettaa näsäviisastelun. Se pikkuelämä voi musertua ja työpaikka olla mennyttä jo huomenna.
Jos se työpaikka lopetetaan ja ihmiset irtisanotaan,niin työnhakua vaan ahkerasti,jos ei halua jäädä kotiin =)
 

Yhteistyössä