Uskooko joku oikeesti, että tää Venakko on totta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mummeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, mitä se "totta" sitten pitää sisällään? En kyllä jaksa uskoa, että näitä juttuja mikään robottikaan suoltaa, eli kyllä siellä varmaankin takana joku ihminen on. Ja sitten taas jos miettii, miten monenlaisia ihmisiä maa päällään kantaa, niin ei minusta tunnu mitenkään uskomattomalta tai edes epätodennäköiseltä että tällainen henkilö saattaisi kuulua myös kaksplussan sakkiin.

• Tykkää
Reactions: Kastanja
[QUOTE="vieras";25333643]Onhan se totta, mutta pikkusen se maalaa maisemaansa. Pitää tyylinsä niin sanotusti.[/QUOTE]
Ihan fiksuakin se on...pitää oikea elämä erillään palstaelämästä, valikoida se mitä kertoo ja miten, ja aika ajoin muunnella totuutta.

Paitsi että kaikki ei tietty sitä tajua, ja kuvittelevat tuntevansa toisen täysin totuudenmukaisesti palstalla jaettujen tiedonmurenien perusteella.

On ihmisiä jotka kertoo netissä avoimesti kaiken itsestään.
On myös ihmisiä jotka kertoo valikoivasti ja värittelee, antaakseen tietynlaisen kuvan.
Sitten on ihmisiä jotka netissä luo itselleen kokonaan uuden identiteetin.

Kaikkien näiden tyyppien takana on todennäköisesti oikeita ihmisiä.

tähän voisi heittää että onko se ja se totta?
mistä kenestäkään sitä tietää
täällähän vaihetaan mielipiteitä ym joten jos joku esittää jotain niin mulle se on ihan sama, tämä palsta on mulle ajanvietettä ei sen kummemmin vaikuta minun elämääni

Yhteistyössä