Uskomatonta sähköä ilmassa ja perhosia vatsassa aina kun tapaamme.. onko kukaan muu kokenut vastaavaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himokas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himokas

Vieras
Olen ollut ihastunut erääseen mieheen jo monen vuoden ajan.. varmaan ainakin 8-vuotta jos oikein laskin..Olemma tuon aikaa tunteneet siis ja olleet "kavereita". Tällä miehelläkin on ollut tunteita minua kohtaan ja joskus meillä olikin jotain säätöä keskenämme.. yleensä silloin kun olimme humalassa, vaikka olenkin seurustellut mieheni kanssa jo 11vuotta.

En pääse näistä tunteista millään yli. Tämä mieskin sanoi että jo tuoksuni saa hänet aivan hulluksi.. minulla sama juttu. Miten voi tälläistä himoa tuntea toista ihmistä kohtaan..?? Tämä on aivan hullua.

Olen aivan kuin ihastunut teinityttö joka kerta kun tapaamme tämän miehen kanssa.
Tuossa oli aika kun emme tavanneet varmaan ainakaan vuoteen ja luulin jo vihdoin unohtaneeni hänet, kunnes tapasimme taas.. ja himo oli molemminpuolista.

Tulen hulluksi!

Tilanteeni on lähes identtinen, tosin en ainakaan myönnä olevani ihatunut, tunnen vain uskomatonta vetoa miestä kohtaan. Me molemmat seurustellaan, itse olen seurustellut 5 vuotta, hän vähemmän aikaa, mutta silti kaikesta meidän välisestä huolimatta uskon että hän tulee olemaan nykyisen naisensa kanssa ikuisesti... Vaikka rakastan miestäni, en ole koskaan tuntenut häntä tai ketään muutakaan kohtaan lähellekään tällaista intohimoa.

[QUOTE="Elsa";26898422]Tilanteeni on lähes identtinen, tosin en ainakaan myönnä olevani ihatunut, tunnen vain uskomatonta vetoa miestä kohtaan. Me molemmat seurustellaan, itse olen seurustellut 5 vuotta, hän vähemmän aikaa, mutta silti kaikesta meidän välisestä huolimatta uskon että hän tulee olemaan nykyisen naisensa kanssa ikuisesti... Vaikka rakastan miestäni, en ole koskaan tuntenut häntä tai ketään muutakaan kohtaan lähellekään tällaista intohimoa.[/QUOTE]

Minäkään en ole ikinä tuntenut edes omaa miestäni kohtaan näin kovaa himoa.. En tiedä olenko oikeastaan tuntenut minkäänlaista himoa..

Mutta tämä toinen mies... ei herranjestas sentään.

[QUOTE="vieras";26898723]Himot menee ohi yleensä, kun harrastaa seksiä kyseisen kanssa. Menee yhtä nopeasti ohi, kun on tullutkin.

Himo on himoa[/QUOTE]

Olen harrastanut... ei mennyt ohi.

Kyllä olen, tuloksena pari lasta, olis varmasti tullut vaikka kuinka monta. Tosin arjessa tarvitaan muutakin kuin tätä järjetöntä himoa joten arki ei sitten yrityksistä ja himoista huolimatta toiminut mutta toimi miehen kanssa jonka kanssa ei tätä himoa ole mutta muuten turvallista, toimivaa ja tasaista lasten kanssa.

Yhteistyössä