Uskollisuudesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi sen pitäisi sitten kaduttaa? Sehän on ollut ihan tietoinen valinta. Ei pettäminen mikään vahinko kuitenkaan ole.
Ei ainakaan minulla ollut vahinko, ihan tahallani sen tein. Mutta väärin se silti oli. Jos olisin halunnut jäädä siihen suhteeseen, olisin saattanut katua.

Miksi sen pitäisi sitten kaduttaa? Sehän on ollut ihan tietoinen valinta. Ei pettäminen mikään vahinko kuitenkaan ole.

Sehän usein laitetaan kännin piikkiin eli siitä varmaan kysymys että kaduttaako.
Kännissä kun ihminen on jostain kumman syystä "oikeutettu" törttöilemään ilman seuraamuksia.

Mulla oli 8 vuotta salarakas, joka lemppasi mut vuosi sitten. Olen edelleen naimisissa, mies ei tiennyt mitään. En varsinaisesti kadu, ihmettelen vaan, että mikä sai mut toimimaan niin. Toisaalta lohdutan itseäni ajatuksella, että kerran täällä vaan eletään, miksen tekisi sitä mitä sattuu just milloinkin huvittamaan. Tulipahan elettyä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

Sehän usein laitetaan kännin piikkiin eli siitä varmaan kysymys että kaduttaako.
Kännissä kun ihminen on jostain kumman syystä "oikeutettu" törttöilemään ilman seuraamuksia.

Kännikin on yleensä aikuisella ihmisellä valinta.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:

No mä en taas koskaan pettäisi kännissä "turhan päiten".
Suhteessa on ollut hetkiä, jolloin olen vakavasti harkinnut sen lopettamista kun tunteet olisivat vieneet muualle. Harkitsin, en pettänyt, enkä jättänyt.

Jos olisikin pettänyt, niin olisin kyllä ottanut tietoisen riskin silläkin uhalla, että avioliitto on sitten todellakin entinen jos kiinni jäisin.

Yhteistyössä