Kumppanin pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kyselijä"

Vieras
Oletko koskaan pettänyt kumppaniasi tai entistä sellaista? Mitä tapahtui? Kaduitko jälkeenpäin? Sain juuri tietää, että mieheni on ollut salasuhteessa joulusta lähtien ja olen aivan rikki...

Totta kai, kuka ei olisi? Pieni syrjähyppy piristää kummasti etenkin lapsen saannin jälkeen kun oma kumppani on väsynyt, turvoksisssa, raskausarpinen ja haluton. Tuskin kukaan terve mies kestää sellaista ilman edes jonkunlaista piristystä oman pesän ulkopuolelta.

Kyllä petin kerran. Ja kaduin sitä tosi paljon. Kyseessä vain kosto ja sillä onnistuin rikkomaan toisenkin parisuhteen.
Mutta en usko, että pettäminen oli se "rikkomani suhteen" pointti, mies oli ennenkin pettänyt puolisoaan. Minuun se muka oikein rakastui. Minä en rakastunut kuitenkaan siihen, pettäjä oli jo luonteeltaan.

Myös minua on petetty. Ja nyt taas olen yksinhuoltaja lapsilleni.

Totta kai, kuka ei olisi? Pieni syrjähyppy piristää kummasti etenkin naimisiin menon jälkeen kun oma kumppani ei enää viitsi nähdä suhteen eteen mitään vaivaa, vaan makaa sohvalla turvonneena ja saamattomana odottaen kahden minuutin pikaruiskautusseksiä ja täyspalvelua. Tuskin kukaan terve nainen kestää sellaista ilman edes jonkunlaista piristystä oman pesän ulkopuolelta.

Ei kuulu tapoihin, en ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani. Minua on petetty edellisessä suhteessa, mutta onneksi nyt on löytynyt ihminen joka suhtautuu samalla tavalla pettämiskysymyksiin. Juuri äskettäin puhuttiin siitä miten järjetöntä olisi pilata kaikki tämä mitä meillä on. Pettäminen on todella alhaista ja meillä se ainakin on kerrasta poikki-linja, molemmilla kokemusta petetyksi tulemisesta, joten ei tehdä toisillemme sellaista, ja jos niin kävisi, niin turha olisi enää saada elämäämme entiselleen.

[QUOTE="Vieras";23182765]Kyllä petin kerran. Ja kaduin sitä tosi paljon. Kyseessä vain kosto ja sillä onnistuin rikkomaan toisenkin parisuhteen.
Mutta en usko, että pettäminen oli se "rikkomani suhteen" pointti, mies oli ennenkin pettänyt puolisoaan. Minuun se muka oikein rakastui. Minä en rakastunut kuitenkaan siihen, pettäjä oli jo luonteeltaan.

Myös minua on petetty. Ja nyt taas olen yksinhuoltaja lapsilleni.[/QUOTE]

Toivottavasti tulet yksinhuoltajaksi jäämään!!!

En ole koskaan pettänyt nykyistä enkä entistä.

Kukaan ei kuitenkaan usko? Seksinpuuttesta en ole kärsinyt, joten jos pettäisin, tekisin sen saadakseni jotain muuta kuin seksiä. Ei liene kuitenkaan pienintäkään syytä olettaa, että siihen hommaan ryhtyvälle mitään muutakaan (edes suht kestävää) voisi olla tarjolla. Mikään ei siis edistyisi, mutta vahingot voisivat olla mittavat.

Ei ole tullut kokeiltua. Paitsi kerran joskus muinoin, kun sälli ei oikeasti tajunnut että ohi on niin hyppäsin toisen sängyn kautta treffaamaan sitä :D Mutta sitä ei lasketa :saint:

Yhteistyössä