Galluppia kun on niin tylsää : Sorrutko heräteostoksiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Jos, niin mitä ostit viimeksi, mitä maksoi ja kaduitko ostostasi, ja jos kaduit niin miksi?

Itse ostin parisen viikko sitten alesta valkoisen puuvillatakin, sellaisen ns. biker-mallisen, maksoi kyllä vaan 29 euroa, mutta täysin turha ostos, ei sovi mulle ollenkaan, eikä valkoinen edes ole mun värini ja otin varmuuden vuoksi numeroa liian ison, niinpä näytän se takki päällä lähinnä Muumien Möröltä valkoinen saavinpalttoo päällä...
:ashamed:

No tavallaan jos ruoka lasketaan heräteostokseksi. Karkoitan tylsyyttä herkuttelulla ja populaariviihteellä. Shoppailu ihminen en ole koskaan oikein ollut, siksi mulla varmaan onkin niin surkeita kuteita.

Jatkuvasti. Viimeksi pari päivää sitten ostin tytöille samistelupaidat Benettonilta. 20 euroa maksoi yhteensä. En yleensä hirveesti kadu, jos ei sitten jouduta hirveen tiukille mun shoppailun takia.

Viimeksi muokattu:
Todellakin... Viimeks ostin laukun, oisko ollu viime viikon lopulla ja tuolla se on kassissa edelleen, eikä taida olla ees sellanen jota oikeesti käytän, ois pitänyt ottaa arkisempi, no ei maksanu ku kympin mutta kaduttaa silti :ashamed:

Yhteistyössä