uskoisitteko 4vuotiasta,jos se väittää aina että äiti´lyö sitä.

• Viestiketjun aloittaja .-..
  • Ensimmäinen viesti
.-..
ex-mies sanoo soskuille tollasta,että poika höpöttää aina noin. enkä ole ikinä lapsia lyönyt. nyt mua syytetään oikeudessa lapsen pahoinpitelystä:( sen takia kun lapsi vaan höpöttää.. musta tuntuu et isä manipuloi lasta. oli vieny lääkärille ja psykologillekin:(

voi ei
olen tosi pahoillani puolestasi. olen kuullut ennenkin tarinan miehestä joka pisti lapset valehtelemaan äidistä ja jopa uhkaili heitä niin että lapset sitten valehteli lastensuojeluviranomaisille ja kaikille... voimia ja toivon että asia tulisi valoon niin kuin ne ovat!!

,,,
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
olen tosi pahoillani puolestasi. olen kuullut ennenkin tarinan miehestä joka pisti lapset valehtelemaan äidistä ja jopa uhkaili heitä niin että lapset sitten valehteli lastensuojeluviranomaisille ja kaikille... voimia ja toivon että asia tulisi valoon niin kuin ne ovat!!
oon rukoillu monta kertaa päivässä tämän asian takia:(ja ihan hirvee stressi,oksettaa koko ajan. ex-mies tekee mut kohta ihan hulluksi:(lisäksi ex-miehen äiti on mukana siinä...aivan käärme sen äiti. mitä pahaa mä oon tehny että mulle käy joka asiassa huonosti:(

Hmmm...no meidän 6v ainakin sepittää mitä ihmeellisimpiä juttuja. Esim. mun vanhempien naapurille oli sanonut, että "mulla on uusi isä!". Asia selvisi, kun kysyin, mitä poika naapurin rouvan kanssa jutteli, niin poika vastasi "Enpä juuri mitään. Sanoin vaan, että mulla on uusi isä". :whistle: Korjattiin kyllä asia rouvalle ja hän sanoikin ihmetelleensä, kun oli nähnyt mieheni kyläilemässä vanhemmillani toissa viikonloppuna. Poika sepittää kyllä paljon muutakin. Eräs kerta sanoi, että pappa oli laittanut hänet ulkona vesisaaviin :eek: Tämä ei tietenkään ollut totta.

On kyllä todella kurjaa, jos ex-miehesi sepittää tuollaisia juttuja ja saa lapsenkin "leikkiin" mukaan :hug:

...
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
En todellakaan usko. Mu tyttökin lauleskeli kaupan kassajonossa, että iskä hakkaa, äiti hakkaa, kaikki hakkaa :D
nii ja nyt se poika oli väittänyt että vaari hakkaa...:D vaikka vaari vahingossa astu melkein sen jalan päälle...ulkona kun potki palloa...ja poika on 4v.varmaan ex-mies tekee vaaristakin rikosilmotuksen.jos poika siellä höpöttää tuta samaa

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
En todellakaan usko. Mu tyttökin lauleskeli kaupan kassajonossa, että iskä hakkaa, äiti hakkaa, kaikki hakkaa :D
nii ja nyt se poika oli väittänyt että vaari hakkaa...:D vaikka vaari vahingossa astu melkein sen jalan päälle...ulkona kun potki palloa...ja poika on 4v.varmaan ex-mies tekee vaaristakin rikosilmotuksen.jos poika siellä höpöttää tuta samaa

Kerran sil oli silmä turvoksissa, ku oli paarma pistänyt siihen, niin sanoin, että kylläpäs se turpoo, niin likka tuumas, että niin, ku hakkasit ja nauroi paskaset naurut päälle.

,,
oon ja mulle se sanoo että äiti ei oo ikinä lyöny,niinkuin asia onkin! poika ruukaa rapata rohtuneita huuliaan ja pienempi oli raapinut päästä..niin ex-mies oli vienyt pojan silloin 3v ja 10kk lääkärille. ja tämä lääkäri oli tehnyt diagnoosin että äiti hakkaa ja lyö poikaa. lyönyt huuleen ja päähän:O . kun isä oli pojan kanssa lääkärissä ja poika oli näin höpöttänyt!
aivan sairasta! ja kiikutti sen psykologin luo joka teki diagnoosin pojasta että poika on aivan mennyt sekaisin äidillä kun äiti hakkaa ja lyö päähän useita kertoja päiväss'ä,lisäksi tämä psykologi oli tehnyt myös minusta äitistä diagnoosin,että äiti ei voi sietää poikaansa ja käöytäytyy erittäin väkivaltaisesti poikaa kohtaan ja äitillä on huonot hermot! eikä psykologi ole koskaan nähnyt minua. teki diagnoosit isän ja lapsen puheista:( lisäksi olen itse lähihoitaja alalla että kiva jos joku kuulee jotain huhua että olisin muka tuollainen,eihän mua kukaan töihin ota sit:( ja ikinä en ole lapsiani lyönyt.rakastan niitä yli kaiken!

Viivi
No en uskoisi ihan heti. Tarttisin muitakin todisteita kuin pelkät puheet, esim. käytös äitiä kohtaan kun on tehnyt jotain ns. luvatonta jne.

Siskonpoika on juurin 4v, ja semmonen satusetä välillä... Hakkaamisestakin kerran kun minä taputin selkään että "mennääs jo", niin puhui vähän aikaa sen jälkeen että kun "Viivi löi minua". Enkä siis tosissaan lyönyt...

..
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
No en uskoisi ihan heti. Tarttisin muitakin todisteita kuin pelkät puheet, esim. käytös äitiä kohtaan kun on tehnyt jotain ns. luvatonta jne.

Siskonpoika on juurin 4v, ja semmonen satusetä välillä... Hakkaamisestakin kerran kun minä taputin selkään että "mennääs jo", niin puhui vähän aikaa sen jälkeen että kun "Viivi löi minua". Enkä siis tosissaan lyönyt...
onneksi ei ole mitään näyttöä muuta kuin pojan puheet ja isän sepitys. minulla sentään on tallennettu digikameralle kun poika hyppii salassa sängyssä ja höpöttää yksin että isä ja mummu lyövät minua. jos se onkin niin päin että isä hakkaa poikaa. en ole koskaan ollut väkivaltainen,en käytä alkoa ollenkaan joskus poltan..lisä'ksi olen lähihoitaja alalla että eikai sinnekään nyt kovin pöpejä oteta?ja olen ollut päiväkodissa töissä puolivuotta ja sain todella hyvät paperit:)

dsfsdfsdsf
Alkuperäinen kirjoittaja .-..:
ex-mies sanoo soskuille tollasta,että poika höpöttää aina noin. enkä ole ikinä lapsia lyönyt. nyt mua syytetään oikeudessa lapsen pahoinpitelystä:( sen takia kun lapsi vaan höpöttää.. musta tuntuu et isä manipuloi lasta. oli vieny lääkärille ja psykologillekin:(
Onko lapsi sinulla nyt?

Mikäli on niin sossut ois sen jo pois hakenut mikäli uskoisivat isää-

...
Alkuperäinen kirjoittaja dsfsdfsdsf:
Alkuperäinen kirjoittaja .-..:
Onko lapsi sinulla nyt?

Mikäli on niin sossut ois sen jo pois hakenut mikäli uskoisivat isää-
no on! ja kyllä ne soskut kävivät kotikäynnillä ja olen joutunut käymään niiden luona kahdesti. mut kauheeta kun epäillään lapsen pahoinpitelystä!

vieraana
Mun lapsi kerran esim seisos jääkaapin takana, kun avasin sen ja ovi osus lapseen ja lapsi itki maassa ihan lohduttomasti, että "äiti löi"... Lapset usein huomaa, mistä tikusta vetämällä äidin saa "sekaisin" ja sitä käytetään...

Yhteistyössä