uskoisitteko 4vuotiasta,jos se väittää aina että äiti´lyö sitä.

• Viestiketjun aloittaja .-..
  • Ensimmäinen viesti
moi
Kamala tilanne.
Kannattais varmaan sillä kameralla kuvata muutenkin paljon. Esim kuvaat lasta vaikka niin ettei huomaa ja puhut sen kanssa noista asioista paljon. Puhut sellasella tavallisela äänellä ettei tuu oloa että painostat. Ja kyselet vaan, ettet ohjaa lapsen puheita. tsemppiä. :hug:

VIEras
Joo kyllä se mielikuvitus laukkaa ainakin meiän 5-vuotiaalla ja huh tätä draamaa välillä sen kanssa! Kun esim. riehuu eikä kuuntele yhtään, kun kehoitan pukemaan, jos ollaan johonkin lähdössä. Saatan olkapäälle laskea käteni ja OHJATA (en siis töniä) oikeaan suuntaan ja samalla toistaa kehoitustani ("tänne päin nyt pukemaan"). Poika vetää kauheet draamat tilanteesta, että "hei mitä saa teet!? ÄLÄ TÖNI! SATTUU!! MIKSI AINA SATUTAT?" Hmmh... siinä sitten itte aina seisoo hämmentyneenä, että mitä ihmettä?? Mutta kuulostaa rappukäytävään varmaan oikein hyvältä.

VIEras
Alkuperäinen kirjoittaja VIEras:
Joo kyllä se mielikuvitus laukkaa ainakin meiän 5-vuotiaalla ja huh tätä draamaa välillä sen kanssa! Kun esim. riehuu eikä kuuntele yhtään, kun kehoitan pukemaan, jos ollaan johonkin lähdössä. Saatan olkapäälle laskea käteni ja OHJATA (en siis töniä) oikeaan suuntaan ja samalla toistaa kehoitustani ("tänne päin nyt pukemaan"). Poika vetää kauheet draamat tilanteesta, että "hei mitä saa teet!? ÄLÄ TÖNI! SATTUU!! MIKSI AINA SATUTAT?" Hmmh... siinä sitten itte aina seisoo hämmentyneenä, että mitä ihmettä?? Mutta kuulostaa rappukäytävään varmaan oikein hyvältä.
Joo noi silmäniskut ei kuulu tarinaan, mitenhän ne tonne tuli...

...
joo kun vein lapsen jäähylle huoneeseen ..niin lapsen suusta kuului että miksää äiti aina pieksät mua:O vaikka kädestä vein! mistähän tollasen sanan kuullut?ja poika mullakin 4v

..
ja sit poika rupes märiseen ja mummu kysy pojalta et mikä sulla on..niin poika vastas ihan pokkana et mulla on paha mieli siks kun äiti aina lyö mua:( hah...että kiva kun tollasia suustaan päästelee..

vieras
Miks tätä pitää nostella minuutin välein? Jos äiti hakkaa poikaansa tai sitten hänet tuomitaan siitä vaikka ei ole hakannut, niin se kertoo miten oikeuslaitos toimii suomessa. Itse joudun maksamaan yli miljoona euro vaikka en ole mihinkään syyllistynyt, mutta oikeuslaitos ei ottanut siihen kantaa, koska halusi pitää paperinsa puhtaana.
Milläs maksan miljoonan kun ei tämä elämä siihen riitä vaikka pääsisinkin joskus töihin.

Elämä vaan ei aina ole kaikille yhtä reilua, mutta ei se tarkoita et pitää joka minuutti nostaa turhanpäiten jos kerran ketään ei kiinnosta.

Yhteistyössä