Uskoisitko jos miehesi haluaisi sinun olevan pulleampi yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitä ajattelisit jos miehesi haluaisi sinun olevan vähän tukevampi, muodokkaampi, posliinipimppa olisi kiva vaihtua karvallisempaan ja muutenkin vähemmän meikkausta jne. Eli mies pitäisi enemmän naturaalista. (tämä siis niille jotka on laihoja, posliinipilluisia ja pynttäävät itseään)

Miksi en uskoisi? Mutta toisaalta samaan aikaan ajattelisin, että se on vain epävarma itsestään ja pelkää, että voisin kelvata muillekin. Että haluaisi, että olen hieman rumempi, mutta kuitenkin sellainen siedettävä.

Olisi eri asia, jos mun alapää olis aina näppylöillä, olisin luurankolaiha ja meikkaisin rumasti. Silloinnnämä toiveet olisivatkin ihan ymmärrettäviä. Mutta kun näin ei ole, ajattelisin, että mies on ihan tosissaan, mutta vähän luuseri.

Lukuunottamatta tuo karvoitusasia. se on ihan makuasia ja varmaan monella naisella vaihtelee karvoituksen tilanne jatkuvasti.

Miksi en uskoisi? Mutta toisaalta samaan aikaan ajattelisin, että se on vain epävarma itsestään ja pelkää, että voisin kelvata muillekin. Että haluaisi, että olen hieman rumempi, mutta kuitenkin sellainen siedettävä.

Olisi eri asia, jos mun alapää olis aina näppylöillä, olisin luurankolaiha ja meikkaisin rumasti. Silloinnnämä toiveet olisivatkin ihan ymmärrettäviä. Mutta kun näin ei ole, ajattelisin, että mies on ihan tosissaan, mutta vähän luuseri.

Lukuunottamatta tuo karvoitusasia. se on ihan makuasia ja varmaan monella naisella vaihtelee karvoituksen tilanne jatkuvasti.

No ethän sä sitten uskoisi aidosti sitä asiaa. Miksi et voisi uskoa, että mies pitäisi tukevammasta ja karvallisemmasta?

Voisin uskoakin. Mieheni ei tykkää kovin laihoista naisista. Karvaisempaan suuntaan tuskin toivoisi, että menisin. Ja meikkaamisesta on sanonut, että näytän suurinpiirtein samalta, oli meikkiä tai ei, vaikka itse kyllä tietysti huomaan ihan selkeästi eron.

Kyllä voi olla hyvinkin mahdollista, että jotkut miehet tykkää luonnollisesta lookista.

en uskoisi, kovasti kehuu nyt kun kuntoilun myötä on hitusen paikat kiinteytyneet, siis tuota pulleutta en usko toivovan. meikkiä en käytä ja hiukset ovat oman väriset pitkät, joten melko natural tässä ollaan. karvoitusta on joskus enemmän (usein vallitseva), joskus hitusen vähemmän, vaihtelee.
herran ilme oli näkemisen arvoinen, kun sovitin eräänä päivänä hääpuvun alla ollutta korsettia ja se istui nyt jopa paljon paremmin kuin silloin ennen muinoin ;)

[QUOTE="Neith";27395493]varmaan turhaan mutta takerrun nyt kuitenkin, millä tavoin tukevampi ja muodokkaampi on luonnollisempaa kuin hoikka ja vähemmän muodokas?[/QUOTE]

No sellainen pyöreys kuvastaa ainakin sitä, että on elossa ja ollut ruoka-aikaan kotona :) hyvässä mielessä. Laihuus kuvastaa "kuolemaa", nälkiintymistä

Yhteistyössä