Uskoisitko että tällainen kaveri on oikeasti vapaaehtoisesti lapseton?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"eläinrakas"
Tämä taitaa mennä samaan kastiin kuin eräs ystäväiseni minulle avautui ja kertoi että ei tajua minua kun kerroin olevani eläinrakas mutta meillä ei ole eläintä.
Ihmetteli mm. miksi aina kommentoin heidän eläimiä face sivuilla ja miksi minä halusin aina omalla sivullanikin jakaa kadonneet niin kissat koirat kuin muutkin eläimet.
Niin että nyt te sitten tiedätte ettei voi ola eläinrakas kun ei ole eläintä.
Se ei ole syy että meillä ei olisi eläimelle hoitopaikkaa jos reissuunkin lähtisimme,
sillä kaikki eläimelliset kaverini jotka facessa on asuvat kyllä kaikki aika eri suunnilla kuin me.
Eli emme siis vielä tässä elämäntilanteessa uskalla hankkia eläimiä,
niin kaverin mielestä emme voi olla eläinrakkaita.
wau mikä "syy"
 
Vela
Minä rrrakastan koiria, mutta en näillä näkymin tule sellaista ikinä (enää) itselleni ottamaan. Olen siis vapaaehtoisesti koiraton, ja silti voin laitella sydämiä toisten koiran kuviin, ihastella pikkuhauvoja ja leperrellä lurppakorville. Voin hyvin kuvitella, että joku kokee saman lasten kanssa - ihania muilla, mutta itselle liikaa vaivaa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28992976]Kaveri on päälle 40v, ollut saman miehen kanssa yli 10v ja kovasti puhuu ettei tykkää lapsista ja sanoo että on vapaaehtoisesti lapseton eikä ikinä haluis lapsia, mut kuitenkin kehuu lapsia, kertoo hoitavansa kavereiden lapsia, kommentoi kaikkiin sun lapsiaiheisiin päivityksiin ja kuviin, laittelee sydämiä ja jakaa omilla sivuillaan lasten kuvia sydänten kera, kasvatusohjeita ja vauvajuttuja. Uskoisitko että on vapaaehtoisesti lapseton? Musta noi vauva- ja lapsiaiheiset jutut on vaan koko ajan lisääntyny ja samalla on myös lisääntyny sen korostaminen että lapsettomuus on oma valinta. :D[/QUOTE]

Yritätkö nyt kierrellen kertoa, että se kaverisi on kateellinen näille joilla on lapsia, ja yrittää peitellä sitä laittelemalla noita sydämiä yms.?
 
"vieras"
toi elainvertaus oli ehka aika osuva - ja varmaan totta etta jos lapsettomuus oikeesti on oma valinta, niin on helpompi "jatkaa" muiden lapsista pitamista, sitten jos niita omiakin haluaisi eika tule, niin muiden lapset aiheuttaa helposti katkeruutta. Minullakin on ystava, joka on vapaaehtoisesti lapseton, mutta pitaa kovasti muiden lapsista, pyytaa oikein kuvia heista jne. Ihan niinkuin minakin pidan paljon muiden lemmikeista ja hoidankin niita mielellaan - mutta omaa en ottaisi, kiva aina palauttaa ne omistajalleen! :) Etta luulen etta ystavasi on ihan vilpiton sanomisissaan ja tekemisissaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28992976]Kaveri on päälle 40v, ollut saman miehen kanssa yli 10v ja kovasti puhuu ettei tykkää lapsista ja sanoo että on vapaaehtoisesti lapseton eikä ikinä haluis lapsia, mut kuitenkin kehuu lapsia, kertoo hoitavansa kavereiden lapsia, kommentoi kaikkiin sun lapsiaiheisiin päivityksiin ja kuviin, laittelee sydämiä ja jakaa omilla sivuillaan lasten kuvia sydänten kera, kasvatusohjeita ja vauvajuttuja. Uskoisitko että on vapaaehtoisesti lapseton? Musta noi vauva- ja lapsiaiheiset jutut on vaan koko ajan lisääntyny ja samalla on myös lisääntyny sen korostaminen että lapsettomuus on oma valinta. :D[/QUOTE]

Herranjumala taas mikä aloitus!

Itse tykkään koirista, ihana rapsuttaa kavereiden koiria, otan hoitoonkin jos tarve vaatii ja lenkitän. Itselleni en kuitenkaan koiraa laittais, on liian kova homma hoidella 24/7, tämä riittää minulle.

Toivottavasti älyät tuosta esimerkistä mun pointin. Idiootti.
 
"sinna"
Olen vapaaehtoisesti lapseton ja näen oikein vaivaa sen eteen, että olen muiden lapsille ystävällinen, huomaavainen ja kiltti, vaikkei läheskään aina nappais esittää kivaa tätiäi. Hyvin käyttäytyvät lapset menevät siinä sivussa taustakohinana ja jopa hetken juttukaverina, mutta huonosti käyttäytyvät ja oikuttelevat, tottelemattomat kersat ovat oikeita painajaisia.
 

Yhteistyössä