Uskoako vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vivi

Vieras
Rakkaat Ellit,

pakko kirjoittaa tanne, jotta saisin selvuutta asioihin. Ne kylla taitavat olla ihan selvaa passinlihaa, mutta kirjoitan nyt kuitenkin, jos jollain olisi vaikka samanlaisia tapauksia itsella - lahipiirissa.

Tapasin miehen, joka heti aluksi suoraan (ennen mitaan ihastumisia) kertoi olevansa naimisissa, tosin eroamassa mutta taloudellisista syista edelleen asuvat samassa osoitteessa vaimon kanssa lapsenkin takia (10-vuotias poika). Tapahtumat saivat perinteisin kaanteen eli aloimme tapailla useammin ja ihastuimme, mutta koska asuimme kuitenkin eri kaupungeissa, emme tavanneet kovin usein.

Joulukuun alussa sain tyotarjouksen samasta kaupungista, missa han asuu ja koska tyopaikka oli oikea unelmajobi, muutin hanen avullaan kamani kaupunkiin B. Mies oli riemuissaan ja todella onnellinen puolestani.

Koko suhteen ajan han on kertonut minulle, miten han ja vaimo elavat omia elamiaan ja miten vaimolla on uusi miesystava. Kaikki on ollut hyvin selkeaa ja johdonmukaista, jutut vaimosta siis. Olen tavannut hanen ystaviaan, joilla on myos puhelinnumeroni ja minulla heidan. Olemme viettaneet aikaa yhdessa, mutta jossain vaiheessa aloin katsella kalenteriani tarkemmin.

Tapaamme kerran pari viikossa. Han ei yovy kuin kerran kuussa luonani, vaikka puheista paatelleen vaimo on usein iltaisin pois kotoa. Tapaamiset ovat parin tunnin sessioita, jolloin menemme ulos ja palaamme luokseni rakastelemaan. Taman jalkeen mies suihkuttelee kotonani (viimeksi sanoi, ettei halua etta vaimo heraa ja suuttuu :-O), putsaa vaatteensa, narisee pitkista hiuksistani ja palaa kotiinsa nukkumaan.

Han ei ikina soita minulle kotoaan iltaisin, vaikka vaimo kuulemma juttelee illat pitkat uuden miehensa kanssa. Miksi? Ei osaa sanoa syyta, miksi ei voisi soittaa. Tapa on ollut tallainen jo alusta asti ja siksi en siihen mitaan huomiota kiinnittanytkaan aiemmin. Ei siis puheluja iltaisin, tekstareita kylla, han soittaa minulle toista ennen kuin lahtee omiin iltamenoihinsa, salille tai kotiin olemaan lapsen kanssa.

Jos siis hanella ei ole mitaan yhteista enaa vaimon kanssa ja vaimo pitaa ylla omaa suhdettaan uuteen mieheen, miksei han voisi tehda samoin, jutella kanssani avoimesti puhelimessa, olla yota luonani. Viikonloppuisin, jos emme jostain syysta nae (minulla on myos omia menoja), han ei ikina soita minulle, maanantai aamuna kylla. Viesteja tulee , mutta ei puheluita.

Viikonloppuna otin asian puheeksi: sanoin, etta minua epailyttaa hanen tekmisensa. Sain kuulla olevani hullu, vainoharhainen, en luota haneen ja etta mahdollisesti itsellani on jotain salattavaa.

Tama kaikki johtunee siita, etta suhde vaimoon ei ole loppu, mutta minulle on kerrottu tallainen tarina?

Ne jotka aikovat vastata etta idiootti bimbo, voivat jattaa vastaamatta minulle. Halusin vain selventaa ajatukseni. Kiitos jos jaksoit lukea!