V
vieras
Vieras
Vatta ei toiminu moneen päivään ja olo alkaa olee tukala. Raskausviikkoja 37 ja risat. Ei kait sellanen voi synnytystä käynnistää.. hmm..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:kaikilla ne rautataletit ei toimi niinpäin että löysyttäisi vatsaa,voi aiheuttaa sitä umemtusta kovasti....
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Mä ainakin teksisin sen. Miten se voisi synnytyksen käynnistää?
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen :ota ihmeessä !!! mie olin ihan koukussa niihin loppuraskaudessa, kun p""a ei tullut sitten millään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Mä ainakin teksisin sen. Miten se voisi synnytyksen käynnistää?
siis ottaisit peräruiskeen? Mä taidan mennä nyt vessaan tekee sen, katotaan kuin käy. Toivottavasti tulee helpotus.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Mä ainakin teksisin sen. Miten se voisi synnytyksen käynnistää?
siis ottaisit peräruiskeen? Mä taidan mennä nyt vessaan tekee sen, katotaan kuin käy. Toivottavasti tulee helpotus.
Just niin. Hyvää matkaa. Kerro miten kävi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Mä ainakin teksisin sen. Miten se voisi synnytyksen käynnistää?
Just niin. Hyvää matkaa. Kerro miten kävi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja suvimamma:mä otin kanssa peräruiskeen ollessani raskaana,1,5viikkoa ähelsin kakkaa ulosei auttanut levolacit, movicolit ja luumuakin söin niin että laatta lensi =) ai että mikä fiilis kun suoli viimein tyhjeni
!!!!
Että siitä vaan.. suosittelen!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mä tekisin:Onneksi olkoon!