Uskaltaisitko raskautua 38-vuotiaana?

Mietin vain kun kuulin joulunaikaan ilouutisia kahdeltakin taholta :saint:

Muoks. Laitan tähän lisäkysymyksen. Entäs jos paljastuisi että odottottaisit vammaista lasta ( riskihän kasvaa iän myötä ). Pitäisitkö lapsen? Oletetaan siis että mahdollisesti uusia raskauksia ei enään tulisi?
 
vastaus
en haluaisi, saattaisin uskaltaa. nyt olen 32v ja lapsen syntyessä hiukan vajaa 33v. en haluaisi tämän vanhempana äidiksi. esikoinen täyttää ensi vuonna 4v eli aika myöhään hänetkin saimme.
 
En haluaisi enää tuossa iässä pilata elämääni. Eri asia olisi joskus 50-60 vuotiaana jonkun nuoren naisen kanssa joka jaksaisi huolehtia lapsesta ja joiden kanssa voisi käydä leikkimässä kotia aina kun siltä tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En haluaisi enää tuossa iässä pilata elämääni. Eri asia olisi joskus 50-60 vuotiaana jonkun nuoren naisen kanssa joka jaksaisi huolehtia lapsesta ja joiden kanssa voisi käydä leikkimässä kotia aina kun siltä tuntuu.
Sun vastausta ei lasketa, sillä raskaus sinällään ei tuota sulle mitään riskejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En haluaisi enää tuossa iässä pilata elämääni. Eri asia olisi joskus 50-60 vuotiaana jonkun nuoren naisen kanssa joka jaksaisi huolehtia lapsesta ja joiden kanssa voisi käydä leikkimässä kotia aina kun siltä tuntuu.
Ei mulle olisi elämän pilaamista saada lapsi tuossa iässä. Se olisi asia jota haluaasin. Se olisi mulle elämän pilaamista jos niitä lapsia ei olisi yhtäkään.
 

Yhteistyössä