Uskaltaisitko nukkua pelkällä patjalla lattialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nukkuneen rukous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nukkuneen rukous

Vieras
ja mitä siinä sitten kammoksuisit?

itsellä niin alhaalla tottumattomana nukkuminen ottaa se paineena päähäni että sitä aristaa vähän toisinaan.
mutta eipä tule selkäkipuja kovin helposti

mä olen toisinaan nukkunut ihan vaan täkin ja maton päällä lattialla, ja saanut ihan hirveät niska/hartia jumitukset siitä hyvästä, mutta pakon edessä sekin onnistuu.

Siis täh? :D Mitä siellä patjalla pitäisi pelätä? Ja mitä ihmeen painetta päähän?

Enemmän pelkäisin sängyssä nukkumista, sieltä sentään voi pudota... tai sänky romahtaa keskellä yötä, tämäkin on koettu.

No mulla tulee pää kipeeksi kun lattialla vetää aikalailla, siitä voi johtua tuo paineen tunne.
Lämpökynttilä lattialle nii liekistä näkee vetääkö, pitää kokeilla eri paikoissa. Märkä sormi tuntee myös jos vetää kovasti. Voi myös kokeilla kostuttaa kasvot ja mennä maate, kasvot on aika herkät tunteen vedon :I

en ole ap, mutta paineen tunteminen on kai ihan normaalia, ihan niinkuin jos kyykistyt poimimaan jonkun tavaran lattialta tunnet sen paineen vaihtelun. Minulla paineen vaihtelut tuntuvat korvissa ja tunnen todella herkästi sen ja se tuntuu inhottavalle, joskus jopa todella kipeälle!

en ole ap, mutta paineen tunteminen on kai ihan normaalia, ihan niinkuin jos kyykistyt poimimaan jonkun tavaran lattialta tunnet sen paineen vaihtelun. Minulla paineen vaihtelut tuntuvat korvissa ja tunnen todella herkästi sen ja se tuntuu inhottavalle, joskus jopa todella kipeälle!

Tällähän ei nyt sitten ole mitään tekemistä tuon nukkumisen kanssa. :laugh:

Paineet on monenlaiset...
Juu kyllähän se paine on lähempänä lattiaa ihan toisenlainen kuin puolitoista metriä ylempänä.
Varratkaapa miten erilaista on nukkua yläkerrassa vs. alakerrassa - kellarista puhumattakaan!
Kerrostalossa on parhaat ne ylimmät kerrokset, siellä on NIIN pienet paineet ettette uso!

Joo, uskallan. Juuri edellisyön nukuin patjalla lattialla. Ainoa asia mikä vähän ällötti oli se, että kyseessä oli sairaalan lattia...mahtoi olla melkosen paljon pöpöjä, kun kyseessä oli vieläpä infektio-osasto.

Yhteistyössä