uskaltaisitko lähteä lomalle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
nyt on matka varattu, mutta kamalat painajaiset tullut, teemana lähinnä tuo matkailu. miehen kanssa pitäisi kaksin mennä ja lapset ekaa kertaa muutaman yön hoidossa..
en usko enne uniin mutta..
 
ensimmäinen laatuaan, onhan nuo mukulat jo aika isoja, en vaan tiedä kuinka käyttäytyvät vaarinsa kanssa, kun ovat noin energisiä.. on tullut vaan niin karseita unia että on pitänyt herättyä hokea että ei niin oikeasti tapahdu. siis en ole löytänyt unissa hotellille tai osannut sanaakaan kökkö englantia tai olen hävittänyt kartan..
 
Just joo. No on sulla ollut tosi vakavat painajaiset. Että ihan hukannut kartan ja kaikkee-- :xmas: Ei kannata lähtee jos pelottaa. Menee loma pilalle ja rahat hukkaan.
 

Yhteistyössä