Poika ei juurikaan ole ollut muualla hoidossa, mummulla muutamia kertoja muutaman tunnin. Tämä kerho kestää 2t45min. Nämä kaksi ekaa kertaa jäi hyvin, mutta oli itkenyt hoidossa aika paljon: kaikki siirtymävaiheet. Nyt kolmannella kerralla jäi ihan hirveesti sinne itkemään :'( Mun pitäisi nyt osata nauttia "omasta ajasta" nuorimmaisen kanssa. Mutten osaa nyt :'(
Veisittekö minuna vielä vastaisuudessa vai antaisitteko jäädä kotiin? Puhuu jo kotona ettei halua mennä. Ja kahtena kertana on ollutkin menemättä.
Veisittekö minuna vielä vastaisuudessa vai antaisitteko jäädä kotiin? Puhuu jo kotona ettei halua mennä. Ja kahtena kertana on ollutkin menemättä.