Keittiönoita
Mörköjä on kotonakin. Varsinkin kaapeissa ja sängyn alla. Suihkuverhon takana on myös sarjamurhaaja.Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:Enpä taitais uskaltaa. Ne on ne möröt mitkä pelottaa
Mörköjä on kotonakin. Varsinkin kaapeissa ja sängyn alla. Suihkuverhon takana on myös sarjamurhaaja.Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:Enpä taitais uskaltaa. Ne on ne möröt mitkä pelottaa
Siltä varalta tarkastankin ne aina yksin ollessani mennessäni nukkumaan :ashamed: Mä olen asunut niin kauan kaupungeissa ja metsäilyt on jääny sen verran vähemmälle, että sitä on niin vieraantunut siitä oikeasta elinympäristöstä. Pienikin ääni metsässä on todella pelottavan kuuloinen varsinkin, näin kesäisinkin, pimeimpään, hiljaisimpaan aikaan :/Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mörköjä on kotonakin. Varsinkin kaapeissa ja sängyn alla. Suihkuverhon takana on myös sarjamurhaaja.Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:Enpä taitais uskaltaa. Ne on ne möröt mitkä pelottaa
Mä olen asunut koko elämäni kaupungissa, mutta vietin kaikki lapsuuteni kesät maalla. Jo silloin vietin paljon aikaani yksin metsissä. Vaikka uskonkin kaikenlaiseen "huuhaahan", en silti pelkää mörköjä. Jos tapaan mörön, luultavasti tulen sen kanssa toimeen. Jo vuosia olen viihtynyt loistavasti tuon koirulin kanssa alueen metsissä. Mitä pimeämpi yö, sitä mukavampaa on kulkea lähes "sokeana" metsissä. Mä olen aina, siis aina, kokenut metsät turvallisimmiksi paikoiksi mitä maapallolta löytyy ja metsän äänet ovat rauhiottavia, eivät pelottavia.Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:Siltä varalta tarkastankin ne aina yksin ollessani mennessäni nukkumaan :ashamed: Mä olen asunut niin kauan kaupungeissa ja metsäilyt on jääny sen verran vähemmälle, että sitä on niin vieraantunut siitä oikeasta elinympäristöstä. Pienikin ääni metsässä on todella pelottavan kuuloinen varsinkin, näin kesäisinkin, pimeimpään, hiljaisimpaan aikaan :/
Näin on.Alkuperäinen kirjoittaja rane:Taskulampusta on aika vähän iloa kun vastaan tulee valonsyöjä.
No todellakin! Onko tää nyt taas jonkun urbaanin pullamössön aloittama ketju?Alkuperäinen kirjoittaja ihmissusi:taskulamppu vain valona?
Peesi! Ennemmin pelkää ison kaupungin keskustassa yöllä liikkua yksin.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:no uskaltaisin. maalla kun on asunut. niin ei pelkää olemattomia ja on joutunut kyllä yksin pimeässäkin kulkemaan
vampyyreissähän ei ole mitään pelättavaa, ihmisudellekin voi vaikka heittää kepin mutta se sensijaan on ikävämpää, jos joku suohirviö nappaa matkaansa tai ufo kaappaa ja pikku-ukot tungevat sondin pyllyynAlkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:En, koska siellä metsässä on ihmissusia, vampyyreja sun muita mörköjä.