Uskaltaisitko kävellä YÖLLÄ pimeässä YKSIN metsätiellä ja

• Viestiketjun aloittaja ihmissusi
  • Ensimmäinen viesti
yksi uneton
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:
Enpä taitais uskaltaa. Ne on ne möröt mitkä pelottaa :D
Mörköjä on kotonakin. Varsinkin kaapeissa ja sängyn alla. Suihkuverhon takana on myös sarjamurhaaja.
Siltä varalta tarkastankin ne aina yksin ollessani mennessäni nukkumaan :ashamed: Mä olen asunut niin kauan kaupungeissa ja metsäilyt on jääny sen verran vähemmälle, että sitä on niin vieraantunut siitä oikeasta elinympäristöstä. Pienikin ääni metsässä on todella pelottavan kuuloinen varsinkin, näin kesäisinkin, pimeimpään, hiljaisimpaan aikaan :/

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja yksi uneton:
Siltä varalta tarkastankin ne aina yksin ollessani mennessäni nukkumaan :ashamed: Mä olen asunut niin kauan kaupungeissa ja metsäilyt on jääny sen verran vähemmälle, että sitä on niin vieraantunut siitä oikeasta elinympäristöstä. Pienikin ääni metsässä on todella pelottavan kuuloinen varsinkin, näin kesäisinkin, pimeimpään, hiljaisimpaan aikaan :/
Mä olen asunut koko elämäni kaupungissa, mutta vietin kaikki lapsuuteni kesät maalla. Jo silloin vietin paljon aikaani yksin metsissä. Vaikka uskonkin kaikenlaiseen "huuhaahan", en silti pelkää mörköjä. Jos tapaan mörön, luultavasti tulen sen kanssa toimeen. Jo vuosia olen viihtynyt loistavasti tuon koirulin kanssa alueen metsissä. Mitä pimeämpi yö, sitä mukavampaa on kulkea lähes "sokeana" metsissä. Mä olen aina, siis aina, kokenut metsät turvallisimmiksi paikoiksi mitä maapallolta löytyy ja metsän äänet ovat rauhiottavia, eivät pelottavia.

vieras
No jos olis pakko niin kai mä uskaltaisin. Koiran kanssa tuossa lähimetsässä kyllä kuljen pimeälläkin, siellä ei pelota mikään muu kuin juurakot ja sen semmoset joihin voi kompastua. Eihän siellä metsätiellä todennäköisesti ole mitään pelättävää, mutta kun on tullut katsottua kaikenmaailman kauhuleffoja niin mielikuvitus alkaisi tietysti laukata :snotty:

vieras
En usko, että uskaltaisin, mielikuvitus on niin kovin vilkas.
Kun vielä asuin maalla, niin eniten pelkäsin pimeällä tiellä kulkiessa, että jokin villieläin tulee vastaan tai, että törmään johonkin.
On inhottava tunne, kun joku tulee vastaan ja vilahtaa muutaman sentin päästä ohi :(

tyttö maalta
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:
no uskaltaisin. maalla kun on asunut. niin ei pelkää olemattomia ja on joutunut kyllä yksin pimeässäkin kulkemaan
Peesi! Ennemmin pelkää ison kaupungin keskustassa yöllä liikkua yksin.

En.Kaupungissa taas uskaltaisin.Ihmiselle saa puhuttua ja ehkä kierrettyä itsensä tilanteesta.Sudelle ei järkipuhe auta mutta toisaalta se ei taas osaa raiskata :LOL:
Kumpikin,ihminen ja susi on petoja...osaavat tappaa...mutta ihminen tappaa miljoona kertaa enemmän kuin susi.
Sitäpaitsi meneekö tämä niin, että kaupunkilaiset ennemmin uskaltaisivat kävellä metsätiellä kun taas maalainen kaupungilla kun ei ole törmännyt niihin "vaaroihin"

Itse olen joutunut hankaluuksiin metsätiellä.Juossut pakoon huumehörhöä kun kätkölle eksyin.Veljeni on suden kohdannut pimeällä metsätiellä.Äiti on ajanut pyörällä hirveä pakoon.Toinen velipoika on joutunut istumaan puussa tunti kausia hirven ajamana..kyllä niitä sekopäitä sinne metsätiellekkin löytyy :D tarinoita olisi vaikka kuin.

Mualai
Pakko, kun maalla asuu. Ei kehtoo naapuriin tuonne alle kilsan päähän autollakaan mennä.

Kieltämättä myönnettävä, että löysät on muutaman kerran lahkeessa kutitellu, kun pusikosta kuuluu yöpimeällä eloa. Lähinnä siksi, että meidän alueella kulkee aktiivisesti karhuja.

kinuski
Mä olen todella arkajalka ja omaan liian vilkkaan mielikuvituksen. Eli en uskaltais. Ja täytyy myöntää, että en uskaltais edes keskellä kirkasta päivää kävellä yksin syrjäisessä metsässä, mä pelkään karhuja, susia, hirviä yms ötököitä.

SweetestPoison hetken harmaana
ehkä, sillä tuskinpa kukaan raiskaaja kärkkyisi jossain syrjäisellä tien pätkällä :LOL: enemmän tulisi kummitukset mieleen ja hyppisi ilmaan joka rasahduksesta. laulaisin varmaan ihan hemmetin kovaa siinä kävellessäni :D

SweetestPoison hetken harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:
En, koska siellä metsässä on ihmissusia, vampyyreja sun muita mörköjä.
vampyyreissähän ei ole mitään pelättavaa, ihmisudellekin voi vaikka heittää kepin mutta se sensijaan on ikävämpää, jos joku suohirviö nappaa matkaansa tai ufo kaappaa ja pikku-ukot tungevat sondin pyllyyn :LOL:

vieras
jos se ois jossain ihan korvessa jumalan selän takana, niin uskaltaisin jos olis pakko. eniten pelkäisin ihan tavallisia susia ja karhuja, kun jotain satuolentoja. j yöllä varmaan siellä koittais ite hiipiä hiljaa, eikä pitäis älämölöä niinkun jos päivällä ajattelis kulkea ja pelottaa karhut tieltään.
miksihän yöllä aina koittaa vaistomaisesti olla hiljaa (jos ei ole humalassa :D )

mut jossani kaupungin lähellä olevassa metsikössä en mielellään kävelisi yksin, siellä vois suuremmalla mahdollisuudella törmätä johonkin hulluun.

Yhteistyössä