Uskaltaisitko kävellä YÖLLÄ pimeässä YKSIN metsätiellä ja

• Viestiketjun aloittaja ihmissusi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos se ois jossain ihan korvessa jumalan selän takana, niin uskaltaisin
mut jossani kaupungin lähellä olevassa metsikössä en mielellään kävelisi yksin, siellä vois suuremmalla mahdollisuudella törmätä johonkin hulluun.
Juurikin näin.. :LOL: Ja maalta kun on niin tuota on tullu jonnin verran tehtyäkin, enemmän mua kaupungissa kauhistutti polut öiseen aikaan... :p

vieras
:eek::eek::eek:

EN TODELLA USKALTAISI!
Olen maankuulu mammari :D
Jos vien myöhään illalla roskiksenkin tuohon oktalon seinustalle mun pitää päästää koira ensin ulos tarkistamaan piha ( =ilmoittaa haukulla, jos siellä on joku ).
Sittenkin sytytän ulkovalot ja juoksen roskikselle, viskaan pussin menemään ja juoksen kauhusta jäykkänä takaisin sisään :ashamed:

Usein olen alkanut siinä roskiskannen avattuani miettimään, et mitä jos joku on nakannut sinne vaikka ihmisen pään tai siellä osottaa väijymässä joku...Tai siellä roskiksen takana, talon seinustalla odottaa joku varjossa...:ashamed:

Olen katsonut liikaa kaikkia filmejä ja murha.infoa :ashamed:

Pakko jos meinaa täälä asua ;) Tosin koskaa ei oikeastaa ole niin pimeää ettei näe kävellä. Pahinta on se taskulamppu koska se pimentää valokeilan ulkopuolen. Mä ainakin friikkaannun siitä velokeilan ulkopuolesta ja erilaisista heijastumista niin paljon että parempi kävellä pimeessä. Ihan mustimmallakaan syys yönä ei ole niin pimeetä ettei nyt metriä eteensä näkis. Musta tuntuu että se valokeila houkuttas paikalle "jotain"

juu
Toki ja kävelenkin, mökkitiellä olen kävellyt ihan pimeässäkin. Kaupunki on paljooon pelottavampi ja vaarallisempi. Oudolla metsätiellä jonka lähistöllä asutusta joutuis tietty pelkäämään idioottien koiranomistajien vapaina pitämiä koiria jotka ryntää tielle asti...

Yhteistyössä