se olisi ihan korvessa. siis sellanen synkkä metsätie.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Riippuu metsätiestä että missä se on,
Kyllä varmaankin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:se olisi ihan korvessa. siis sellanen synkkä metsätie.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Riippuu metsätiestä että missä se on,
Sellaisella tiellä tuskin tulee vastaan ketään. Ei ainakaan rahapulassa olevia sekakäyttäjiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:se olisi ihan korvessa. siis sellanen synkkä metsätie.
ei tiellä mutta metsästä voisi tulla joku...tai jokin...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sellaisella tiellä tuskin tulee vastaan ketään. Ei ainakaan rahapulassa olevia sekakäyttäjiä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:se olisi ihan korvessa. siis sellanen synkkä metsätie.
No ei ne rahapulassa olevat sekakäyttäjät tai muutkaan oikeasti vaaralliset tyypit siellä korpimetsissäkään hiivi. Ja jos joku vankikarkuri siellä hiiviskelisi, niin eiköhän se mieluummin pakenisi pusikkoon kuin tulisi morjestamaan vastaantulijaa.Alkuperäinen kirjoittaja hiiviö:ei tiellä mutta metsästä voisi tulla joku...tai jokin...
näin on eli peesaan. Vaikka en tiedä tosipaikan tullen.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä olen paljon kulkenut yksin yöllä keskustassa ja kyllähän siellä vaarallisempaa on kun metsätiellä, joten miksikäs ei.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:vaikka ilman lamppua
ihmissudesta tuli mieleen kun näin harvinaista kyllä kerrankin unta..
unessa olin ko, olento ja kuutamo yönä olin saalista väijymässä paikallisella vesitornin mäellä. piti siinä sitten karmivasti ulvoa kuulle. no ihmissudella on hyvät aistit, ulvomisen jälkeen kuulin ja haistoin kun puliukko kusi housuunsa kuultuaan äänen
kyllä mä enemmin kuljen metsätiellä kuin kaupungissa yksikseen.Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:näin on eli peesaan. Vaikka en tiedä tosipaikan tullen.Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mä olen paljon kulkenut yksin yöllä keskustassa ja kyllähän siellä vaarallisempaa on kun metsätiellä, joten miksikäs ei.
Mökillä kyllä uskaltaisin, muualla ehkä en.
Juurikin näin :flower: Tosin kuljen kyllä kaupungissakin öisin yksin, mutta enemmän siellä silti on vaaranpaikkoja kuin metsätiellä.Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:kyllä mä enemmin kuljen metsätiellä kuin kaupungissa yksikseen.
enemmin metsään pimeällä kuin vieraaseen kaupunkiin
Meinaat, että joku surkea murhamies tai raiskaaja on väijynyt viimeset 10 vuotta siellä syrjäisellä metsätiellä odottamassa, että joku nainen sattuisi kävelemään siitä? Eikö ole todennäköisempää, että murhamiehet ja raiskaajat väijyvät uhrejaan siellä, missä luultavasti joku myös liikkuu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos tie on outo, en uskaltais. Jos tie olis sellainen jota olen vuosia kulkenut niin kyllä. Vuosien varrella sitä on kerinnyt kehitellä ties minkälaiset pakoreitit sun muut murhamiesten ja raiskaajien varalta.