Uskaltaisitko kävellä YÖLLÄ pimeässä YKSIN metsätiellä ja

• Viestiketjun aloittaja ihmissusi
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja hiiviö:
ei tiellä mutta metsästä voisi tulla joku...tai jokin...
No ei ne rahapulassa olevat sekakäyttäjät tai muutkaan oikeasti vaaralliset tyypit siellä korpimetsissäkään hiivi. Ja jos joku vankikarkuri siellä hiiviskelisi, niin eiköhän se mieluummin pakenisi pusikkoon kuin tulisi morjestamaan vastaantulijaa.

No perimähän pistää pelkäämään, mutta kun enemmän on pelättävää esim rautatieasemalla, sörnäisisissä tai ihan henkilöautolla ajaessa niin toivottavasti järki veisi voiton ja kykenisin kävelemään ihan normisti.

Nuorempana takuulla, ja kävelinkin, ties mitä syrjäteitä eikä yhtään hirvittänyt. Nyt mieli luo omia peikkojaan, että enpä tiedä.... Se mieli löytää nekin peikot, mitä ei ehkä ole eikä ikinä tule...

vaikka ilman lamppua :)

ihmissudesta tuli mieleen kun näin harvinaista kyllä kerrankin unta..

unessa olin ko, olento ja kuutamo yönä olin saalista väijymässä paikallisella vesitornin mäellä. piti siinä sitten karmivasti ulvoa kuulle. no ihmissudella on hyvät aistit, ulvomisen jälkeen kuulin ja haistoin kun puliukko kauempana kylillä kusi housuunsa kuultuaan äänen :LOL:

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
vaikka ilman lamppua :)

ihmissudesta tuli mieleen kun näin harvinaista kyllä kerrankin unta..

unessa olin ko, olento ja kuutamo yönä olin saalista väijymässä paikallisella vesitornin mäellä. piti siinä sitten karmivasti ulvoa kuulle. no ihmissudella on hyvät aistit, ulvomisen jälkeen kuulin ja haistoin kun puliukko kusi housuunsa kuultuaan äänen :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä olen paljon kulkenut yksin yöllä keskustassa ja kyllähän siellä vaarallisempaa on kun metsätiellä, joten miksikäs ei.
näin on eli peesaan. Vaikka en tiedä tosipaikan tullen.
Mökillä kyllä uskaltaisin, muualla ehkä en.
kyllä mä enemmin kuljen metsätiellä kuin kaupungissa yksikseen.
enemmin metsään pimeällä kuin vieraaseen kaupunkiin

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
kyllä mä enemmin kuljen metsätiellä kuin kaupungissa yksikseen.
enemmin metsään pimeällä kuin vieraaseen kaupunkiin
Juurikin näin :flower: Tosin kuljen kyllä kaupungissakin öisin yksin, mutta enemmän siellä silti on vaaranpaikkoja kuin metsätiellä.

vieras
Jos tie on outo, en uskaltais. Jos tie olis sellainen jota olen vuosia kulkenut niin kyllä. Vuosien varrella sitä on kerinnyt kehitellä ties minkälaiset pakoreitit sun muut murhamiesten ja raiskaajien varalta.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos tie on outo, en uskaltais. Jos tie olis sellainen jota olen vuosia kulkenut niin kyllä. Vuosien varrella sitä on kerinnyt kehitellä ties minkälaiset pakoreitit sun muut murhamiesten ja raiskaajien varalta.
Meinaat, että joku surkea murhamies tai raiskaaja on väijynyt viimeset 10 vuotta siellä syrjäisellä metsätiellä odottamassa, että joku nainen sattuisi kävelemään siitä? Eikö ole todennäköisempää, että murhamiehet ja raiskaajat väijyvät uhrejaan siellä, missä luultavasti joku myös liikkuu?

Yhteistyössä