Uskaltaisitko jättää lapsen yksin autoon?

Siksi aikaa kun juokset hakemaan lähikaupasta purkin maitoa? Reissu kestää siis korkeintaan 5 min. Jos uskallat niin minkä ikäisen uskaltaisit jättää? Jos et uskaltaisi niin miksi?

Mä voisin ehkä jättää. Tai no, en ole vielä uskaltanut mutta ehkä sitten joskus :ashamed:
 
Lunatic
En koskaan jättäis. Tällä paikkakunnalla on esimerkki siitä miten voi käydä.. 2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan.. eikä varmaan ollu kuin sen 5 minuuttia.

Ei kiitos.
Saati sitten pedofiilit sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En koskaan jättäis. Tällä paikkakunnalla on esimerkki siitä miten voi käydä.. 2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan..

Ei kiitos.
Saati sitten pedofiilit sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
Juuri tuota mäkin pelkään :ashamed: Vaikka aika epätodennäköistä se on mutta silti :snotty: Tai sitten pelkään, että joku kolaroi mun auton kanssa ja lapselle sattuu siinä kolarissa jotain. Aika hölmöä kuitenkin kun tuskin parkkialueella nopeudet on kovin suuret :/
 
En jättäis.

Jos ollaan menty jo kotipihalla autoon ja oon unohtanu vaikka kännykän, niin lapset kun on vöissä, voin juosta hakemaan sen kännykän. Tai ostoskärryt palautan, jos auto on ihan siinä lähellä, 100m päästä en lähe palauttaan muuta kuin lasten kanssa.
 
mie
Olen jättänyt kun lapsi itse 4v haluaa jäädä autoon ja tietenkin varmistan, että autoon ei paista aurinko jne. kaikkea voi sattua,mutta kaikkea voi sattua myös vaikka olisin aivan vieressä.
 
olen tyhmä=)
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan..sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
Mä en ymmärrä. Miten kaksi miestä voi palaa sen takia että oli lapsina jätetty autoon?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En koskaan jättäis. Tällä paikkakunnalla on esimerkki siitä miten voi käydä.. 2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan..

Ei kiitos.
Saati sitten pedofiilit sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
Juuri tuota mäkin pelkään :ashamed: Vaikka aika epätodennäköistä se on mutta silti :snotty: Tai sitten pelkään, että joku kolaroi mun auton kanssa ja lapselle sattuu siinä kolarissa jotain. Aika hölmöä kuitenkin kun tuskin parkkialueella nopeudet on kovin suuret :/
niin ja jos laitat ovet lukkoon, niin JOS auto syttyis palamaan niin kukaan ulkopuolinen ei sais lasta äkkiä autosta pois.
jos taas jätät ovet auki,niin joku voi viedä lapsen tai lapsi voi karata autosta (niinku lehdessä kerran oli juttua,en muista miten lapselle kävi mutta auton alle jäi)
 
myymä
En ja sen takia olin yksikin päivä hysteerinen ja soitin poliisille kun joku piti terveyskeskuksen pihassa 1 vuotiasta lasta nukkumassa yksin autossa. Mä olin paikalla vain 10 min mutta meidän terveyskeskuksesta ei yhdestäkään ikkunasta näe parkkipaikalle, joten mun mielestä aivan liian pitkä aika noin pienelle lapselle jos heräisi. Oli vielä törkeä ukkonen! Hysteerinen ehkä mutta mulla pisti vihaksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja olen tyhmä=):
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan..sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
Mä en ymmärrä. Miten kaksi miestä voi palaa sen takia että oli lapsina jätetty autoon?
joo oot vissiin vähän tyhmä tosiaan jos et lukemaas ymmärrä :whistle:
 
Uskallan jättää ja lapset on 2,5v ja 4,5v. Olen esim. ajanut hakee sen maitopurkin huoltikselta ja lapset odottanut sen aikaa autossa. Jätän myös, vaikka olis toinen vaan mukana. Ja tuossa hakemisessa menee se enintään 5 minuuttia.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Juuri tuota mäkin pelkään :ashamed: Vaikka aika epätodennäköistä se on mutta silti :snotty: Tai sitten pelkään, että joku kolaroi mun auton kanssa ja lapselle sattuu siinä kolarissa jotain. Aika hölmöä kuitenkin kun tuskin parkkialueella nopeudet on kovin suuret :/
Varo on viisautta. Ei ole hölmöä ajatella etukäteen.
Tää maailma on nykyään niin kreisi paikka ettei tosikaan ole.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
En ja sen takia olin yksikin päivä hysteerinen ja soitin poliisille kun joku piti terveyskeskuksen pihassa 1 vuotiasta lasta nukkumassa yksin autossa. Mä olin paikalla vain 10 min mutta meidän terveyskeskuksesta ei yhdestäkään ikkunasta näe parkkipaikalle, joten mun mielestä aivan liian pitkä aika noin pienelle lapselle jos heräisi. Oli vielä törkeä ukkonen! Hysteerinen ehkä mutta mulla pisti vihaksi!
mitä poliisit sano? tulivatko paikalle vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En koskaan jättäis. Tällä paikkakunnalla on esimerkki siitä miten voi käydä.. 2 pahoin palanutta miestä, jotka oli pikkupoikina jätetty autoon kun isi men kauppaan..

Ei kiitos.
Saati sitten pedofiilit sun muuta. Se käy äkkiä kun lapsen nappaavat.
Juuri tuota mäkin pelkään :ashamed: Vaikka aika epätodennäköistä se on mutta silti :snotty: Tai sitten pelkään, että joku kolaroi mun auton kanssa ja lapselle sattuu siinä kolarissa jotain. Aika hölmöä kuitenkin kun tuskin parkkialueella nopeudet on kovin suuret :/
niin ja jos laitat ovet lukkoon, niin JOS auto syttyis palamaan niin kukaan ulkopuolinen ei sais lasta äkkiä autosta pois.
jos taas jätät ovet auki,niin joku voi viedä lapsen tai lapsi voi karata autosta (niinku lehdessä kerran oli juttua,en muista miten lapselle kävi mutta auton alle jäi)
:| Niinhän se on. Joskus vaan tuntuu niin suurelta vaivalta irrottaa vöistä ja laittaa takas, muutaman minuutin takia. Mutta aina se on tullut tehtyä, en vaan ole uskaltanut jättää. En sitten tiedä jos lapsia olisi useampi, voittaisiko laiskuus järjen :ashamed: :/
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
En ja sen takia olin yksikin päivä hysteerinen ja soitin poliisille kun joku piti terveyskeskuksen pihassa 1 vuotiasta lasta nukkumassa yksin autossa. Mä olin paikalla vain 10 min mutta meidän terveyskeskuksesta ei yhdestäkään ikkunasta näe parkkipaikalle, joten mun mielestä aivan liian pitkä aika noin pienelle lapselle jos heräisi. Oli vielä törkeä ukkonen! Hysteerinen ehkä mutta mulla pisti vihaksi!
mitä poliisit sano? tulivatko paikalle vai mitä?
Ottivat rekkarin ylös ja sanoivat pohtivan mitä asialle tekevät. Otaksun että ovat ottaneet rekkarin perusteella numeron ylös ja joko soittaneet vanhemmille, tai sitten vaihtoehtoisesti käyneet paikalla.
 

Yhteistyössä