\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 02:21 harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 02:12 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 02:06 harmaana kirjoitti:
toivottavasti tuommonen ei toteudu. jos joku jostain syystä avaa omia ketjujaan, niin siitä aletaan varmasti rähiseen. ja jos avaa jostain syystä jonku muunki ketjun usein, niin varmasti tulee sanomista, riitaa ja haukkumista. B)
Siis tarkoitin sitä että itse näkee mitkä itse on avannut just siten että esim jos mä olen avannut ketjun "Höpönlöpönpöppöä" niin se näkyy mulle itselle siinä listassa vaikkapa sinisenä tms. Ei siis tietenkään niin että kaikki käyttäjät näkisivät mitä ketjuja kukin on avannut, vaan ainoastaan niin että omaa palstailua helpottaa tietää..
:ashamed: et siis tarkotakkaan semmosta, että pääsee kyttäämään monestikko kukaki ketjuja availee.
Juu, en tietenkään simmonen ei olisi ollenkaan hyvä homma... mutta joo mulla on tapana selittää asiat vähän vaikeasti että nämä väärinymmärrykset on ihan yleisiä jos on mun jutuista puhe. :hug:
Tosin se olisi ihan jees kun tuossahan näkyy nyt että montaka vastausta kuhinkin ketjuun on niin siinä voisi myös olla luku että kuinka moni sen on lukenut eli siis kaikenkaikkiaan kuin moni on avannut sen ketjun, ihan siis lukumäärä vaan että jos vaikka 5 on vastannut mutta 50 kertaa on klikattu ketju auki.. Osasinkohan mä selittää tätä?