Puistossa, kukkien tuoksussa se tehtiin

Tähän pieneen tarinaan aiheen antoi satunnainen tuttava, nimetön matkailija.
Aluksi oma tarinani tapahtumasta ja sitten matkailijan versio kuten hän sen kertoi.


Lomaani, joka oli alkanut juhannuksesta, olin kuluttanut jo parisen viikkoa. Nyt oli heinäkuun alkua. Olin hoitanut alta pois kaikki pakolliset vierailut ja sukulaistapaamiset ja palannut kaupunkiin. Edellisen illan olimme parin ystävättären kanssa olleet lähisaaren kesäravintolassa. Olimme riehakkaita ja annoimme itsestämme riehakkaan kuvankin. Asumme olivat kesäisen anteliaat emmekä kovin tunnollisesti helmojakaan oikoneet. Välillä saattoi ruskeaa reittä näkyä pitkälti kohti lantiota ja availimme vilauksen omaisia näkymiä myös sisäreisien puolelle. Tanssimme tyttöporukassa kunnes alkoi rohkeutta löytyä miehistäkin. Vallattomat kädet viuhtoivat ja vartaloitamme kosketeltiin. Saimme ehdotuksia, mutta kieltäydyimme. Niin olimme jo aiemmin sopineet. Jos olisin yksin ollut, niin erään seilorin kanssa olisin hänen veneeseensä kyllä mennyt. Vaan nyt se jäi tekemättä vaikka syli sykki kumppanin kaipuuta.



Nyt olin kauniin päivän houkuttelemana puistossa. Kiertelin ison alueen joka kolkkaa ja istahdin aikoinaan louhitun ison kivilohkareen päälle. Ympärillä näkyi jälkiä louhinnasta. Kaupunkia rakennettaessa oli tätäkin kalliota verotettu jokonkin kivijalkaan tai vastaavaan. Joskus satoja vuosia sitten, kun tämäkin alue oli ollut kaupungin laitaa ja rakennusmateriaalia tarvittiin. Nyt alue oli siisti ja kasvit rehoittivat. Kukat tuoksuivat. Puistoa hoidettiin hyvin. Olihan tämä kuulu ja tärkeä keidas kaupungille. Istuin lohkareella ja silmäilin ympärilleni ja aina jossain näki ihmisen tai kaksi ja useammankin henkilön ryhmän. Kaikki nauttivat kesästä aurinkoa ottaen tai muuten vaan kuljeskellen. Turisteja käveli käytävillä ryhmissä ja kamerat tähtäilivät mihin sattui, missä vähänkin mielenkiitoista linssiin osui. Eniten oli aasialaisryhmiä lyhyin töpöttävin hölkkäaskelin ja levein hymyin ja syvin kumarruksin.


Vilkaisin sivulleni. Muutaman kymmenen metrin päässä käveli mies kohti vielä kukkivaa juhannusruusupensaistoa. Ylväsryhtinen mies eteni paita avoinna ja käsi askaroiden sepaluksella. Hän pysähtyi pensaiden luo ja vilkuili pikaisesti ympärilleen. Käteen ilmestyi iso kaareva kalu, jolla sitten tähtäsi kukkivien oksien sekaan. Kalun pää kiilsi ja siitä suihkusi voimakas ja vaahtoava suihku. Ruusunlehdet ropisivat ja arvata vaan saattoi miten suihku suhisi sen osuessa kuivaan maahan ja siihen ilmestyneeseen vaahtoavaan lätäkköön. Mies seisoi lopuksi vielä hetken ja ravisteli kaluaan, katsoi sitä tarkkaan, kääntyi ja lähti sen vielä osittain ollessa ulkona. Hitain askelin astellen hän palasi paikalleen sovittellen matkalla isoa elintään takaisin piiloon.

Minulla kostui paikat heti tätä näytelmää katsellessa. Olin oikeastaan jo märkä. Nousin ja lähdin kiireettömin askelin kohti miehen lepopaikkaa jossa hän nojasi isoon rinkkaan ja tutkiskeli jotain esitettä. Mies huomasi minut ja vilkaisi ylös kun sanoin hänelle mitään sen kummempaa ajattelematta:
”Hei, voisitko katsoa hetken laukkuni perään, minun on etsittävä itselleni joku pissapaikka?”
”Joo, kyllä käy,” hän vastasi.

Menin lähettyvillä olevien pensaiden osittaiseen suojaan. Asettauduin niin, että mies näkisi toimitukseni, sillä arvasin hänen kuitenkin seuraavan tekoani. Kesämekkoni alla minulla ei ollut mitään niin kuin ei kesällä tavallisesti koskaan. Näin miten mies seurasi suihkimistani. Yritin olla mahdollisimman avoin niin, että näköala oli esteetön ja suihku näkyi kunnolla. Lopuksi pompottelin hetken itseäni ja kuivasin pillun savetilla, huolellisesti häpyhuulien välit ja kaikki pisarat jotka olivat toimitusta suorittaessa roiskahtaneet ja valuneet alas kohti pyllyä. Miehen katse seurasi edelleen askareitani. Näin, että mies hipaisi etumustaan. Palasin oikoen mekon helmoja miehen luo ja huomasin, että miehen housut pullottivat.Tunsin itseni kiimaiseksi ja annoin sille vallan. Halusin naida:
”Pannaanko,” kysyin?
”Ai missä,” oli vastakysymys?
”Tuolla pensaiden takana, kivilohkareiden vieressä.”

Mies oli valmis ehdotukseeni ja menimme piiloon. Menin heti nurmikolle selälleni ja mies nosti helmani ylös. Tunsin sormet pillulla, miten ne levittivät sitä ja tunkeutuivat märkään vakoon. Sitten miehen kieli lipoi häpyhuulia ja makasin selälläni miehen pää syvällä reisieni välissä.

”Pane mua nyt,” kiirehdin ja mies nousi päälleni ja tunki suuren aisansa sisääni. Käännyin sitten vatsalleni ja nostin takamustani. Kulli syöksyi sisään ja alkoi armoton paneminen. Pullautin rintani kaula-aukosta ulos ja puristelin niitä samalla kun tunsin suuren seikkailijan töytäisyt syvällä kohdunsuulla asti. Se oli ihanaa. En voinut olla ääntelemättä ja se myös herätti huomiota. Vilkaisin sivulleni ja lähellä seisoi kolme kiinalais-japanilais tai korealaisturistia. Yksi oli jopa kyykistynyt kamera kädessään nähdäkseen kunnon perspektiivistä. Saivat katsella, sillä me jatkoimme nyt näytökseksi muuttunutta rakastelua. Oikeastaan nautin yleisöstä. Halusin jonkun näkevän. Mies kääntyi selälleen ja minä istuin hänen kulmikas, pohjoismainen kulli pillussani. Kumarruin eteen ja nostin helmoja lanteille niin, että paljaat pakarat loistivat ja näky märkään syliini oli vailla esteitä. Turistit katsoivat pieniä huudahduksia päästellen miten kulli liukui syvyyteen ja miten se kiiltävänä taas tuli esiin. Yksi herra oli kovin lähellä ja varmaan tunsi jo tuoksunkin, mutta me jatkoimme mistään häiriötekijöistä piittaamatta. Kamerat räpsähtivät ja jostain kivilohkareen takaa ilmestyi kaksi turistia lisää.

Minä olin hurmoksissa ja tunsin orgasmin kohta tulevan. Puristelin kovenneita nännejäni enkä ujostellut lisääntynyttä yleisöä. Kun voihkaisin kovaa ja silmäni sulkeutuvat orgasmin pauloissa, kuulin miten aasialaiset kuin yhteen ääneen päästivät ilmoille ”ooO”-huudahduksen ja taputtelivat hillitysti käsiään. Tunsin miten miehen räjähdys lähestyi ja nousin hänen päältään pois. Otin tulikuuman ja kiiltävän kullin käteeni ja aloin sitä runkkaamaan ja hieromaan. Nostelin kivespusseja ja painelin välilihaa edeten sormin kohti anusta. Hieroin sen aukon laitoja. Mies nousi kaarelle kun panos oli tulemassa. Suuntasin kullin ja terskan kohti yleisöä ja spermapanos singahti heitä kohti. He ottivat kikattaen taka-askeleita ja hymyt vaan levenivät. Joku nuori neiti sai myös hameelleen suomalaista siementä. Nainen nauroi ja keräsi sitä sormiinsa. Näin miten muutama sitä maisteli.

Hitaasti yleisömme perääntyi jatkaakseen kierrostaan kun ensin olimme nousseet ylös ja molemmin puolin kumarrelleet. Oioimme vaatteemme ja poistuimme paikalta. Puiston laidalla tämä nimetön mies sanoi jatkavansa matkaansa, sillä sanojensa mukaan hän oli semmoinen rauhaton reissaaja, matkailija.


Tässä matkailijan versio:

Se oli ihanan lämmin kesäpäivä ja pidin tämän kertaisen matkani ensimmäistä lepopäivää. Olin ajautunut puistoon ottamaan aurinkoa ja lueskelemaan, niin, ja tietysti katselemaan…

Olo oli ihanan raukea ja taisin nukahtaa välillä. Kävin lähipensaan suojassa pikaisella vedenheitolla ja jatkoin lepäilyä kunnes säpsähdin ja huomasin, että lähistölle oli tullut kaunis neito kesämekossaan. Hymystä päätellen hän oli huomannut vilkuiluni. Hän tuli luokseni ja sanoi:
”Voitko katsoa tavaroideni perään, minun täytyy käydä pissalla?”
”Juu, toki.”

Hän meni läheiseen pusikkoon. En voinut olla katsomatta ja ihailematta. Pikkuhousuja ei ollut lainkaan, vain helmoja hieman nostaen hän kyykistyi. Korjasin vähän asentoani, että näkisin hieman tarkemmin. Ehkä hieman provoten hän pyllisti hieman pyyhkiessään paperilla pimppiään. Näky oli todella kiihottava.

Neito kävi taas paikalleen, enkä saanut enää silmiäni irti hänestä. Silmä kovana seurasin hänen liikkeitään ja sain valtavan erektion enkä housujen etumustaa peitellyt. Huomasin neidon katseen harhailevan muhkurallani.
Paine oli valtava, nähtävästi molemmin puolin, sillä hän viittoi minut luokseen.
”Mä olen Hulmis, pannaanko?”
”Ai missä,” kysyin heti.
”No tuolla pensaiden takana, kivien välissä.”

Hiivimme pensaikkoon, kasvusto oli matalaa ja hän ryömi edellä. Pääsimme avoimeen kohtaan ja minä ryömin hameen alle. Tarkistin tuon ihanan tavaran tuoksun ja maun kielellä lipoen. Kutitin klitorista kunnes hän kuiskasi:
”Pane mua.”
Meidän piti pysyä matalana etteivät ohikulkijat huomaisi mitään. Hän kävi vatsalleen ja nosti peppuaan ja yhdellä liikkeellä minä vapautin penikseni. Kiimatippa terskassa hieroin alkuun klitorista kunnes hän kuiskasi:
”Pane jo.”

Varovasti työnsin ison terskani sisälle märkään paratiisiin. Työnnöt tuntuivat ihanalle. Koetimme olla hiljaa vaikka välillä voihkimmekin. Säikähdin kun takaa kuului risahdus. Pari aasialaista turistia seisoi silmät pyöreänä takanamme. Emme antaneet heidän häiritä, vaan päin vastoin päätimme antaa heille näytöksen. Kierähdimme ympäri niin, että makasin selälläni, Hulmis päälläni ja helmansa nostettuaan turistit näkivät kuinka iso skandi-penis upposi upean blondin pimpsaan.

Nautimme suuresti tilanteesta, Hulmis hieroi klitoristaan, minä puristelin hänen nännejään mekon alla. Tunsin ja kuulin kuinka huippu lähestyi. Yleisöä oli tullut lisää, varmaan koko ryhmä japanilaisia. He taputtivat kun Hulmis voihkien, silmät päässä pyörien sai orgasmin.

Hulmis ei halunnut eliksiiriä sisäänsä ja kun hän huomasi minun huippuni olevan lähellä, nousi hän pois pukilta ja jatkoi käsin taitavasti penikseni hieromista. Yleisö oli innoissaan kun hän runkkasi vaaleaa penistäni välillä hieroen kiveksiä. Kun olin laukeamassa teki hän vielä pienen jekun. Tuntiessaan miten sperma nousi virtsaputkessa hän puristi sitä tiukemmin ja taivuttaen penistäni ohjasi siemennestesuihkun suoraan kohti turisteja jotka jo olivat ihan vierellämme. Tytöt saivat mällit hameille ja ehkäpä kasvoilleenkin ja huomasin heidän sitä maistelevan.

Nousimme ylös ja kumarsimme, he, niin kuin mekin.
 

Yhteistyössä